Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Kmr väl snart ett konto i hans nya svsnick och börjar om på ny kula. Då det verkade vara väldigt viktigt vad andra folk nickar/nickat/inte nickat/kanske nickat och hela dess historia.

Så känns det väl mer eller mindre som ens medborgliga plikt, trots att han enligt egen utsago inte verkar vara flintskallig, väger minst 50kg och kan bicepscurla iaf tvåsiffrigt😂. Lägg sen till street credden som får varenda solvergrabb att darra av skräck på resumen.

Men iaf, så önskar jag och säkert en del andra Cephalanthera all lycka vid borden!  God jul

Postad

Han sitter och gör lite som han vill med mig på borden men så kastar han in såna här saker för att göra mig på glatt humör. Vilken jävla fin kille. Har för mig Barry Greenstein berättade att Chip Reese köpte en fin freestyle till en val och valen blev överlycklig. Det här var min freestyle.

image.thumb.png.382fcd3d56be6331a644eddfee12a91c.png

• Like 3
  • Thanks 1
Postad

Tryckt in tre jobbdagar nu och är redo för tidig pension. Lyckades få in lite händer på hotellet men blev tyvärr nötmördad av SistaBussen, CarteBlanche och säkert nån till totalt humorbefriad tag-nit. Ja jag är också tag-nit men jag är en glad tag-nit

Postad (redigerade)
14 minuter sedan, säger KINGVON :

Kmr väl snart ett konto i hans nya svsnick och börjar om på ny kula. Då det verkade vara väldigt viktigt vad andra folk nickar/nickat/inte nickat/kanske nickat och hela dess historia.

Så känns det väl mer eller mindre som ens medborgliga plikt, trots att han enligt egen utsago inte verkar vara flintskallig, väger minst 50kg och kan bicepscurla iaf tvåsiffrigt😂. Lägg sen till street credden som får varenda solvergrabb att darra av skräck på resumen.

Men iaf, så önskar jag och säkert en del andra Cephalanthera all lycka vid borden!  God jul

Ni kan väl testa att visa honom lite värme... ger mig fan på att han är en closet mys-gubbe som bara behöver lite uppmuntran.

(för info bad jag ruo i dm att ta bort bilden han postade)

Redigerad av Johan_Beta
  • Like 1
Postad
27 minuter sedan, säger KINGVON :

ta dig i kragen och öppna upp dagboken igen så är vi bara ett par sålda soldadokavajer från att vara tillbaka i pokerforums glansdagar

• Like 1
Postad
46 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Han sitter och gör lite som han vill med mig på borden men så kastar han in såna här saker för att göra mig på glatt humör. Vilken jävla fin kille. Har för mig Barry Greenstein berättade att Chip Reese köpte en fin freestyle till en val och valen blev överlycklig. Det här var min freestyle.

Fixed Limit.

Postad
59 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Sånt här gör mig genuint lycklig att se! Mer sånt grabbar ❤️

• Like 1
Postad
16 timmar sedan, säger Johan_Beta :

Har grunnat en del på denna merge. Vill kunna få hjältesyn av sämre tvåor men även fold av de sämre tvåpar. Kan nån med solver kolla om man måste upp på 6-7 SEK river kanske?

• Haha 1
Postad

Spelat rätt beige och sprungit rätt beige i början av månaden. 

Satt och fejktankade QooqMr innan jag raisade nötterna river - slog mig efteråt, är det kosher? Hursom fick han 200bb kort senare.

Tajmade ut i den här handen men ser inga sämre värderaises och känns som en upptrampad nötmassagestig där man får svårt att hitta >31% bluffar. Men ni får såklart hata ändå, det är det jag finns till för.

image.png.9ea78aadf3dc5767d8d314408a40cc2a.png

• Like 1
Postad
1 timme sedan, säger Johan_Beta :

Spelat rätt beige och sprungit rätt beige i början av månaden. 

Satt och fejktankade QooqMr innan jag raisade nötterna river - slog mig efteråt, är det kosher? Hursom fick han 200bb kort senare.

