Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Den 2025-12-03 kl 01:49, säger brusig1 :

Sagt det 100 tals gånger, men det är komiskt hur microspelare vill vara anonyma. Man kan söka på Youtube eller doom scrolla sociala medier of choice och få 100x bättre råd från 100x spelare  som spelar 100x så högt. 

Däremot finns det mycket att vinna på att vara öppen med sitt/sina nick. Har träffat oändligt med vänner, coacher, studiepolare och elever via bord/forum/chattprogram. 

Du har en mycket bra poäng, säger inte emot och hade inte gett någon annan rådet att vara anonym.

Skillnaden i mitt fall är att jag har spelat professionellt och semi-professionellt i 15+ år, och 2/5 och 5/10 på SvS är ändhållplatsen. Hög win-rate, låga stakes och låg varians är precis vad den här gamla gubben vill ha. Tjänar jag 15-30k skattefritt extra per månad vid sidan av mina studier är det kanon. Jag håller på att utbilda mig och bli vuxen, poker är inte längre något jag ser en framtid i och vill "utvecklas" vidare i. Hade jag gjort det hade jag delat mer, nu ser jag ingen uppsida.

Postad
Den 2025-12-03 kl 11:30, säger Hammar98 :

Riktigt fina grafer 🔥

Tack! Det var alltid en av mina favoritdelar av 2+2 back in the day, när folk postade sina grafer för månaden/året! Hoppas på fler kommande tid!