Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 33 postas här!


kydyl

Recommended Posts

Ni som bonushorar, hur är det med reloads rent generellt på B2B nätverket? Sällan, ofta ......!

 

GutshotPoker har just nu en 40 % Reload Bonus.

 

Hittar inte nån info om vad är som gäller, 10ggr VIP´s? Kan man stacka upp både sign-up och reload och cleara samtidigt?

 

Jag clearade både en SignUp och Reload samtidigt i våras, behövdes 1000 VIP per kod. 40 % reloaden som de har nu kräver 1000 VIP och betalas ut efter 14 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tänkte börja lira efter Bonusar för att bygga en BR, men har Visakort.

Är de stor skillnad att ha Neteller än visakort för att byta sida å casha ut å in ofta?

 

ja, skaffa neteller så kommer du undan massor av avgifter samt så kommer du undan en massa väntetid på att få ut pengarna plus att man brukar behöva skicka in mindre bilder på sina ID-kort och visa kort om man endast kör med neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte börja lira efter Bonusar för att bygga en BR, men har Visakort.

Är de stor skillnad att ha Neteller än visakort för att byta sida å casha ut å in ofta?

 

ja, skaffa neteller så kommer du undan massor av avgifter samt så kommer du undan en massa väntetid på att få ut pengarna plus att man brukar behöva skicka in mindre bilder på sina ID-kort och visa kort om man endast kör med neteller.

 

Men neteller tar vär också en avgift om man skall föra över € --> $ o tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte börja lira efter Bonusar för att bygga en BR, men har Visakort.

Är de stor skillnad att ha Neteller än visakort för att byta sida å casha ut å in ofta?

 

ja, skaffa neteller så kommer du undan massor av avgifter samt så kommer du undan en massa väntetid på att få ut pengarna plus att man brukar behöva skicka in mindre bilder på sina ID-kort och visa kort om man endast kör med neteller.

 

Men neteller tar vär också en avgift om man skall föra över € --> $ o tvärtom.

 

sant så det gäller ju att välja valuta på neteller som den valutan man mest använder på pokersiter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att denna frågan hör till netellertråden, men smider medans järnet är hett!

 

En gång för alla:

Hur gör man för att regga sig på neteller nu för tiden om man vill kunna ta in/ut ca 500$ för bonusar. Behöver man skicka in IDhandlingar osv!?

 

Jag behövde inte det då jag satte in dit första gången från en pokerhemsida men om du däremot betalar via kort till NETeller så tror jag dem kommer kräva kopia av pass/körkort och ditt kreditkort

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att denna frågan hör till netellertråden, men smider medans järnet är hett!

 

En gång för alla:

Hur gör man för att regga sig på neteller nu för tiden om man vill kunna ta in/ut ca 500$ för bonusar. Behöver man skicka in IDhandlingar osv!?

 

Jag behövde inte det då jag satte in dit första gången från en pokerhemsida men om du däremot betalar via kort till NETeller så tror jag dem kommer kräva kopia av pass/körkort och ditt kreditkort

 

Nån som vet säkert?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att denna frågan hör till netellertråden, men smider medans järnet är hett!

 

En gång för alla:

Hur gör man för att regga sig på neteller nu för tiden om man vill kunna ta in/ut ca 500$ för bonusar. Behöver man skicka in IDhandlingar osv!?

 

Jag behövde inte det då jag satte in dit första gången från en pokerhemsida men om du däremot betalar via kort till NETeller så tror jag dem kommer kräva kopia av pass/körkort och ditt kreditkort

 

Nån som vet säkert?

 

Jag har satt in ca 800 till neteller från en sida och dem var helt tysta,chattade också med dem ang detta och dem sa att man kan sätta in upp till sitt första tak från en annan hemsida utan att dem kräver något.

 

Dock kommer dem börja prata om du sätter in via kort, den saken är säker.

 

Om du fotfarande känner dig osäker, chatta med dem, dem är ofta snabba med att ge respons.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att denna frågan hör till netellertråden, men smider medans järnet är hett!

 

En gång för alla:

Hur gör man för att regga sig på neteller nu för tiden om man vill kunna ta in/ut ca 500$ för bonusar. Behöver man skicka in IDhandlingar osv!?

 

Är det så himla jobbigt att skicka ett mail till dom???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det så himla jobbigt att skicka ett mail till dom???

 

 

Tydligen för vissa personer.

 

Jo visst, blir väl till och göra det, men är trött på alla inkompitenta svar man brukar få från supportrarna jag har varit i kontakt med. Frågar alltid här först och då brukar man bli trevligt bemött (av dom flesta)....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång för alla:

Hur gör man för att regga sig på neteller nu för tiden om man vill kunna ta in/ut ca 500$ för bonusar. Behöver man skicka in IDhandlingar osv!?

 

Om du sätter in pengar via bankgiro/pokersajt bryr sig inte NETeller. Sätter du däremot in pengar med kreditkort, så lär du få skicka in kopia på körkort och kreditkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En gång för alla:

Hur gör man för att regga sig på neteller nu för tiden om man vill kunna ta in/ut ca 500$ för bonusar. Behöver man skicka in IDhandlingar osv!?

 

Om du sätter in pengar via bankgiro/pokersajt bryr sig inte NETeller. Sätter du däremot in pengar med kreditkort, så lär du få skicka in kopia på körkort och kreditkort.

 

ok

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du sätter in pengar via bankgiro/pokersajt bryr sig inte NETeller. Sätter du däremot in pengar med kreditkort, så lär du få skicka in kopia på körkort och kreditkort.

 

Det är inte helt säkert. Jag har aldrig behövt göra det med NETeller, trots att några av mina tidiga insättningar kom från VISA. Men precis som på alla pokersidor finns det en viss risk att de kräver kopia på körkort osv. Jag har dock aldrig varit med om det på någon av de 21 klienter jag spelat på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade precis upp på Bestpoker för deras signup-bonus (och ja, jag använda pf-länken så nu har snart Qos råd att köpa den där signerade idolbilden av Markoolio som han alltid önskat sig ;) )

 

Men, VIP-kravet var enligt siten 300 poäng och inte 200 som det står i bonuskod-tråden... Antar att de har ändrat kravet???

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade precis upp på Bestpoker för deras signup-bonus (och ja, jag använda pf-länken så nu har snart Qos råd att köpa den där signerade idolbilden av Markoolio som han alltid önskat sig ;) )

 

Men, VIP-kravet var enligt siten 300 poäng och inte 200 som det står i bonuskod-tråden... Antar att de har ändrat kravet???

 

/TF

 

Den första PF-koden som lades ut var 200 VIP. Den funkade inte för mig så det fick bli 300 VIP med den andra.

Det är en bra bonus ändå :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Signade precis upp på Bestpoker för deras signup-bonus (och ja, jag använda pf-länken så nu har snart Qos råd att köpa den där signerade idolbilden av Markoolio som han alltid önskat sig ;) )

 

Men, VIP-kravet var enligt siten 300 poäng och inte 200 som det står i bonuskod-tråden... Antar att de har ändrat kravet???

 

/TF

 

Den första PF-koden som lades ut var 200 VIP. Den funkade inte för mig så det fick bli 300 VIP med den andra.

Det är en bra bonus ändå :lol:

 

Ska inte klaga på bonusen men den gode QoS brukar vara rätt kvick med att korrigera felaktigheter... Måhända är han sjuk? ;)

 

Jaja, spela roll, kan inte logga på klienten ändå... Har mailat supporten, hoppas det löser sig...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Hur funkar detta med bonusar? Är det på poker klienten eller

är det här på PF? Vad är kraven och så vidare?

 

Tack på förhand

aHlBiiN

 

Om du vill nyttja bonusar genom forumet ska du klicka på div. företags-logos för att, så att säga, signa genom pokerforum. T.ex dem ovan

 

^

|

|

|

|

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag har ärligt talat inte orkat läsa igenom alla bonustrådar, hittar säkert det jag vill men orkar helt enkelt inte :oops:

 

Är det någon som har signat upp sig på No1gaming och vet förutsättningarna för bonusen?

 

Har kollat deras hemsida och kan inte hitta vad som gäller för bonusen.

 

Hur många rejkade eller VIP måste man ha för full bonus?

 

Hur mycket ska potten upp i för att få en rejk/VIP?

 

Tacksam för svar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...