Tajmade ut i den här handen men ser inga sämre värderaises och känns som en upptrampad nötmassagestig där man får svårt att hitta >31% bluffar. Men ni får såklart hata ändå, det är det jag finns till för.

image.png.9ea78aadf3dc5767d8d314408a40cc2a.png

Wp. Hittat han den frekvensen bluffar får man helt enkelt lyfta på hatten och gratulera 

• Like 1
Postad

Rätta mig om jag har fel men visst har vi som Pokercommunity inte någon bra kanal in i Svenska Spels poker-avdelning? Vet man vilken person som är ansvarig för Poker? Svs känns som en ganska central del av online-scenen i Sverige och tror det hade varit otroligt värdefullt med en dialog för att tillsammans kunna hjälpa till att hålla pokern livskraftig. 

Någon som vet varför Svs aldrig har haft en officiell representat här t.ex.? @Ola Brandborn du borde väl vara uppsjungen här?

• Haha 1
Postad

Skulle gärna se ett möte av något slag en gång i kvartalet där en representant skulle kunna kanalisera önskemål, frågor etc. Upplever Svenska Spels poker-avdelning idag som en slags Black Box som inte går att få kontakt/dialog med och så är det väl med de flesta sajter - men varför ska det behöva se ut så?

• Like 2
Postad
10 minuter sedan, säger Johan_Beta :

Skulle gärna se ett möte av något slag en gång i kvartalet där en representant skulle kunna kanalisera önskemål, frågor etc. Upplever Svenska Spels poker-avdelning idag som en slags Black Box som inte går att få kontakt/dialog med och så är det väl med de flesta sajter - men varför ska det behöva se ut så?

Jag vill också ha tillbaka chatten.

• Like 1
Postad
4 timmar sedan, säger Johan_Beta :

Rätta mig om jag har fel men visst har vi som Pokercommunity inte någon bra kanal in i Svenska Spels poker-avdelning? Vet man vilken person som är ansvarig för Poker? Svs känns som en ganska central del av online-scenen i Sverige och tror det hade varit otroligt värdefullt med en dialog för att tillsammans kunna hjälpa till att hålla pokern livskraftig. 

Någon som vet varför Svs aldrig har haft en officiell representat här t.ex.? @Ola Brandborn du borde väl vara uppsjungen här?

Det mesta går via TGC nu mer. Du kan framföra önskemål i deras Discord eller när dom streamar på twitch. 

• Like 1
  • Sad 1
Postad
13 minuter sedan, säger stefanovic :

Det mesta går via TGC nu mer. Du kan framföra önskemål i deras Discord eller när dom streamar på twitch. 

Fy fan vad äckligt ! Vem vill ha något med stugan att göra egentligen och framföra något till Bengt är nog de sista jag skulle göra 

Postad (redigerade)

vet inte vad som är mest fascinerande 2024, att svs _fullständigt_ skiter i spelarna, sin klient & pokern överhuvudtaget, eller att det fortfarande finns regs som på riktigt tror att SvS skulle vilja ha någon som helst kommunikation med spelarna, eller på något sätt vilja bättra sig eller arbeta med önskemål :D

Redigerad av pokerspelarn1
  • Haha 2
Postad (redigerade)
12 minuter sedan, säger Ola Brandborn :

* host host *

Spela hos de sajter som lyssnar på er i stället då.

Jag menade att alla sajter bedriver sina verksamheter som en CIA Black OP men att det kanske inte behöver vara så

Redigerad av Johan_Beta
Postad
2 timmar sedan, säger pokerspelarn1 :

vet inte vad som är mest fascinerande 2024, att svs _fullständigt_ skiter i spelarna, sin klient & pokern överhuvudtaget, eller att det fortfarande finns regs som på riktigt tror att SvS skulle vilja ha någon som helst kommunikation med spelarna, eller på något sätt vilja bättra sig eller arbeta med önskemål :D

CHALLENGE ACCEPTED MOTHERFUCKER

Postad
4 timmar sedan, säger Borka123 :

Dybban å BENGT som sitter och blåser halva Sverige, nej. Ge oss Ken L den enda rätta! Skulle även kunna tänka mig Glimne

Lennárt halverade rejken, gav oss 200bb och 5-bord - i min bok är han större än Håkan Loob

• Haha 1