Gå till innehåll

Starten av slutet


Recommended Posts

5 timmar sedan, säger Flamberadraket :

De värsta med att vara fruktad på pokerborden och att man kör över allt o alla är att man dödar all action :( 

......... pyser bara ur all frustration

Ingen är fruktad vid pokerborden som spelar 1-2 alternativt 2,5-5.😂

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Postad (redigerade)

Tjolahopp tjolahej!!! 

Bytt nivå nu. Körde igång som väntat 1/7 och hittills upp 2600:- Så det går som på räls även fast inga set håller / träffar: 

image.thumb.png.3441d6f6462ecee2c4763d55fd0d9e40.png

 

Typ oftast såhär ter det sig.... Eller bara att man missar set med lägre par som inte blir nå drag i potten av... 

image.png.7f268a1ea4ca41775b3fe9f8a4784aec.png

Redigerad av Flamberadraket
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Vad är det för jävla idiot pundar regs som kommer in för minsta möjliga inköp... 40BB eller vad det är, hahaha vilka jävla patetiska trask de finns alltså. skaffa ett liv och sluta öppna för 2,5 BB jävla muppar alltså 😂 Typisk "Runkar över GTO dagligen" och kollar på K8 suit UTG och bara "jaaaa det är en öppning" 

Nej skaffa en egen idé över spelet, sluta köp in för minsta inköp och skaffa en hjärna tack! 

Mest troligen är det nåt fel i huvet specifikt på en stackare verkar det som... typ trycker på sitout microsekunder som att det skulle ge bättre händer eller om det bara är nåt CP tiks stackarn har.... 

Första gången jag plocka ner mongot: 

image.png.b8056023fabf50df4d462fde928e7fe6.png

Andra gången: 

image.png.7afbe4ae83072b172cb770a2a56024b1.png

Redigerad av Flamberadraket
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Flamberadraket :

Nä nu får de räcka! 3 ALLIN AV 3 MED 90/10 resp 80/20 gick åt fel håll då lägger man ner innan man tiltar.... 

Sämre start på en vecka får man nog leta efter.... 

 Ja då är det bara att stänga ned skiten. Ta några timmar off alt nån dag så är du tillbaka på vinnarspåret sedan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Lobo :

Hur kom du fram till detta?

Undrar detsamma. Jag hade synat alla dagar i veckan. Ni är ju skitdeep också. Om det parar sig vinner du säkert en gigantisk pott. Borde inte sets/tvåpar och (ibland) par+fd också kunna spela sådär?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

52 minuter sedan, säger kukbajs :

Undrar detsamma. Jag hade synat alla dagar i veckan. Ni är ju skitdeep också. Om det parar sig vinner du säkert en gigantisk pott. Borde inte sets/tvåpar och (ibland) par+fd också kunna spela sådär?

Jag gamblar inte..... jag spelar solid poker. Det var inte min pott. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Tja!!! Glad att vara tillbaka! Har lite uppdateringar att göra Juli!: 

Vet inte vad som hände.... nån tilt här o där men överlag när jag sprang dåligt så sprang jag ordentligt dåligt och tvärt om...

image.thumb.png.8c11b571be1b879c8143dd84c0522b52.png

 

Månadens händer ligger dock utanför grafen då jag bara har holdem där: 

 

image.png.8b4bafe8dfb1b3690e4c9f81bb951595.png

sista: 

 

image.thumb.png.4c708dec36ac23042485b0950fa4dd51.png

Jag håller på att fräsha upp kontoret slänger in bilder på det sen. Rullstatus MYCKET BRA!!! 

HAdé

  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

Som utlovat så kommer det nyinredda kontoret som en smäck! Där sitter man o grindar dag ut o dag in. 

Varierar mellan färgerna havsblå ( den på bild) Grön, röd och violett för o få ombyte tills man har havsuttsikt. :D  

1723733616137.jpg

Redigerad av Flamberadraket
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, säger Flamberadraket :

Som utlovat så kommer det nyinredda kontoret som en smäck!

Nice :) vilket tangentbord kör du ? Jag håller nämligen på att titta på lite olika. Skulle också vilja skaffa en ny skärm ( så att jag kan multitabla med native resolution på borden ) skulle behöva 5120x2160

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...