Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

13 timmar sedan, säger aml :

Imponerande 0.5 graf må jag säga! Sälj inte dina vinyl skivor...

Måste nog. :( Har till exempel en rättegång i gamla staden nästa månad och jag har ju fan inte ens råd att åka dit hah. Kanske räcker med att jag säljer av de värdefulla. Det lär väl vara fullständigt waste att sälja typ vanliga plattor utan någon fin press, man får väl inte ens tillbaka 1/3 av vad man betalade för sådana plattor.

12 timmar sedan, säger Rhetoric :

precis, sälj din kropp.

Mjäe, pallar inte med bögerier, är inne i en strejt-fas. :P

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har en automatisk Omega Constellation också från när jag pluggade och hade stipendium. Men råkade fyllebada med den, så den behöver service, 7k skulle det kosta dafuq. Vet ej om blir lönt att sälja den när den inte tickar dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en seg start på veckan, typ 10k händer, men lillback på dem. :(

GalnaAnlag har typ fått något cpdamp mot mig. Klickar heeela tiden och degar över 3b och allt möjligt cp. > 30% raise cb vs mig haha. Verkar bara vara mot mig han har damp också, annars är det 23/16/8 som gäller.

image.thumb.png.571952c713f6bb939c45da989686df33.png

Här försökte jag bluffa, men det gick ju sådär lol.

image.thumb.png.0b93e5c3485036e226c9d415b431aa4e.png

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 timmar sedan, säger Rhetoric :

vad är du anklagad för kamrat kompis?

förstår det som att din förra dagbok är under en annan användare. har du lust att länka den?

Penningtvätt tydligen lol, hade helt glömt bort det där, var över ett år sen.

Detta är min förra 

Bra där, att du fick till lingot, kamrat kompis. ;)

  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och sen lär jag ju åka på ringa med dårå. Jag vill inte betala några jävla böter eller skadestånd. Förra gången jag torskade, säkert tio år sen, för narkotikasmuggel, då fick jag ju göra samhällstjänst. Först jobbade jag på myrorna och var bensad varje dag, sen sa de att kunderna och personalen var rädda för mig. "Ja, det borde de fan vara." Efter det fick jag typ måla stall långt ute åt helvete, kriminalvården kom aldrig dit och kollade till mig, så det var ju drömmen.

Vad händer ens om man inte har råd att betala böter och skadestånd?

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

image.thumb.png.4fa8740ea0146c8e3ba32b783b6a3b09.png

Man vet ju att det kmr gå åt helvete idag med. -4BIs på 10 min. Kommer vara exakt som i måndags. Sitta och spela 9h och backa 400 kr typ.

Att jag aldrig vinner längre. Förut hade jag +500 kr-sessioner på en timme typ. Men alla är för bra bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, säger kukbajs :

Och 74s den brukar man öppna i mp och försvara en 3b med

image.thumb.png.62aea329fc3f57860eb3dedd7b91cdff.png

Är bara att lägga ner. Vet det kommer gå åt helvete idag med. Men jag måste fan vinna pengar, sen hur fan det ska gå till vet jag inte ...

Vet att du säkert bara är tiltad, men fokus på de du kan förändra kamrat kompis. Här kan vi enkelt folda turn sålänge vi inte har read att villain är grisfisk som bluffar allt turn här. Kan även bara  cbetta litet mot fisk här istället för check.

Redigerad av Dinousarien
  • Like 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

45 minuter sedan, säger Dinousarien :

Vet att du säkert bara är tiltad, men fokus på de du kan förändra kamrat kompis. Här kan vi enkelt folda turn sålänge vi inte har read att villain är grisfisk som bluffar allt turn här. Kan även bara  cbetta litet mot fisk här istället för check.

Ja, du har rätt ofc. 😃 Men fi är taggad som passiv reg, tro det eller ej, 28/19/8.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, säger kukbajs :

Hehe, get powned idag igen, kamrat GalnaAnlag.

image.thumb.png.1b6c4ba72fc45357ac09cb4fdd639ef7.png

LOL, där snackar vi bare knuckle street poker om något. 

Bägge två har kastat bort allt vad GTO och solid poker heter, och nu är det chicken race time. 

Så det känns när man läser den hhn. 

 

 

Redigerad av KlonkSteve
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, säger KlonkSteve :

LOL, där snackar vi bare knuckle street poker om något. 

Bägge två har kastat bort allt vad GTO och solid poker heter, och nu är det chicken race time. 

Så det känns när man läser den hhn. 

 

 

Om man jiddrar med mig, så jiddras jag tillbaka. ;)

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...