Zanka Postad 11 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 Blev sent. Söndagscount: timmar: 110 profit: 30 händer: orkade inte kolla men 50kish 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 11 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 Kort session nu på morgonen.. nu ska jag iväg på en välbehövlig massage✌️ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RYOUOK1 Postad 11 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 Låter minst sagt som du är värd det efter denna helgens slit. ? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gottochblandat Postad 11 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 1 timme sedan, säger RYOUOK1 : Låter minst sagt som du är värd det efter denna helgens slit. ? Dig brukar man spela mot på 0.25 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RYOUOK1 Postad 11 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 15 minuter sedan, säger gottochblandat : Dig brukar man spela mot på 0.25 Ja, det tryter numera. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 11 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 23 minuter sedan, säger gottochblandat : Dig brukar man spela mot på 0.25 Hur går det med din dagbok. ? Nedlagd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 11 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 1 timme sedan, säger RYOUOK1 : Låter minst sagt som du är värd det efter denna helgens slit. ? Tack! Var det dig jag vann en AA vs KK mot i lördags natt och sen klev? Sry isf, jag var gristrött efter 17h session Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RYOUOK1 Postad 11 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2021 (redigerade) 2 minuter sedan, säger Zanka : Tack! Var det dig jag vann en AA vs KK mot i lördags natt och sen klev? Sry isf, jag var gristrött efter 17h session Haha, det stämmer bra! Den sved rejält. ? Edit: obv all good osv Redigerad 11 Oktober , 2021 av RYOUOK1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gottochblandat Postad 12 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2021 16 timmar sedan, säger Lobo : Hur går det med din dagbok. ? Nedlagd ? Har helt glömt bort den, ha ha! Men är inne i en poker-period nu så kan börja igen, tack för påminnelsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 13 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2021 Fullt ös här nu, därav lite sparsamt med updates. Är lite semibesviken på att jag inte spelar bättre men har klivit över och fokuserat på volym nu. Är liiiite lite efter pace och gör allt jag kan för att vara med i racet fram till helgen här nu. Vore ju fantastiskt kul om jag kan gå för det runt den 20e där, då kan det bli riktigt spännande. Haft några nyckelpotter senaste dagarna som gått åt fel håll och försöker att inte fokusera för mkt på dem, tror det kommer en rush här snart 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 13 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2021 Får du spela PLO? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 13 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2021 1 timme sedan, säger ölkaka : Får du spela PLO? Antar det men det är inte aktuellt hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 14 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 5k händer, bra fokus idag. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 14 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 7 timmar sedan, säger Zanka : 5k händer, bra fokus idag. Sick hur många timmar var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
33sunshine Postad 14 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 Thursday graphday? #giraff 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 14 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 2 timmar sedan, säger brusig1 : Sick hur många timmar var det? Tror det var runt 13 men det var inte 5 tabling hela vägen in, tror att snittet ligger kring 450h/h när jag 5 tablar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 14 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 1 timme sedan, säger 33sunshine : Thursday graphday? #giraff Tänkte att ni skulle få hålla er tills första pausen på lördag.. då kan ni få en halvtidsgenomgång.. tills dess kan jag gärna svara på frågor om ni har några sådana.. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pness Postad 14 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 1 timme sedan, säger Zanka : Tänkte att ni skulle få hålla er tills första pausen på lördag.. då kan ni få en halvtidsgenomgång.. tills dess kan jag gärna svara på frågor om ni har några sådana.. Hur känns orken? Hur fungerar livet privat? Kommer du att erbjuda någon form av streamingtjänst sista 15 dagarna för 499:-? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 14 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 1 timme sedan, säger Pness : Hur känns orken? Hur fungerar livet privat? Kommer du att erbjuda någon form av streamingtjänst sista 15 dagarna för 499:-? Jo men jag känner mig lite sådär skönt övertrött och mjuk så fort jag inte sitter vid borden. Sömnen har faktiskt blivit bättre sen jag klev på det här vilket jag inte trodde på förhand (har haft problem rätt länge). Överlag piggare än väntat. Livet privat är till 95% på paus men det fungerar bra, har bra stöttning från vänner och familj så jag slipper tänka på något annat just nu. Har fått rycka in vid lite vabb men i övrigt är allt lugnt. Men får ju sjukt mycket hjälp så det motiverar ju ännu lite mer att vinna betet och kunna ge tillbaka med tid och/eller lite vardagslyx:) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 14 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 14 Oktober , 2021 Har hittils fått in 65k händer, lär väl bli ca 67 tot efter idag. Är nästan exakt pace för att nå 150k händer, väldigt nöjd över det! 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 15 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2021 Ännu en dag till ända. Första dagen jag inte riktigt känt för att sätta mig och grinda. Var lite dålig i magen, seg och lite sliten. Men påt ändå och försökte bara spela lugnt och stabilt, fick vänta 4h på det men fick sen en minirush innan läggdags så det var fint. Nu ska det bli riktigt skönt att sova. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 15 Oktober , 2021 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2021 Torsdagar var väl resultatdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 15 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2021 2 timmar sedan, säger brusig1 : Torsdagar var väl resultatdag? Kör en halvtidsgenomgång på Lördag istället med lite mer detaljer tänker jag 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 15 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 15 Oktober , 2021 Men jag är väl on pace mer eller mindre 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zanka Postad 16 Oktober , 2021 Författare Rapport Share Postad 16 Oktober , 2021 Mådde riktigt dåligt idag på eftermiddagen, kunde inte fokusera, glömde bort vad som hade hänt tidigare i handen lite då och då, huvudvärk etc. Lyckades ändå tagga till och få in lite händer, åkte hem och tog en riktigt lång kalldusch, åt mat, vilade lite. Såatte... Rekorddag. Ska försöka orka lägga ut texten lite imorgon men lovar inget. Ni får iaf lite stats och kanske att det skakas fram någon graf ur gömmorna. Nu måste jag sova. 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts