PIMM95 Postad 15 Februari , 2021 Rapport Postad 15 Februari , 2021 9 minuter sedan, säger nubtne : Värt att lägga till är att man haft några sessioner på /10 som inte är med i samplet där man lyckats hitta några K, av nån anledning vill inte mitt HM2 importa /10. Kan det vara så att du har small stakes-version av HEM2? Citera
nubtne Postad 15 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2021 1 minut sedan, säger PIMM95 : Kan det vara så att du har small stakes-version av HEM2? Yes! Citera
PIMM95 Postad 15 Februari , 2021 Rapport Postad 15 Februari , 2021 Ok, många år sen jag köpte min licens men kom ihåg att det fanns en billigare som bara funkade upp till 2/5 sek. Citera
AmyWinehouse Postad 15 Februari , 2021 Rapport Postad 15 Februari , 2021 4 timmar sedan, säger nubtne : Yes! Tips - ställer du ner "Stacks/Stakes COEFF" till 0,1 kan du lira upp till 25/50 Citera
nubtne Postad 15 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 15 Februari , 2021 2 minuter sedan, säger AmyWinehouse : Tips - ställer du ner "Stacks/Stakes COEFF" till 0,1 kan du lira upp till 25/50 Har testat detta, även om jag ändrar koefficienten så dör hud på /10.... Citera
nubtne Postad 18 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2021 Fantastiskt komisk (mörk) händelse ifrån dagens tågresa Sitter en snubbe jämte mig som är från England, stiger in en brud med airpods så säger han excuse me is "this Linköping?" Kommer hon in med airpods och bara "yes" så hoppar han av i Eskilstuna, för skylten var paj. Så går han ut jag signalerar ifrån rutan kom in för i helvete liksom. (Satt i telefonen och reggade inte rikrigt vad som hände) Dörrarna stängs och han står och rycker och sliter i dörrarna och får ej upp så börjar han löpa efter tåget på ett sånt komiskt sätt som i en film och tjejen börjar störtlipa "jag har förstört hans liv" helt bisarrt 2 3 1 Citera
nubtne Postad 18 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2021 (redigerade) Fyfan för att råka hoppa av i Eskilstuna i minus 15 ? Paniken man såg i hans ögon var fan helt jävla priceless asså, fyfan vilken sits. Redigerad 18 Februari , 2021 av nubtne Citera
Tiburtius Postad 18 Februari , 2021 Rapport Postad 18 Februari , 2021 2 timmar sedan, säger nubtne : tjejen börjar störtlipa "jag har förstört hans liv" Ändå rimlig reaktion efter att ha råkat tvinga honom att spendera tid i Eskilstuna. 1 Citera
Ola Brandborn Postad 19 Februari , 2021 Rapport Postad 19 Februari , 2021 14 timmar sedan, säger nubtne : Fyfan för att råka hoppa av i Eskilstuna i minus 15 ? Paniken man såg i hans ögon var fan helt jävla priceless asså, fyfan vilken sits. Kan relatera, jag klev av på Odenplan i Lördags av misstag, mina 5 värsta minuter innan nästa tåg kom. 1 2 Citera
nubtne Postad 19 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2021 Fin vecka so far börjat ordna upp månaden rejält! Ska bli kul att se vart vi landar på i slutet, vid tillräckligt fint resultat blir det mera vev /10! 4 Citera
nubtne Postad 23 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2021 (redigerade) Poker wise inte så jätterolig månad so far 5000BB under ev på svs (medveten om att den inte räknar korrekt men ger väll nån form av indikation. livs "milestone" dock! Har gjort ett jävla spontant köp! Var kikade på en Lgh i GBG för någon dag sen genom ett tips från en väns far. Kiket ledde till budgivning, och idag skrev kontrakt! Cirka 20% av insatsen kommer ifrån poker pre min nuvarande coaching deal när man harvade /2 non stop i förra våren vilket är ganska komiskt. Bjuder på 2 bilder. Redigerad 23 Februari , 2021 av nubtne 12 Citera
nubtne Postad 26 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2021 (redigerade) Extremt bra mix för er som gillar lite electro / house av våra kära norrmän! Laddar vi upp inför en bra helg med grind och avslutar månaden starkt! Trevlig dag folks och helgen därtill! Redigerad 26 Februari , 2021 av nubtne 1 Citera
Bernhard1 Postad 27 Februari , 2021 Rapport Postad 27 Februari , 2021 Grattis och välkommen till Sveriges härligaste stad gött folk finns det massor av, du passar säkert in väldigt väl. Sjukt seg månad, hoppas nästa blir bättre. Vamos! Citera
nubtne Postad 27 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2021 1 timme sedan, säger Bernhard1 : Grattis och välkommen till Sveriges härligaste stad gött folk finns det massor av, du passar säkert in väldigt väl. Sjukt seg månad, hoppas nästa blir bättre. Vamos! Tack man! Citera
nubtne Postad 27 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2021 (redigerade) Grabs, bad en polare skissa upp att ett loft i sovalkoven snabbt. Min tanke är att jag lär arbeta hemifrån ett bra tag framöver och även nice att maximera yta, bygger man det som en "ram" så går det för nästa säljare att plocka ner byggnationen. Med industrivägg: Exempel på industrivägg till alkoven: Exempel på loft : Vad tror ni? Redigerad 27 Februari , 2021 av nubtne 4 Citera
Snake911 Postad 27 Februari , 2021 Rapport Postad 27 Februari , 2021 Ser mysigt ut! Personligen själv hade jag kört på det. 1 1 Citera
nubtne Postad 28 Februari , 2021 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2021 (redigerade) Cirka 65k händer spelat och 14 114 KR i det gröna. Stakes allt ifrån /2 - /10. So far trackade resultat sen DB: Besviken över månadsresultate... lite varians med mig istället för emot så hade jag haft en enkel 25k-30k månad. Ajja, inte deppa och whinea! Bara att bli bättre! Redigerad 28 Februari , 2021 av nubtne 4 Citera
nubtne Postad 1 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2021 Kass månad följ av "rekord dag" 5k vunnet fördelat på /4 /5 /10 4 Citera
afghan_balla Postad 1 Mars , 2021 Rapport Postad 1 Mars , 2021 Skönaste sessionerna är när det går halvpissigt halvvägs sen finner man guldådran Varför citattecken runt rekord dag? 1 Citera
nubtne Postad 8 Mars , 2021 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2021 När kebabturk1, Admanovic & Striving sitter på /4 /5 Blir skraj men bra träning? 2 Citera
VolvoUffe Postad 8 Mars , 2021 Rapport Postad 8 Mars , 2021 Vad har hänt med kebaben? Har dom gulat eller är det inga spel? Citera
GTOBåten Postad 8 Mars , 2021 Rapport Postad 8 Mars , 2021 1 timme sedan, säger VolvoUffe : Vad har hänt med kebaben? Har dom gulat eller är det inga spel? Jag gissar 2 av 3 är bust och en har inga spel. 1 Citera
Recommended Posts