Gå till innehåll

Dinousarie försöker vinna guld i paralympics (Svenska spel)


Recommended Posts

7 timmar sedan, säger Markus8000 :

Lite drygt att läsa fel i första hh:n jag kommenterar på nåt år. Trodde du var 3betare. Donkbet hade varit en oortodox lösning ser jag nu, men kanske som Trillske skrev för 10-15 år sen så är donkbet mest fiskigt pga att ingen vet hur man gör det bra.

 

Antog vi spelat redan när du skrev att du lirat 200/400 vid extra bra värde för några år sen. 😂

Hahaha, lätt hänt!

Faktiskt inte! Men vi har lirat en massa /20 och /50, sen vill jag minnas att vi vevat  /100 mot varandra någon gång, men inte 100% säker    :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska iväg och supa senare idag, så har grindat  klart för månaden. Började grinda den 16 juli och har fått ihop 72 timmar totalt. INGA förlustdagar överhuvudtaget, även om det var lowkey breakeven grind på slutet... Och att breakevengrinda på svs är som att grisbacka enligt mig.

Är nöjd  med comebacken och mitt spel överlag, även om jag kanske var lite väl bluffsugen senaste dagarna och sprang in i toprange gång på gång. Har sprungit iskallt i all-ins hela månaden, om någon har tips hur man blir bättre på all-ins hör av er. :D

Summa summarum, nästan exakt 50k profit och 24,59 evbb/100. Jag vann en del på betting också då jag printade på EM. (Kambi suger verkligen på att sätta odds och deras live är under all kritik, bra för mig dock). Totalt så slutar månaden på lite över 100 lök.

Kommer grinda på nu i Augusti med  så  mycket jag orkar  innan skolan börjar igen i September.

manad1.png

sport.png

  • Like 10
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger Dinousarien :

Ska iväg och supa senare idag, så har grindat  klart för månaden. Började grinda den 16 juli och har fått ihop 72 timmar totalt. INGA förlustdagar överhuvudtaget, även om det var lowkey breakeven grind på slutet... Och att breakevengrinda på svs är som att grisbacka enligt mig.

Är nöjd  med comebacken och mitt spel överlag, även om jag kanske var lite väl bluffsugen senaste dagarna och sprang in i toprange gång på gång. Har sprungit iskallt i all-ins hela månaden, om någon har tips hur man blir bättre på all-ins hör av er. :D

Summa summarum, nästan exakt 50k profit och 24,59 evbb/100. Jag vann en del på betting också då jag printade på EM. (Kambi suger verkligen på att sätta odds och deras live är under all kritik, bra för mig dock). Totalt så slutar månaden på lite över 100 lök.

Kommer grinda på nu i Augusti med  så  mycket jag orkar  innan skolan börjar igen i September.

manad1.png

sport.png

Hej! Vad är det som du studerar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-07-31 kl 06:40, säger Dinousarien :

Ska iväg och supa senare idag, så har grindat  klart för månaden. Började grinda den 16 juli och har fått ihop 72 timmar totalt. INGA förlustdagar överhuvudtaget, även om det var lowkey breakeven grind på slutet... Och att breakevengrinda på svs är som att grisbacka enligt mig.

Är nöjd  med comebacken och mitt spel överlag, även om jag kanske var lite väl bluffsugen senaste dagarna och sprang in i toprange gång på gång. Har sprungit iskallt i all-ins hela månaden, om någon har tips hur man blir bättre på all-ins hör av er. :D

Summa summarum, nästan exakt 50k profit och 24,59 evbb/100. Jag vann en del på betting också då jag printade på EM. (Kambi suger verkligen på att sätta odds och deras live är under all kritik, bra för mig dock). Totalt så slutar månaden på lite över 100 lök.

Kommer grinda på nu i Augusti med  så  mycket jag orkar  innan skolan börjar igen i September.

manad1.png

sport.png

Mäktigt! Bra tajmad golfskada, får man säga.

 

Det lilla jag sett senaste halvåret finns försvinnande få regs som kan klyva nivåerna 2,5/5-10/20 på detta vis. Skulle vara om Brusig har nån talang som spelar på svs kanske.

Redigerad av Markus8000
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger Markus8000 :

Mäktigt! Bra tajmad golfskada, får man säga.

 

Det lilla jag sett senaste halvåret finns försvinnande få regs som kan klyva nivåerna 2,5/5-10/20 på detta vis. Skulle vara om Brusig har nån talang som spelar på svs kanske.


Vad har du för adress, Markus8000?

