Waylon Postad 16 Maj Rapport Share Postad 16 Maj Trist som attan. https://edition.cnn.com/2023/05/15/sport/doyle-brunson-godfather-of-poker-died-spt-intl/index.html https://www.washingtonpost.com/obituaries/2023/05/15/doyle-brunson-world-series-of-poker-champion-dies-at-89/ 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 16 Maj Rapport Share Postad 16 Maj han putta omkull min då ettåriga dotter med sin permobil för 12 år sedan. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 16 Maj Rapport Share Postad 16 Maj 22 minuter sedan, säger killerwolf2 : han putta omkull min då ettåriga dotter med sin permobil för 12 år sedan. I Las Vegas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 16 Maj Rapport Share Postad 16 Maj 2 timmar sedan, säger Folke Rosvall : I Las Vegas? I dominikanska republiken faktiskt (hard rock café punta cana) nån mindre turnering som var där som drog dit ett par st legendarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 16 Maj Rapport Share Postad 16 Maj 3 timmar sedan, säger killerwolf2 : han putta omkull min då ettåriga dotter med sin permobil för 12 år sedan. Gigachad, Doyle var som en tysk pamsvagn i pokerrummet 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 17 Maj Rapport Share Postad 17 Maj They see me rollin they hatin medan han slängde signerade böcker omkring sig som granater 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 Maj Rapport Share Postad 25 Maj Gjorde en gång i tiden min enda "springa bredvid permobilen"-intervju, just med Doyle. Han svarade gärna på frågor, men hade ingen ambition av att hålla lugn fart. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts