pokerponkass Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Någon som vet om och när det kommer en dvd på wsop 2005.. och var man hittar den isf? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Det kommer nog, men allt ska nog sändas på TV först etc. WSOP 2004 på DVD? du får nöja dig med den sålänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Länkar igen! Jag menar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 WSOP 2005 kommer sändas i oktober, DVD'n kan jag tänka mig kommer strax efteråt med lite tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Kan tänka mig att någon på andra sidan dammen gör det där som Pontén inte gillar och som QoS inte gillar att man snackar om på PF genom sin TIVO nån dag efter sändningen iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yukisuke Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Kan tänka mig att någon på andra sidan dammen gör det där som Pontén inte gillar och som QoS inte gillar att man snackar om på PF genom sin TIVO nån dag efter sändningen iofs. Du menar väl inte WÄRSCH!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Får väl surfa till sjörövarhamnen och söka lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkeman Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 WSOP 2005 kommer sändas i oktober, DVD'n kan jag tänka mig kommer strax efteråt med lite tur. Det kommer sändas i USA i oktober, med största sannolikhet inte här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peastrip Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Det kommer sändas i USA i oktober, med största sannolikhet inte här i Sverige. Det har redan börjat sändas i USA, dem började sända från första tre dagarna den 19e juli over there! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Nja. De sänder WSOP Circuit turneringarna. Sedan kommer övriga WSOP tävlingar. WSOP Main event kommer först i oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adam Holmes Postad 4 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2005 Det tog ju cirka ett år för 2004:an att släppas på DVD så det kan väl vara ett riktmärke... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts