Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

9 timmar sedan, säger Dinousarien :

Om jag inte tar fel nu, är du samma grabb som hade en planta förr som kallades "köttis" för ett par år sedan?:D

Haha, ja, det stämmer, rip köttis, mina råttor massakrerade honom. :P

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amen, det blev väl en bra start på veckan. Kvaddade min lur och mina päron sade att de hade köpt en ny sådan. Åkte dit asap, för att eventuellt hinna med att fixa bank id, så jag kunde spela. Men nä, det blev ett jefla tjafs, "du stinker alkohol", jaha, det skiter väl jag i, skitsamma jag går på antabus och skit, ville bara ha luren. Men nu ska det sägas upp familjerationer och skit. Pallar fan inte. Hade ju bara kunnat köpt en mobiljävel på avbetalning själv, bad ej om detta.

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får försöka fixa lur + bank id imorrn. Men nu är jag i mitt äkta element, synd jag har en bostad, för har varit som mest lycklig när jag inte haft ett piss och inte vetat vart jag ska ta vägen.

Minns att jag tänkte när min lur började bli pajig, att jag borde fixa bank id på datan, så jag i alla fall kan spela, det var ju en fin tanke, men lite sent nu.

Kyss och smek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

På tal om köttis, nu blir det lite anekdot-time, så skulle jag och någon jävla tinderdejt laga risotto. Vi gick och köpte les ingredienser och kompilerade ihop den skiten. Sen bjöd jag in henne till mitt rum (jag bodde svart i studentkorridor i lund vid detta laget, gissa vilken nation?) och jag sade att hon borde hälsa på köttis och testa sticka in sitt finger där.

Och slå på fan! Köttis omslöt hela henne och ville antagligen ha henne mer än mig. Jag tyckte jag kom på den briljanta kommentaren "Omg, han verkar gilla dig som fan!" (Alla såna växter reagerar ju obv på samma sätt.) Jag tyckte det var ett kul skoj i alla fall, men ej säker på om hon fattade.

Och nä, jag fick inte ligga den gången.

Redigerad av kukbajs
  • Like 1
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger kukbajs :

Amen, det blev väl en bra start på veckan. Kvaddade min lur och mina päron sade att de hade köpt en ny sådan. Åkte dit asap, för att eventuellt hinna med att fixa bank id, så jag kunde spela. Men nä, det blev ett jefla tjafs, "du stinker alkohol", jaha, det skiter väl jag i, skitsamma jag går på antabus och skit, ville bara ha luren. Men nu ska det sägas upp familjerationer och skit. Pallar fan inte. Hade ju bara kunnat köpt en mobiljävel på avbetalning själv, bad ej om detta.

Men vafan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, säger Esactun :

Döden = J*g *** **** m*g? ☺️✌️

Minus minus = plöss! Eller hur man nu säger. Men ja, jag hade en användare under namnet Jag och mina mig förut, för de som inte listat ut det ännu. (Omg vad mycket smartare jag var då, har väl knarkat bort min hjärna, men Jag och mina mig var fan så mycket finurligare än kukbajs. Har vi gått och blivit buskis nu eller, kamrater? Hur ligger vi till?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 minuter sedan, säger kukbajs :

Minus minus = plöss! Eller hur man nu säger. Men ja, jag hade en användare under namnet Jag och mina mig förut, för de som inte listat ut det ännu. (Omg vad mycket smartare jag var då, har väl knarkat bort min hjärna, men Jag och mina mig var fan så mycket finurligare än kukbajs. Har vi gått och blivit buskis nu eller, kamrater? Hur ligger vi till?)

Om det är någon tröst så gissade jag och en polare att det var Mina jag och mig redan på sidan 3-4 i din dagbok. Fortsätt i samma spår & gl vid borden ✌️

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

25 minuter sedan, säger Esactun :

Om det är någon tröst så gissade jag och en polare att det var Mina jag och mig redan på sidan 3-4 i din dagbok. Fortsätt i samma spår & gl vid borden ✌️

Vad var det som avslöjade mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40 minuter sedan, säger kukbajs :

Vad var det som avslöjade mig?

 

Den 2024-06-05 kl 15:57, säger kukbajs :

Hej shovepile,

Jag tänkte bara berätta för dig att du är värdelös. Du tror att du är bra, men du kan för fan inte tänka. Du spelar typ 20/18/10 som någon jävla pluggis.

Jag flatta en 6x open med KQs, bögshovepile, aka geniet, flatar också och fisken. Fisk donkar typ 20%, jag rejsar till pott, alla syn, alla alltid synar, jag degar in i tre personer på turn, bögshovepile han ska syna med A-högt med en fisk med i handen bakom.

Hur kan du syna där? Hur många gånger blev du tappad när du var liten?

Efter den ranten på sida 1 och jag ba: 

image.jpeg.8abc781dbf229013e8340295c83807be.jpeg

 

Redigerad av KlonkSteve
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

37 minuter sedan, säger kukbajs :

Vad var det som avslöjade mig?

För det är ju bra med självmedvetenhet. Har det hänt er någon gång, kamrater, att ni liksom har blivit självmedvetna om er egna självmedvetenhet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag minns handen dock, det framgick inte var brädan var, jag var väl för arg för att få med det, men det var fd både för mig och bögshovepile, bara att han hade ett högre kort än jag, den lilla ärkebögen. 🤪

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10 timmar sedan, säger kukbajs :

För det är ju bra med självmedvetenhet. Har det hänt er någon gång, kamrater, att ni liksom har blivit självmedvetna om er egna självmedvetenhet?

 vanligare för mig är medvetenheten kring att man är omedveten om allt man är omedveten om. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...