HampusGabriel Postad Fredag kl 11:22 Författare Rapport Postad Fredag kl 11:22 Tja! Detta blev månaden i Novermber, fick inte in varken mitt gym mål eller volym mål. Dock fick jag med studiemålet och EV:t blir väl mest + utav det. Känner att fiskspelet känns extremt bra nu och kommer forsätta nöta det med tiden. Denna månads fokus blir att fokusera mycket på BTNvCO ColdCall och forsätta nöta BvB. Kommer även runna en del sims mot folk som över 4b och squezzar mot mig Mål: 60K händer 3 gympass i veckan 60 timmar studie Blev att nöta 50nl och 100nl denna månad vilket gav mer "consistency" i mitt spel då jag möter liknande spelare. Känner mig dock supernöjd över månadsresultat då det är rekord för mig både i BI och pengar Mvh Hampus 10 2 Citera
Lundin89 Postad Fredag kl 14:27 Rapport Postad Fredag kl 14:27 Väldigt imponerande för en aspiring juniorreg dit du har tagit dig idag från när du startade dagboken. Hatten av. 1 Citera
Johan_Beta Postad Fredag kl 15:40 Rapport Postad Fredag kl 15:40 Läckert! Vad ligger du på för bb/100 på nivåerna? 1 Citera
HampusGabriel Postad Lördag kl 09:50 Författare Rapport Postad Lördag kl 09:50 19 timmar sedan, säger Lundin89 : Väldigt imponerande för en aspiring juniorreg dit du har tagit dig idag från när du startade dagboken. Hatten av. Tack för dom orden! Är väldigt nöjd att jag har forsatt uppdatera i den här dagboken för att se vilken nivå man var på för 1,5 år sedan hehe Du kan få byta till 21 nu btw 2 Citera
HampusGabriel Postad Lördag kl 09:53 Författare Rapport Postad Lördag kl 09:53 18 timmar sedan, säger Johan_Beta : Läckert! Vad ligger du på för bb/100 på nivåerna? Ty! Denna månad blev det 19bb/100 på 50NL och 12bb/100 på 100NL. All time så är det 9,5bb/100 på 50 och 7bb/100 på 100. Tror dock att mitt spel mot fiskar kan ha boostat winraten X antal mer bb/100. Samt mitt BvB spel. Ska forsätta studera blinden men är redan nöjd över denna måndas winrate dock (för litet sample för att säga något) men tror dock att det har blivit ett trendbyte i blindsen 2 Citera
Pokergod1 Postad Lördag kl 15:44 Rapport Postad Lördag kl 15:44 (redigerade) Kör du ipoker euro-borden enbart eller? riktigt kul att se att det går så bra för dig. Redigerad Lördag kl 15:45 av Pokergod1 Citera
HampusGabriel Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan 19 timmar sedan, säger Pokergod1 : Kör du ipoker euro-borden enbart eller? riktigt kul att se att det går så bra för dig. Spelar på lite olika sidor men kan hitta värde ibland på Euro borden. Dock är det enstaka timmar på dagen det finns bra värde där 1 Citera
HampusGabriel Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan Har ett litet mål den här månaden som jag inte skrev men det är att försöka pressa igenom alla GTOw videos med tiden. Tycker dom få videosarna jag har sätt så har jag lärt mig något nytt varje gång. Har iprincip coachning varje vardag så osäker om jag hinner få in mer än 2-3st per vecka men från vad jag har sätt så är det nog ett bra EV val att kika på dom . 1 Citera
Pokergod1 Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 4 timmar sedan, säger HampusGabriel : Spelar på lite olika sidor men kan hitta värde ibland på Euro borden. Dock är det enstaka timmar på dagen det finns bra värde där Så vart får du in din högsta volym? 1 Citera
Recommended Posts