Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

Hoppas jag kan få det där jävla kukjobbet, så jag kan göra något annat. Fattar inte hur fan ni andra pallar spela hela tiden. Man känner sig ju bara slightly lättad om man vinner och misär om man förlorar. Va fan är poängen med det liksom.

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, säger kukbajs :

Man känner sig ju bara slightly lättad om man vinner och misär om man förlorar. Va fan är poängen med det liksom.

Svårt mentalt också att spela med kniven mot strupen också.. Man måste nog tycka att poker är roligt också om det ska hålla i längden

 

Edit:Vill också säga att det är en otrolig skillnad på dig när du spelar bra och inte... Det lär du ju fixa primärt i ditt spel. Om du fortsätter antingen som en hobby på sidan av eller hur det blir

Redigerad av aml
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, säger aml :

Man måste nog tycka att poker är roligt också om det ska hålla i längden

Känns som A och O nu för tiden.

Finns det ingen glädje kan man lika gärna ta vilket kneg som helst och förmodligen finna mer glädje där + en stabil inkomst.

Hoppas du får jobbet, tror det hade förbättrat ditt välmående.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, säger RuoXuan :

Känns som A och O nu för tiden.

Finns det ingen glädje kan man lika gärna ta vilket kneg som helst och förmodligen finna mer glädje där + en stabil inkomst.

Hoppas du får jobbet, tror det hade förbättrat ditt välmående.

finns ingen anledning att spela öht om man vantrivs med att förlora lite potter då och då... speciellt inte när man kanske inte är 100% i balans i det vanliga livet, och därmed tiltar som en galning. bortslösad tid!

hoppas du får jobbet så du kan sluta plåga dig själv med att spela kort.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte lära dig poker rexis, jag gillade dig!!!!! vi har kommit så långt ifrån varande nu :( Med min coaching hade du varit grym allt jag läser nu är elände. Om du bara visat uppskattning 

 

Den 2024-07-05 kl 03:43, säger Flamberadraket :

Sluta spela AK sådär din ******!!!!! Sen en sak ska du ha jävligt klart för dig dom som erbjuder coaching är 99% misslyckade pokerspelare som behöver ha in pengar till sin rulle....... Jag skulle ALDRIG lära ut mina bästa knep ALDRIG!!! men jag lär ut gratis till polare dock hatar dom flesta av dessa att jag spela poker då som tillhör skalan som kallar det "tur"..... Spela AK såhär i fortsättningen...... 

 

image.png.fd08389647886574b08bb8b350aa5a82.png

 

eller: 

 

image.png.a0e6a1138cb7b0cb2429e07ddb803dc4.png

Annars blir det......

image.png.2c61587e4af39e1dd06808ac885f2ea1.png

Och faktum är att jag hatar att syna ALL-in med AK hade lika gärna kunna lägga ner den men kände för att "gambla" vilket är fel i poker.... man gamblar inte man ser till att få fördel och sen tar man alla deras pengar! det är vad poker går ut på. 

Fattar du hur man spelar AK nu!? 

Tar swish! SKoja bara, denna lektion fick du gratis! 

OBS!!! glöm aldrig att med AK har du alltid bara som bäst ca 72% att vinna pre så det är alltid en gambling. Därav rådet ovan. 

 

Den 2024-07-07 kl 23:16, säger Flamberadraket :

Ja man kan ju undra vems förtjänst det var som räddade upp dina CP spel med AK.... inte ens ett tack fick man fyfan så ohyfsat, sista gången man coachat dig.... *Fnys*

Den 2024-07-07 kl 23:41, säger kukbajs :

Är inte säker på om jag hänger me?

Redigerad av Flamberadraket
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

20 minuter sedan, säger Flamberadraket :

Jag försökte lära dig poker rexis, jag gillade dig!!!!! vi har kommit så långt ifrån varande nu :( Med min coaching hade du varit grym allt jag läser nu är elände. Om du bara visat uppskattning 

 

Haha, men jag lovar att lyssna på dig hädanefter! Så vänder det nog 🙂

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde jag skulle göra come back idag, men GalnaAlag överlistade mig. Killen borde fan köpa en trisslott, får ALLTID in det dåligt, vinner alltid. Vet inte ens varför jag synade hans jävla open jams.image.png.d6ea2bbd66b7532f336a655cb9366467.png

1000 kr i br nu, så blir det fler dagar med 6BIs under ev lär jag gula. På fredag får jag palla ta mig ner till stan och sälja plattor.

#deppdepp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

18 minuter sedan, säger kukbajs :

Jag kan verkligen inte spela längre. Om jag vinner i första sessionen imorgon, så slutar jag fan direkt. Skitsamma om det är 25 kr. Måste bara ha en grön dag denna månad.

med den inställningen så har du redan byggt upp mer press och anlag för tilt än vad någon klarar av.

det bästa du kan göra är att ta 2-3 dagars paus och göra en reset. det blir billigare än att förlora 25kr/dag i 2-3 dagar, för att inte tala om förbättra möjligheterna att dra in lite cash när du är i rätt headspace.

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, säger massive :

Kom ner med mig å spela 20 öres! Det är både skitkul och utvecklande. För att inte prata om hur mkt pengar det handlar om ;)

Ja, har väl snart inget val. Lär inte kunna fylla på br på ett låååångt tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

28 minuter sedan, säger massive :

Kom ner med mig å spela 20 öres! Det är både skitkul och utvecklande. För att inte prata om hur mkt pengar det handlar om ;)

Det är en rolig nivå haha. där kan jag lova att man kan ha en helt sjuk winrate om man är den bästa spelarna. Har sett det finns lite "regs" där också. Men dom spelar så sinnessjukt tight att det är så enkelt att exploita. Finns nån snubbe med massa nummer i namnet bara som satt där förra året också som har 8%vpip lol

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Försöker spela så tajt jag kan, men man har ju inte en chans mot de som spelar any two, klickar varenda jävla flopp och donkar pott och skit. Hur fan gör man? Hur gjorde jag förut? Blir ju bara helt överkörd.

Alla händer ser typ ut såhärimage.thumb.png.7f2061223079257db346236f39f0c541.png

image.png.8ab62fdc227bd7e1b1e62f4d8fbf7d03.png

Har de det alltid när de klickar? För de klickar ju i varenda hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, säger kukbajs :

Det är väl bara att folda folda folda. Men jag är liksom inte ens nära. Visst, jag dubblar upp när jag får AA/KK eller sets, men det kompenserar inte för all jävla skit jag foldar hela tiden.

Sluta gnäll. Du sparar pengar och minskar dina förluster på sikt om du foldar korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger Lobo :

Sluta gnäll. Du sparar pengar och minskar dina förluster på sikt om du foldar korrekt.

Jag vet inte ens om jag foldar korrekt. Fattar inte hur man spelar längre. Det enda jag vet att så fort jag sätter mig ner så rinner bara bajs in:en iväg och jag vet inte ens hur.

En till timme, en till -150 kr förlust. 😃

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som sticker ut i ditt spel när vi spelade ihop är din relativt höga dubbel barrel , sen check fold river lr check check give up, om jag lägger märke till nått sånt är det säkert fler som gör det. Du skulle tjäna på att bluffa mycket fler rivers och kanske calla lite lösare där.

26% bet river är extremt lågt. Won att showdown extremt hög. Vilket nog betyder att du bl

image.png.00d962e9f87469b7160245977d4c7740.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...