Gå till innehåll

The Return of KlonkSteve at Mid-Stakes PLO!


KlonkSteve

Recommended Posts

28 minuter sedan, säger szenna15 :

Hur är PLO trafiken på stakesen du lirar på SVS? Vart gick du för att lära dig PLO?

/4 brukar det vara rätt hög trafik på, men allt över det upplever jag som väldigt ojämt. Aldrig någon garanti att man /10+/20 combined kan få in sina 6+h grind a la 5 bord per dag. Iaf det jag upplevt det som genom att kolla lobbyn. Har primärt spelat /4-/5 sen återkomsten, så är ju såklart långt ifrån helt hundra på det. 

Gällande material hade jag rekommenderat antingen RIO eller JNandez Mastermind program. 

Vet att JNandez fått mycket skit osv, men om man bortser från hans personlighet och de kontroverser han varit med om/i så tycker jag hans material är bra. Kanske inte om man vill superkrossa mid/high stakes såklart, men för lite lägre nivåer borde det räcka utmärkt. 

 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

32 minuter sedan, säger KlonkSteve :

/4 brukar det vara rätt hög trafik på, men allt över det upplever jag som väldigt ojämt. Aldrig någon garanti att man /10+/20 combined kan få in sina 6+h grind a la 5 bord per dag. Iaf det jag upplevt det som genom att kolla lobbyn. Har primärt spelat /4-/5 sen återkomsten, så är ju såklart långt ifrån helt hundra på det. 

Gällande material hade jag rekommenderat antingen RIO eller JNandez Mastermind program. 

Vet att JNandez fått mycket skit osv, men om man bortser från hans personlighet och de kontroverser han varit med om/i så tycker jag hans material är bra. Kanske inte om man vill superkrossa mid/high stakes såklart, men för lite lägre nivåer borde det räcka utmärkt. 

 

Thx, ska kika lite! Hade vart kul att testa andra spel :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du för tankar om spelaren/spelarna som sitter på  anonyma /4 med dessa kännetecken:

Tankar omkring 10 sekunder eller mera varenda hand, både postflop och preflop

ofta passiva, limpar mycket samt spelar shortstackat

Sitter vid borden i princip hela tiden.

Möjliga bots? Senior lirare med grov reumatism?

Vad tror du? 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 timmar sedan, säger VakuumspelarN :

Tankar omkring 10 sekunder eller mera varenda hand, både postflop och preflop

Gissningsvis ett tecken på att pimplandet av millenium-öl gått något överstyr och att det är svårt för Börje, 57 att avgöra om han faktiskt spelar PLO eller om han lirar NL men bara ser dubbelt. 

5 timmar sedan, säger VakuumspelarN :

ofta passiva, limpar mycket samt spelar shortstackat 

Att limpa som short stack är ungefär lika begåvat som att cold calla en 4b med 5222r i hopp om att binka 2an. 

5 timmar sedan, säger VakuumspelarN :

Möjliga bots? Senior lirare med grov reumatism?

Vad tror du? 

Mycket möjligt! Och programmerade att vpipa 50+%. Spelar man inte en pott kan man inte vinna den! 

Hehe, nä asså PLO /4 på SvS är en cirkus utan dess like. Borde skrivas en doktorsavhandling om den spelarpoolen, kan säkert hitta ett samband mellan nedskärningar i psykvården och poolens speltendenser!

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...