Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 33 postas här!


kydyl

Recommended Posts

Hallå. Sitter och funderar över InterPokers bonus.

Detta hittar jag

"Monthly Bonus

InterPoker will be giving every player a 100% bonus on their first deposit in August over $25! Simply make a deposit and we will match that deposit up to $100! "

 

Men vad är det för krav på den o.s.v. Har letat men ej hittat infon. Är den värd att ta?

 

Står tydligt under promotions på förstasidan.

 

http://www.interpoker.com/promotions/monthly_bonus.shtml

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

GutShotPoker.co.uk är en B2B-Sida, de har dessutom två bonusar. En SignUpbonus plus en Reload bonus om vardera 100 Euro.

 

 

Hur ser kraven ut för att cleara dessa bonusar och när får man bonusen?

Använder Gutshot 24hsystemet?

 

No1Pokers bonus är ju den bästa. 200 i signup och nyligen hade sajten en 200-reload. Båda var baserade på rakade händer vilket gjorde bonusarna otroligt enkla att cleara eftersom det gick att spela till och med på 0,25-bord vilket jag gjorde vissa sessioner när jag drog till med 6 bord samtidigt. På 0,5 flöt det på snabbt. Signupen var på 2 000 händer. Jag spelade 2 039 vilket gav mig 1089 VIP. Reloaden var på 3 000 händer och det var ok det med. Klart bästa bonusen på B2B vad jag sett. Finns det nån mer sida som har liknande system?

 

 

Finns dessa bonusar kvar, i sådant fall var hittar jag koderna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar nu över BestPokers bonus. 300 VIP points står det. är det 300 VIP poäng oavsett om jag maxar bonusen eller försöker cleara lite mindre än max?

 

Är det svårt att cleara den bonsen om man skulle sätta in t.ex. 300-400$?

 

300 VIP oavsett.

Lätt att cleara, det får du avgöra. Potten ska över 10 euro för att få en VIP-poäng

 

Från QoS

 

SAJT: BestPoker

BONUS: 30% upp till €120

TYP: Signup

KOD: pokerforum120

KRAV: 300 VIP-poäng.

GILTIGHETSTID: Tills 31 augusti.

ÖVRIGT: 1 VIP-poäng delas ut för varje hand i vilken du blivit tilldelad kort där rake:en var € 0.30 eller mer, oavsett om du satsat pengar i potten eller ej. VIP-poäng delas även ut när du deltar i turneringar (1 VIP för varje € 5 i buy-in).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte signad på Empire sen tidigare. Tycker deras hemsida är rätt snårig, vad gäller i första hand för signup-bonusen och går det öht att kombinera med reloadbonusen?

Thx,

 

signup kör du lämpligen via länken ovan

^

|

|

|

och den körs först innan du kör ev reload, sign up är på 500 rake händer om du maximerar den och reload 10 xare

 

 

---------------------------------------------------------------------

någon som har testat reloaden, när exakt börjar den gälla svensk tid???

---------------------------------------------------------------------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar nu över BestPokers bonus. 300 VIP points står det. är det 300 VIP poäng oavsett om jag maxar bonusen eller försöker cleara lite mindre än max?

 

Är det svårt att cleara den bonsen om man skulle sätta in t.ex. 300-400$?

 

300 VIP oavsett.

Lätt att cleara, det får du avgöra. Potten ska över 10 euro för att få en VIP-poäng

 

Från QoS

 

SAJT: BestPoker

BONUS: 30% upp till €120

TYP: Signup

KOD: pokerforum120

KRAV: 300 VIP-poäng.

GILTIGHETSTID: Tills 31 augusti.

ÖVRIGT: 1 VIP-poäng delas ut för varje hand i vilken du blivit tilldelad kort där rake:en var € 0.30 eller mer, oavsett om du satsat pengar i potten eller ej. VIP-poäng delas även ut när du deltar i turneringar (1 VIP för varje € 5 i buy-in).

 

Fråga angående giltighetstiden. Är det 31 augusti som gäller för att även cleara bonusen eller räcker det med att man satt in pengar före den 31a.

 

Hur lång tid har man i sådana fall på sig för att cleara bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga angående giltighetstiden. Är det 31 augusti som gäller för att även cleara bonusen eller räcker det med att man satt in pengar före den 31a.

 

Hur lång tid har man i sådana fall på sig för att cleara bonusen?

Det är insättning för 31/8, finns ingen tidsgräns på att cleara. :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...