Andersson Postad 8 Februari , 2006 Rapport Postad 8 Februari , 2006 Nu när B2B sparar händerna på hårddisken ställde jag in pokertracker på att importera direkt från arkivet, men jag får detta felmeddelandet när den har läst in filerna: Error finding the player dealt cards for game #handnummer vad göra? jag har senaste patchen 2.10.03 Kolla det här: http://pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=11223 Citera
dannnne88 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Står så här när jag försöker autoimporta händer från Betsson till mitt pokertracker : Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. Nån som vet vad som är fel? Citera
Andersson Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. Nån som vet vad som är fel? Det kan ju finnas en ledtråd i Utilities/Error Log Display/Maintenance window Citera
dannnne88 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 2006-02-09 23:16:21 C:\Program\BetssonPoker\Resources\Databases\PR_HH_20060209_231616.txt Unable to get the game number(2)...105 308 258 AutoPR (2.10.03) så står de under error logs och det där säger då inte mig nånting...nån som vet vad som är fel? Citera
baller Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Du måste ha senaste versionen annars funkar det inte... Citera
dannnne88 Postad 9 Februari , 2006 Rapport Postad 9 Februari , 2006 Du måste ha senaste versionen annars funkar det inte... Senaste versionen av Pokertracker? jag har iaf 2.10.03, finns det nåt nyare? Citera
Potz Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Du måste ha senaste versionen annars funkar det inte... Senaste versionen av Pokertracker? jag har iaf 2.10.03, finns det nåt nyare? Finns en beta-version i PT-forumet som du måste ha. Citera
dannnne88 Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Du måste ha senaste versionen annars funkar det inte... Senaste versionen av Pokertracker? jag har iaf 2.10.03, finns det nåt nyare? Finns en beta-version i PT-forumet som du måste ha. Skulle du kunna va snäll och länka mig till den betan, jag hittar den inte Citera
Ruff Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Du måste ha senaste versionen annars funkar det inte... Senaste versionen av Pokertracker? jag har iaf 2.10.03, finns det nåt nyare? Finns en beta-version i PT-forumet som du måste ha. Skulle du kunna va snäll och länka mig till den betan, jag hittar den inte Tror detta är den senaste http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=11224 Citera
dannnne88 Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Du måste ha senaste versionen annars funkar det inte... Senaste versionen av Pokertracker? jag har iaf 2.10.03, finns det nåt nyare? Finns en beta-version i PT-forumet som du måste ha. Skulle du kunna va snäll och länka mig till den betan, jag hittar den inte Tror detta är den senaste http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=11224 Det funkar ändå inte för mig, nåt är ju väldigt skummt med mitt pokertracker.. Citera
Lundell Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Du länkar till fel ställe. C:\Program\EurobetPoker\Resources\Databases\ditt aliasTexasReal.db Citera
dannnne88 Postad 10 Februari , 2006 Rapport Postad 10 Februari , 2006 Du länkar till fel ställe. C:\Program\EurobetPoker\Resources\Databases\ditt aliasTexasReal.db Visst ska man väl länka till betssonpoker ifall det är där jag spelar? Citera
rikard99 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 E det någon som vet hur man laddar in sina tournament summaries i pocker trackern? Citera
SantaClawzz Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 E det någon som vet hur man laddar in sina tournament summaries i pocker trackern? Gå in på file -> Import Hand Histories/Tournament summaries Peka sen ut textfilen alternativt mailet du fått. Citera
emilio_15 Postad 12 Februari , 2006 Rapport Postad 12 Februari , 2006 hur importerar man HH från betsson?? Citera
rikard99 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 E det någon som vet hur man laddar in sina tournament summaries i pocker trackern? Gå in på file -> Import Hand Histories/Tournament summaries Peka sen ut textfilen alternativt mailet du fått. Tack för hjälpen. så långt är jag med ,men vad är det för mail/text fil som jag ska ladda in? Citera
baller Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 E det någon som vet hur man laddar in sina tournament summaries Har du summaries eller inte? Citera
matte med slice Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 BetFred poker ligger tydligen på ett nätverk som heter iPoker, stödjs det av PT? Är det samma som Intertops Poker som står på PT:s hemsida? //Matte Citera
rikard99 Postad 13 Februari , 2006 Rapport Postad 13 Februari , 2006 E det någon som vet hur man laddar in sina tournament summaries Har du summaries eller inte? nä jag tror inte det::. vart får man tag i det? spelar på crypto. Citera
baller Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 matte med slice Nä, det är inte samma... rikard99: om du använder autoimporten när du spelar tourneringarn så läser pt in turneringen sedan får du själv skriva in/fylla i siffrorna under manual tournament entry för crypto.. under menu Citera
matte med slice Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Nä, det är inte samma... Kan man få det att fungera med PT? Det kanske finns ngt som HHGetter för B2B? //Matte Citera
milvus Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jag lyckas inte få PT att imprtera HH från B2b (heypoker) Har letat och rotat både här och på PT:S hemsida, men inte hittat något jag begriper. Antagligen beroende på dåliga datorkunskaper, min samanlagda utbildning på det är 40 minuter då 20 pers delade på en ABC 80. Alltså länge länge sen. HH:n ska numera lagras på hårddisken, men jag kan inte hitta dom och kan alltså inte säga till PT var dom ska hämtas. Letar jag fel eller måste jag göra någon inställning i cashiern på Hey Poker? I så fall vad. Och ja, jag har senaste versionen uppdaterad för några timmar sedan så det är inte problemet. Snälla förklara med enkla ord för en förvirrad gamling Citera
ellak Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Jag lyckas inte få PT att imprtera HH från B2b (heypoker) Har letat och rotat både här och på PT:S hemsida, men inte hittat något jag begriper. Antagligen beroende på dåliga datorkunskaper, min samanlagda utbildning på det är 40 minuter då 20 pers delade på en ABC 80. Alltså länge länge sen. HH:n ska numera lagras på hårddisken, men jag kan inte hitta dom och kan alltså inte säga till PT var dom ska hämtas. Letar jag fel eller måste jag göra någon inställning i cashiern på Hey Poker? I så fall vad. Och ja, jag har senaste versionen uppdaterad för några timmar sedan så det är inte problemet. Snälla förklara med enkla ord för en förvirrad gamling Du får gå in under options i klienten och ställa in att HH ska sparas och var den ska sparas. Citera
mariani Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 vad är det för fel? Done reading database(s), starting import of 17 956 hands... Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 0 hand(s) were imported. och om man kollar i felmeddelandet står det Unable to get the game number(2)...138 949 319 nån som vet? MVH Fredrik Citera
Recommended Posts