Tänkte skicka ett gäng våtservetter till dig så du kan tvätta mun och tunga  efter allt detta outtröttliga smickrande. 

  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger Babushka1 :


Vad har du för adress, Markus8000?

Tänkte skicka ett gäng våtservetter till dig så du kan tvätta mun och tunga  efter allt detta outtröttliga smickrande. 

Ledsen att du tar illa upp av positiva hejarop, men står fast vid att jag inte mött nån reg som rimligen håller denna winrate över tid på 2,5/5-10/20. Du kan väl motbevisa med din egen graf så kan jag motorbåta även dig digitalrektalt.

  • Like 3
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger Babushka1 :


Vad har du för adress, Markus8000?

Tänkte skicka ett gäng våtservetter till dig så du kan tvätta mun och tunga  efter allt detta outtröttliga smickrande. 

???????????????? 

Sjukt påhopp, varför är du avundsjuk buddy? Mackan är kung.

Lite småsjukt att "RuoXuan" som verkar vara en nanostejks reg gillar kommentaren också, ni kanske borde släppa eran skalle istället och bli bättre på poker när ni spelar på världens softaste site.

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger Dinousarien :

???????????????? 

Sjukt påhopp, varför är du avundsjuk buddy? Mackan är kung.

Lite småsjukt att "RuoXuan" som verkar vara en nanostejks reg gillar kommentaren också, ni kanske borde släppa eran skalle istället och bli bättre på poker när ni spelar på världens softaste site.

Åh nej, någon som spelar 2,5-5 (dvs 1 stake högre än min main stake) kallade mig nanostejks reg. 

Det är mer "småsjukt" att du anser dig vara någon form av endboss på Svs och flamear regs dag ut och dag in.

Det bottnar antagligen i att du är extremt osäker irl och måste hävda dig på ett pokerforum där folk bryr sig extremt lite om du går ut och krökar, sitter hemma och grindar 5h om dagen eller att du skadade axeln när du hantelpressa 5kgs hantlar.

Redigerad av RuoXuan
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

59 minuter sedan, säger RuoXuan :

Åh nej, någon som spelar 2,5-5 (dvs 1 stake högre än min main stake) kallade mig nanostejks reg. 

Det är mer "småsjukt" att du anser dig vara någon form av endboss på Svs och flamear regs dag ut och dag in.

Det bottnar antagligen i att du är extremt osäker irl och måste hävda dig på ett pokerforum där folk bryr sig extremt lite om du går ut och krökar, sitter hemma och grindar 5h om dagen eller att du skadade axeln när du hantelpressa 5kgs hantlar.

Riktig "AAAAH där satte jag dit honom kommentar" måste träffat en öm punkt när jag kallade en nanostejks reg för det du är.   

Oavsett, cred ska du ha älskar när det huggs tillbaka lite, wp! Bring back svs chatten. 🤠  

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som en reaktion på en stundande dagbokslåsning blev det ett blixtinkallat familjemöte. Där min del diskuterades och reflekterades över.

Där frågeställning: varför är du(jag) såhär  kom upp och blev återvändsgränd.

Så detta skulle mynna ut i en form av ursäkt. 

Men jag solvade detta och det är en otroligt vek linje att ta.

 

Gillar verkligen din DB men inte till vilket pris som helst!

 

Mod, du kan låsa denna nu. Tack för allt 😀

 

  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-07-28 kl 19:29, säger stefanovic :

Denna fråga borde ställas till ”PILSNERBOLL” på /10 också. Jagade bort honom konstant hela helgen men direkt när bordet blir tomt ska han återigen försöka få igång skiten. Hjälp mig gärna att jaga bort honom. 
 

samma sak gäller ”Saltbaronen”. Du måste öka och stänga ner dina bord direkt när bordet dött istället för att sitta kvar och förstöra hela lobbyn för oss andra. 

Ingen relation alls till varken Baronen eller Pilsnerboll. Men att STNNNN glider in och uttalar sig om vett och etikett i en pokerlobby? Det blir inte annat än patetisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, säger soldado9 :

Ingen relation alls till varken Baronen eller Pilsnerboll. Men att STNNNN(stefanovic/stefan Karlsson 40) glider in och uttalar sig om vett och etikett i en pokerlobby? Det blir inte annat än patetisk

Så sant 😅 ända sedan iPoker flytten har all bordsetikett försvunnit. Alla knappar HU inklusive Sttnnn. Men på att seat switcha till Jesus pos är han definitivt bäst av alla regs på

 

Men jag gillar honom ändå. Tycker PFs drev mot honom varit orimligt. (Förutom Raffe darkos rant)

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...