Andre756 Postad 23 April , 2023 Rapport Share Postad 23 April , 2023 Tja! Hittar inget om live poker här i Umeå och skulle kolla ifall det finns något eller några som är på att styra ihop något trevligt. Jag en lägenhet man kan spela ifall det behövs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 7 September , 2023 Rapport Share Postad 7 September , 2023 Den 2023-04-23 kl 18:17, säger Andre756 : Tja! Hittar inget om live poker här i Umeå och skulle kolla ifall det finns något eller några som är på att styra ihop något trevligt. Jag en lägenhet man kan spela ifall det behövs. Hej Andre, Jag bor i Umeå också men har inte hittat någon klubb senaste året iaf. Är gärna med och spelar om det skulle bli något. /Hampus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 23 Oktober , 2023 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2023 Är också sugen om det är lämpliga spel. Jag är född 1988, gillar det sociala mer än poker även om poker också är jävligt intressant. Bor på Ålidhem. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
isac lundkvist Postad 7 Februari Rapport Share Postad 7 Februari Jag är också gärna med om det blir spel! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LimpingIsPimping Postad 10 Juli Rapport Share Postad 10 Juli Är lätt på! Har lägenhet i Carlshem som vi kan spela i Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmanuelBQuist Postad 30 Juli Rapport Share Postad 30 Juli Lever denna tråd på något vis? Har själv bara spelat online nu senaste månaden efter att inte ha spelat på 9-10 år. Om det finns några som vill spela poker i Umeå så är jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LimpingIsPimping Postad 31 Juli Rapport Share Postad 31 Juli 21 timmar sedan, säger EmanuelBQuist : Lever denna tråd på något vis? Har själv bara spelat online nu senaste månaden efter att inte ha spelat på 9-10 år. Om det finns några som vill spela poker i Umeå så är jag på! Bara å skicka någon social media så hörs vi och förhoppningsvis ses Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 31 Juli Rapport Share Postad 31 Juli Tja, jag är väldigt gärna på! Vi kanske kan göra någon whatsapp grupp eller messenger? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LimpingIsPimping Postad 31 Juli Rapport Share Postad 31 Juli 5 timmar sedan, säger HampusGabriel : Tja, jag är väldigt gärna på! Vi kanske kan göra någon whatsapp grupp eller messenger? Yeah WhatsApp eller Signal skulle funka dunder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 31 Juli Rapport Share Postad 31 Juli Skulle också kunna tänka mig kasta lite kort någon gång om de innebär en stund ifrån sambo och barn 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LimpingIsPimping Postad 31 Juli Rapport Share Postad 31 Juli 5 minuter sedan, säger killerwolf2 : Skulle också kunna tänka mig kasta lite kort någon gång om de innebär en stund ifrån sambo och barn Som sagt bara å ge någon social media så nappar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EmanuelBQuist Postad 1 Augusti Rapport Share Postad 1 Augusti Jag skapade en Whatsapp community. Folk kan Joina den om man är sugen! https://chat.whatsapp.com/DwxVleIf1ai31RyhPOX9rl 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyNinja Postad 29 September Rapport Share Postad 29 September Hej, jag är sugen också, ev. ett par personer till. Vi har några års erfarenhet. 🙂 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 30 September Rapport Share Postad 30 September Let's do something Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad 30 September Rapport Share Postad 30 September 17 timmar sedan, säger JimmyNinja : Hej, jag är sugen också, ev. ett par personer till. Vi har några års erfarenhet. 🙂 Gå med i whatsapp gruppen så har vi börjat planera lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bomanlol Postad 9 Oktober Rapport Share Postad 9 Oktober Den 2024-08-01 kl 07:04, säger EmanuelBQuist : Jag skapade en Whatsapp community. Folk kan Joina den om man är sugen! https://chat.whatsapp.com/DwxVleIf1ai31RyhPOX9rl In här fölk. Pengar är inte det primära till att börja med, utan mest se hur det funkar och vilket intresse det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts