baller Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 finns en addon som fixar det har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
im2x3m4u Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 ladda hem pokerace hud nu. hur ska man configurera det? jag får bara fram lite text i vänstra hörnet men inga siffror som uppdateras står Avg pot: N/A osv .. nån som kan programmet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2006 ja det finns säkert flera... http://web.telia.com/~u90118138/pt.htm basic guide till PA Hud om du scrollar ner lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 ladda hem pokerace hud nu. hur ska man configurera det? jag får bara fram lite text i vänstra hörnet men inga siffror som uppdateras står Avg pot: N/A osv .. nån som kan programmet ? Du har default inställningen tror jag ligger på 25händer, med andra ord måste du ha 25st händer på spelaren innan PA hud visar någon stat på spelarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 Är det ngn som kan PT2 bra och har 40-60 min över o lära mig det kan höra av sig till mig med ett PM så sköter vi konversationen genom IRC. 15$ får ni för besväret som betalas genom pokerstars eller neteller. Helst ska ni kunna inställningar till några siter som pokerstars och Prima osv. Även lite andra special inställningar vore kul o lära sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2006 15$ woho.. i m rich bitch... pma om du behöver hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
crillux Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 Är det någon som har koll på om det går att extrahera data för externt användande från PT? Typ till Excel för behandling. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SweCyrus Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2006 finns en addon som fixar det har jag för mig...namn på denna addon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 ok jag höjer budet till 20$ för ngn som har 45 min över för o lära mig PT2. Kommunikationen sker över ett chatprogram, typ IRC lr liknande. PMa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
therussian Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Hördu MacDaddy, allt du behöver veta går att läsa sig till på Pokertrackers hemsida och i deras forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 jag glömde kryssa i treat all hands as 6 max i morse, finns de nåt sätt att ändra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
im2x3m4u Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Har fått igång pokerace hud / pokertracker nu men har 2 problem 1: avg pot på bordet funkar inte.. står bara N/A o det ska komma upp avg där efter 10 hands 2: vart ställer man in så att 6 player shorthanded är default i pokerace hud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Ska imortera från prima, då kommer detta upp: ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Hur fixar jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Ska imortera från prima, då kommer detta upp: ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Hur fixar jag det? http://pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=8031 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 16 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2006 Ska imortera från prima, då kommer detta upp: ODBC Driver - The SQLite 3 ODBC driver has not been loaded yet. Hur fixar jag det? http://pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=8031 thx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2006 Jag har problem med mina HH:s från Tribeca och när jag tittar i loggen för felmeddelande så står att PT inte hittar small blind. Nån som kan hjälpa mig? Någon gärna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har sett att en del har såna där fina resultatkurvor (diagram) från PT. Men jag är inte man nog att begripa var jag hittar/skapar dem. Någon som kan vara vänlig att förklara? Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har sett att en del har såna där fina resultatkurvor (diagram) från PT. Men jag är inte man nog att begripa var jag hittar/skapar dem. Någon som kan vara vänlig att förklara? Tack! det är ett tilläggs program som du hittar här:http://pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=7699&start=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sagge Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har sett att en del har såna där fina resultatkurvor (diagram) från PT. Men jag är inte man nog att begripa var jag hittar/skapar dem. Någon som kan vara vänlig att förklara? Tack! det är ett tilläggs program som du hittar här:http://pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=7699&start=0 Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har sett att en del har såna där fina resultatkurvor (diagram) från PT. Men jag är inte man nog att begripa var jag hittar/skapar dem. Någon som kan vara vänlig att förklara? Tack! det är ett tilläggs program som du hittar här:http://pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=7699&start=0 Tackar tackar! de finns fler liknande program också om du kikar i PTs forum men den där funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har problem med mina HH:s från Tribeca och när jag tittar i loggen för felmeddelande så står att PT inte hittar small blind. Nån som kan hjälpa mig? Någon gärna? Ingen som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
z0lid Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har fått en lite (läs ganska mycket) för stor databas. Hur gör jag enklast för att dela upp den? Orkar inte vänta 5-6 minuter innan programmet öppnas längre. Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har problem med mina HH:s från Tribeca och när jag tittar i loggen för felmeddelande så står att PT inte hittar small blind. Nån som kan hjälpa mig? Någon gärna? Ingen som kan hjälpa mig? de är tribeca som slarvar när de skriver ut HHn går inte göra något åt de, hade samma problem själv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har fått en lite (läs ganska mycket) för stor databas. Hur gör jag enklast för att dela upp den? Orkar inte vänta 5-6 minuter innan programmet öppnas längre. Tacksam för svar. compact database Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltaMigInte Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 hej, skaffade precis PT och undrar om man kan "radera" händer.. ? har testat det på en lägre nivå för att se hur det funkade och nu vill jag kunna texta det på min "vanliga" nivå för 1000 händer innan jag måste köpa den, är det möjligt ? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts