bomanlol Postad Söndag kl 20:02 Rapport Postad Söndag kl 20:02 Ja, det var en trevlig nyhet den gången du berättade att du får hjälp av Zanka. Grymt bra jobbat. 2 Citera
HampusGabriel Postad igår kl 08:32 Författare Rapport Postad igår kl 08:32 Tja! Höll nästan på att missa måndasrapporten. Fick äntligen hjälp av pokergudarna så fick bra rush i slutet av månaden. +30K Nu när jag är klar med coachningen så kommer jag lägga full fokus på att tjäna pengar. Så har precis börjat jobba igen med min mental coach och ska försöka krossa några månader framöver. Så här ser schemat ut jag tänkt lira framtill midsommar, tanken är att kvällsessionerna är optional men lirar om de finns tid. Har forsatt att sätta in 10K på börsen sen i Januari så hoppas vi kan få lite sunrun där också, nu fick jag till och med varning av avanza för -10% lol Mål: 70K händer Träning: 4 pass i veckan Studier: Max 5h i veckan Mvh Hampus 7 Citera
emiiii Postad igår kl 09:58 Rapport Postad igår kl 09:58 Du går alltså upp 04.45 för att börja spela poker och spelar sen 11,5h dagen om du nu kör fullt schema?! Ens egen disciplin känns ju som 95o i jämförelse. Mycket ambitiöst och imponerande! Har du funderat kring att få in lite mer balanserat vardagsliv? Vänner, familj, andra hobbys? 2 Citera
HampusGabriel Postad igår kl 10:16 Författare Rapport Postad igår kl 10:16 13 minuter sedan, säger emiiii : Du går alltså upp 04.45 för att börja spela poker och spelar sen 11,5h dagen om du nu kör fullt schema?! Yes 5-17 schemat är jag väldigt nöjd med Det brukar brista när jag lirar efter middagen men har nästan alltid kört 5-17. Tjejen brukar vilja ha uppmärksamhet när hon kommer hem från skolan och då känner jag mig nöjd med ca 10timmar poker/studier. 14 minuter sedan, säger emiiii : Har du funderat kring att få in lite mer balanserat vardagsliv? Vänner, familj, andra hobbys? Jo funderar över de väldigt mycket men har svårt att hitta hobbys förutom fiske då som kommer igång nu i vår. Har tänkt försöka gå med i ett fotbollslag men har inte fått något speciellt svar av något lag (hänger såklart på mig i slutdändan). Polarna träffar jag 1d/v så de får räcka och tycker de ofta är födelsedagar och högtider så familjen hinner man också med . 2 Citera
Zanka Postad igår kl 14:18 Rapport Postad igår kl 14:18 Riktigt fina ord. Det har varit ett rent nöje att coacha dig och jag ser fram emot att se vad du kommer göra med din talang under kommande åren, jag blir garanterat omsprungen snart.. Det finns flera saker som jag blivit imponerad av under året och att som relativt färsk kunna spela sig igenom 40-50bi under ev samtidigt som du spelade högre än du någonsin gjort förut var en fröjd att följa. Jag tror inte riktigt du inser vilken styrka det där kräver En annan grej är hur du har en lagom balans till att blint lita på det jag säger och faktiskt implementera vissa saker som du ännu inte fullt förstått och att samtidigt kunna ifrågasätta och söka egna svar (ofta bättre) gör att jag är väldigt säker på att du klarar av att driva på din egna utveckling framöver här. Det finns många saker att säga men att ha fått lära känna dig och se hur du vuxit under året har ändå varit det allra finaste, du är en riktig guldklimp. Kommer ihåg hur du verkligen drömde om att kunna tjäna tillräckligt för att inte behöva knega, nu är du där (med marignal)! Framåt! Ps: jag är fortf 2-0 på betsen (nej att vinna ett sidebet räknas inte) /z 9 1 Citera
Zanka Postad igår kl 15:16 Rapport Postad igår kl 15:16 5 timmar sedan, säger emiiii : Du går alltså upp 04.45 för att börja spela poker och spelar sen 11,5h dagen om du nu kör fullt schema?! Ens egen disciplin känns ju som 95o i jämförelse. Mycket ambitiöst och imponerande! Har du funderat kring att få in lite mer balanserat vardagsliv? Vänner, familj, andra hobbys? Jag är i camp obalans för en hungig 21åring 2 1 1 Citera
emiiii Postad 23 timmar sedan Rapport Postad 23 timmar sedan 7 timmar sedan, säger Zanka : Riktigt fina ord. Det har varit ett rent nöje att coacha dig och jag ser fram emot att se vad du kommer göra med din talang under kommande åren, jag blir garanterat omsprungen snart.. Det finns flera saker som jag blivit imponerad av under året och att som relativt färsk kunna spela sig igenom 40-50bi under ev samtidigt som du spelade högre än du någonsin gjort förut var en fröjd att följa. Jag tror inte riktigt du inser vilken styrka det där kräver En annan grej är hur du har en lagom balans till att blint lita på det jag säger och faktiskt implementera vissa saker som du ännu inte fullt förstått och att samtidigt kunna ifrågasätta och söka egna svar (ofta bättre) gör att jag är väldigt säker på att du klarar av att driva på din egna utveckling framöver här. Det finns många saker att säga men att ha fått lära känna dig och se hur du vuxit under året har ändå varit det allra finaste, du är en riktig guldklimp. Kommer ihåg hur du verkligen drömde om att kunna tjäna tillräckligt för att inte behöva knega, nu är du där (med marignal)! Framåt! Ps: jag är fortf 2-0 på betsen (nej att vinna ett sidebet räknas inte) /z Bromance ❤️ mer sånt! Citera
Recommended Posts