Ratchenko Postad 14 December , 2019 Rapport Postad 14 December , 2019 Efter spellicensen gick igenom vid årsskiftet 2019 så tvingades svenskar spela med en ny mjukvara på MPN (Microgaming). Nya mjukvaran hade inte stöd för tracker (HM/PT), medan alla andra länder som spelade med den gamla mjukvaran hade möjlighet att använda trackers. Blev lite nyfiken på om det fortfarande är så på MPN? Citera
z4muz Postad 14 December , 2019 Rapport Postad 14 December , 2019 Det låter snarare som det är HM/PT som är problemet, och det har varit en del strul i början med nya clienterna innan HM fixade till så det fungerade till siterna jag själv använder. Vet inte hur det ser ut med PT, men gissar på att dom också fixat det mesta. Citera
Ratchenko Postad 15 December , 2019 Författare Rapport Postad 15 December , 2019 Jaså? Jag har för mig att dom ändrade hela hand history nedladdningen i nya klienten vilket gjorde att man inte kunde få ut händerna i realtid. Sedan var nya klienten extremt buggig efter nyår så jag gav upp MPN efter någon vecka utan förbättring. Så HM + HUD fungerar precis som på typ Stars och 888 alltså? Läste något på PAFs hemsida att dom scannar spelarnas datorer efter trackingprogram och stänger av konton som använder det. Låter väldigt skumt och integritetskräkande om du frågar mig, men dom kanske bara menar efter bots. Citera
Lundin89 Postad 15 December , 2019 Rapport Postad 15 December , 2019 MPN ska väl lägga ner nu väldigt snart? edit: https://www.microgaming.co.uk/News/Microgaming-Poker-Network-set-to-close Citera
Ola Brandborn Postad 15 December , 2019 Rapport Postad 15 December , 2019 19 maj, plus/minus någon dag 1 Citera
GTOBåten Postad 16 December , 2019 Rapport Postad 16 December , 2019 20 timmar sedan, säger Lundin89 : MPN ska väl lägga ner nu väldigt snart? edit: https://www.microgaming.co.uk/News/Microgaming-Poker-Network-set-to-close shout out spElInspEktIOnen Citera
Ola Brandborn Postad 17 December , 2019 Rapport Postad 17 December , 2019 19 timmar sedan, säger GTOBåten : shout out spElInspEktIOnen ? Citera
szenna15 Postad 17 December , 2019 Rapport Postad 17 December , 2019 Fan vad trist med att MPN går i graven, lär många av skinsen lägga ner sin pokerverksamhet? Något skin som släppt update på vad som kommer hända? Citera
Recommended Posts