Btessay Postad 26 Augusti Rapport Share Postad 26 Augusti Spam med en dold länk. /mod 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 26 Augusti Rapport Share Postad 26 Augusti (redigerade) Tja, Tror dom flesta kommer rekommendera Svenskaspel Lägst rake och softast pool. Redigerad 26 Augusti av HampusGabriel felstav Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
massive Postad 26 Augusti Rapport Share Postad 26 Augusti 54 minuter sedan, säger Btessay : Hej alla, jag har spelat poker länge, ofta med vänner efter jobbet. Nyligen blev jag rekommenderad att spela poker online. Eftersom detta är en ny erfarenhet för mig, skulle jag vilja få er feedback om de bästa pokersajterna online. Hej Btessay! Jag skulle, precis som Hampus är inne på, satsa på Svenska Spel, 6-max och börja på lägsta nivån 0.20 öre. Det är bara å skriva här med frågor, alltid nån som kommer svara. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 26 Augusti Rapport Share Postad 26 Augusti 1 timme sedan, säger HampusGabriel : Tror dom flesta kommer rekommendera Svenskaspel Lägst rake och softast pool. Länge hade Svenska Spel lägst rake, men så är det väl inte längre? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 26 Augusti Rapport Share Postad 26 Augusti (redigerade) 1 timme sedan, säger Folke Rosvall : Länge hade Svenska Spel lägst rake, men så är det väl inte längre? Är inte helt 100 men tror den ska ligga på 4% medans € poolen ligger på 5% (tror den var 3% på förra klienten) Redigerad 26 Augusti av HampusGabriel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 26 Augusti Rapport Share Postad 26 Augusti Denna tråd är skapad av en bot med en gömd spamlänk. /mod Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts