kundvagn Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 Mitt mail har kommit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 Fan nice PxT och Joggy (och ni andra)!!! Se till att ha med er en PF.nu-tshirt!! Lycka till iaf!! May the klonk be with you! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 Tackar emilio! Det ringde en skånska till mig förra veckan och sa att jag skulle få ett mail med information om var jag skulle hämta mina biljetter...det jag blev lite förvånad över dock är att jag tydligen skulle flyga från Köpenhamn till Tallinn. Jag menar...jag bor ca 20 mil från Arlanda och säkert 80-90 mil från Köpenhamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
breitholtz Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 jag lirar 14:e... vet ännu inte mot vilka... tjo. / breitan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Tackar emilio! Det ringde en skånska till mig förra veckan och sa att jag skulle få ett mail med information om var jag skulle hämta mina biljetter...det jag blev lite förvånad över dock är att jag tydligen skulle flyga från Köpenhamn till Tallinn. Jag menar...jag bor ca 20 mil från Arlanda och säkert 80-90 mil från Köpenhamn. Jag är ganska säker på att det inte går några plan från Arlanda till Tallin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Jag är ganska säker på att det inte går några plan från Arlanda till Tallin. Förhoppningsvis har du fel eftersom jag skall flyga med Estonian Air från Arlanda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 och att mina biljetter ligger på Arlanda, blir ju en omväg ifall man måste flyga från köpenhamn =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 8 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Arlanda eller Köpenhamn...jag skiter i vilket bara jag får någon info snart! Joggy, kundvagn: Vet ni vilka ni ska möta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Jag vet inte vilka jag skall möta, skall spela lördag förmiddag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Jag åker på onsdag morgon samtidigt som "BigBlind", har inte fått reda på vilka jag ska möta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PxT Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Jag ringde till dem idag och vips så fick jag mitt mail en timme senare. Jag ska ta tåget från Gävle till Arlanda på lördag för att därifrån flyga till Köpenhamn för att senare fortsätta mot Tallinn (det går nämligen inga flyg mellan Arlanda och Tallinn på lördag). Hotell Tallink verkar ju väldigt nice förresten! http://bwhotel.tallink.com/eng/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Kollar på reprisen med Nordenstam (småsnygg), men vafaan, kan dom bara köra allin eller. Lite jobbigt är det då 90% av alla händer som går till allin situationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 Kollar också reprisen. Fan vilken uberfisk den där körberg, eller vad han nu heter, skådespelaren. Första handen, stackdjup 40 000 och BB på 200. Han träffar trissen med knektarna och trycker direkt all-in i en pott på typ 2000. Sen samma skit när han får stegen med AK på parad bräda....aldrig hört talas om valuebet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torch Postad 11 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2005 eller som glimne sa: "ihop med ett ess verkar körberg spela vilka j-vla kort som helst, inklusive tarot-kort.." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 12 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2005 Om Andreas Andresson kommer va med har ingen annan en chams! kan ja lova! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 13 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 13 Augusti , 2005 Ja den där Körberg hade ju så sjuk tur i sin kvaltävling. Spelade ju för jäkelen alla ess han fick, och prickade 90% av flopparna. Herregud! Haha precis som mbman skrev, det absolut värsta var ju när han går all in på sin floppade triss i knektar, bara till att mjölka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bruce Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Ja den där Körberg hade ju så sjuk tur i sin kvaltävling. Spelade ju för jäkelen alla ess han fick, och prickade 90% av flopparna. Herregud! Haha precis som mbman skrev, det absolut värsta var ju när han går all in på sin floppade triss i knektar, bara till att mjölka! Ursäkta min novis här, men om man går all in... hur mjölkar man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Ken Lennard Alex Stevic Daniel Bergsdorf (#7 i WSOP 2005) Mattias Andersson (#7 i WSOP 2004) Ishak Noyan Michael Cedercrantz Peter Gunnarson Ayhan Alsancak (#10 i WSOP 2005) Tomas Brolin E-Type Arne Hegerfors Joe Labero Ska vara med bl.a i Pokermiljonen i höst.. Vem vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Ken LennardAlex Stevic Daniel Bergsdorf (#7 i WSOP 2005) Mattias Andersson (#7 i WSOP 2004) Ishak Noyan Michael Cedercrantz Peter Gunnarson Ayhan Alsancak (#10 i WSOP 2005) Tomas Brolin E-Type Arne Hegerfors Joe Labero Ska vara med bl.a i Pokermiljonen i höst.. Vem vinner? None of the above. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bruce Postad 14 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Ken LennardAlex Stevic Daniel Bergsdorf (#7 i WSOP 2005) Mattias Andersson (#7 i WSOP 2004) Ishak Noyan Michael Cedercrantz Peter Gunnarson Ayhan Alsancak (#10 i WSOP 2005) Tomas Brolin E-Type Arne Hegerfors Joe Labero Ska vara med bl.a i Pokermiljonen i höst.. Vem vinner? hur säker är denna listan??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MasterFlash Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Ken LennardAlex Stevic Daniel Bergsdorf (#7 i WSOP 2005) Mattias Andersson (#7 i WSOP 2004) Ishak Noyan Michael Cedercrantz Peter Gunnarson Ayhan Alsancak (#10 i WSOP 2005) Tomas Brolin E-Type Arne Hegerfors Joe Labero Ska vara med bl.a i Pokermiljonen i höst.. Vem vinner? hur säker är denna listan??? Hyffsat säker =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Ja den där Körberg hade ju så sjuk tur i sin kvaltävling. Spelade ju för jäkelen alla ess han fick, och prickade 90% av flopparna. Herregud! Haha precis som mbman skrev, det absolut värsta var ju när han går all in på sin floppade triss i knektar, bara till att mjölka! Ursäkta min novis här, men om man går all in... hur mjölkar man då? Jag menade att han inte skulle gå allin, utan mjölka motståndaren istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2005 Ken LennardAlex Stevic Daniel Bergsdorf (#7 i WSOP 2005) Mattias Andersson (#7 i WSOP 2004) Ishak Noyan Michael Cedercrantz Peter Gunnarson Ayhan Alsancak (#10 i WSOP 2005) Tomas Brolin E-Type Arne Hegerfors Joe Labero Ska vara med bl.a i Pokermiljonen i höst.. Vem vinner? hur säker är denna listan??? Hyffsat säker =) Arne kom inte till start, så jävla säker var den listan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bruce Postad 15 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2005 Ja den där Körberg hade ju så sjuk tur i sin kvaltävling. Spelade ju för jäkelen alla ess han fick, och prickade 90% av flopparna. Herregud! Haha precis som mbman skrev, det absolut värsta var ju när han går all in på sin floppade triss i knektar, bara till att mjölka! Ursäkta min novis här, men om man går all in... hur mjölkar man då? Jag menade att han inte skulle gå allin, utan mjölka motståndaren istället. ok, sorry... men då får du formulera det rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bruce Postad 15 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 15 Augusti , 2005 Ken LennardAlex Stevic Daniel Bergsdorf (#7 i WSOP 2005) Mattias Andersson (#7 i WSOP 2004) Ishak Noyan Michael Cedercrantz Peter Gunnarson Ayhan Alsancak (#10 i WSOP 2005) Tomas Brolin E-Type Arne Hegerfors Joe Labero Ska vara med bl.a i Pokermiljonen i höst.. Vem vinner? hur säker är denna listan??? Hyffsat säker =) Arne kom inte till start, så jävla säker var den listan.... flygrädd efter helikopterolyckan 3 km utanför Tallin dagen innan då 13 personer omkom... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts