Ving Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Någon som hört nåt om Bestpoker och deras kepa samt t-shirt?Coolt med Markooliokepa Har inget hört. Antar att de skickar ut allt efter att deras kampanj är över. Har för mig att man skulle signa upp innan sista augusti för att få grejerna så det blir nog inget förrän tidigast någon gång i september. Citera
Pokershark Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 SAJT: MultipokerBONUS: 100% upp till $100 ($100 insättning för max bonus) TYP: Reload KOD: "AUG05RELOAD" KRAV: 20x i rakeade händer. ÖVRIGT: Man har 20 dagar på sig att klara kravet efter insättning. FULL INFO: MP:s officella sida om bonusen hur mycket rakar man egentligen bort på 2000 händer? någon som har en uppskattning? beror på nivå och hur aggro du spelar.Nl50 skulle jag tro cirka 60-70 dollar Det stämmer väldigt dåligt! Du genererar ca $180 i rake på 2000 rakade händer på NL50. Citera
slovakien Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 En fråga nu till någon som vet: Om jag går via pokerforum och signar mig på pacificpoker kan jag då sätta in 400 bucks i pacificpoker, få 100 dollar i bonus, ta ut dem 400 jag satt in för att sedan spela med bonuset och samtidigt få 2 kortlekar och PF.nu t-shirt? Då menar jag att få spela med bonuset innan jag har spelat alla raked hands som krävs och samtidigt ta ut pengar jag satt in från början. Citera
slovakien Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 slovakien: Ja tack tack, bara till att uttnytja denna system då Citera
speedi_ Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Satt och klickade runt lite på lite olika pokersidor. Såg en fruktansvärd bonus på noblepoker! Är det någon som har kört den och kan berätta lite, motstånd/rake och liknande. Hittar inte var det står hur många händer man ska spela och så. ///RoBBaN Citera
kydyl Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Satt och klickade runt lite på lite olika pokersidor.Såg en fruktansvärd bonus på noblepoker! Är det någon som har kört den och kan berätta lite, motstånd/rake och liknande. Hittar inte var det står hur många händer man ska spela och så. ///RoBBaN Nja den är ju inge vidare om du menar 100% bonusen upp till $700. Du ska ha 500 crowns för varje $10. se mer info här Däremot har de en neteller bonus som man får om du sätter in med neteller. 10% upp till $50 och denna kräver 6x raked hands. Inga problem att fixa. EDIT: de här bonusarna clearas parallellt. Citera
speedi_ Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Tack kyldyl för svaret, nu känns inte bonusen lika bra längre. Kommer inte löna sig för mej som spelar lägsta nivå. //RoBBaN Citera
pepe82 Postad 14 Augusti , 2005 Rapport Postad 14 Augusti , 2005 Tänkte om nån vänlig själ vet hur svår Absolute pokers bonus är att clera? De har alltid 50% upp till $500. Fundera på att ta den, men är sajten bra, är det många bord och hur är motståndet i överlag??? Tänker främst på nivån NL 25 och NL50 ... Citera
iremmats Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Absolute är ganska lätt att cleara, moståndet är sjukt dåligt, men klienten är det värsta världen skådat. Citera
Olle34A Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 tar absolut någon avgift när man tar ut med neteller? Citera
Seemos Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 tar absolut någon avgift när man tar ut med neteller? Nej de är dock medelsnabba med sina utbetalningar, kan ta en dag eller två. Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Var försiktiga med Multis reloadbonus bara, tar låååååång tid att cleara... och den är tidsbegränsad 20 dagar eller liknande. 2000 rakade händer är ganska lätt att cleara på 20 dagar om du spelar 4 bord. Jag spelar $25 NL och har bara 200 rakade händer kvar efter 6 dagar. Men jag har inte tok spelat utan bara spelat ett par timmar per dag. I lördags spela jag tex inget. Men allt är ju relativt Citera
Rille Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Hur svår är egentligen bonusen på Pacific att klara av? Har aldrig orkat regga mig på deras sida. Citera
cheunce Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Hur svår är egentligen bonusen på Pacific att klara av? Har aldrig orkat regga mig på deras sida. Inte jag heller men mest pga att man bara kan spela ett bord. Jag gillar att spela flera bord eftersom annars blir jag otålig när man får sitta och vänta på spelbara kort. Citera
erbus Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Hur svår är egentligen bonusen på Pacific att klara av? Har aldrig orkat regga mig på deras sida. Inte jag heller men mest pga att man bara kan spela ett bord. Jag gillar att spela flera bord eftersom annars blir jag otålig när man får sitta och vänta på spelbara kort. man kan spela bord på någon anna site samtidigt...då blir det flera bord bonusen är inte svår att klara, eller var det inte när jag gjorde det för 6 månader sedan.. gott om dåliga spelare är det helt klart där /A Citera
simon5 Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Står ingenting om 100$-bonusen på Crazypoker i klienten. Är det ngåon som clearat denna både i juli och augusti och kan bekräfta att det är lugnt? Crazy har ingen reload längre, pratade med onlinehjälpen. Däremot har de 33% rake tillbaka varje månad Citera
busen Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Crazy har ingen reload längre, pratade med onlinehjälpen. Däremot har de 33% rake tillbaka varje månad lol @ första inlägget Citera
kydyl Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Crazy har ingen reload längre, pratade med onlinehjälpen. Däremot har de 33% rake tillbaka varje månad lol @ första inlägget öhh, jag fattar inte vad det roliga är. Crazy har dragit tillbaka reloaden och vägrar ge spelare som uppfyllt kraven bonusen trots att flera blivit lovade att bonusen skulle gälla av supporten i början på månaden. Citera
eroz Postad 15 Augusti , 2005 Rapport Postad 15 Augusti , 2005 Jag har i alla fall lyckats (precis som killen i BW tråden) få $50 i form av deras nuvarande signup 40% max $40 + $10 gratis insättning efter många om och med. Snabbast gick det när jag pratade med livesupporten där man kan diskutera med dem utan fördröjning. Citera
Recommended Posts