Gå till innehåll

mål: 0$ till 800$ på 6 månader


swedish_orca

Recommended Posts

Postad (redigerade)

HELVETE!

såg att jag foldade en hand där jag hade stege när jag kollade i historiken, hade nöten men bet-foldade, missade typ 45 kronor bara där.

Blir fett tiltad av detta, hur i helvete kunde jag missa att jag hade stege??

Jag gissar att jag då spelade på mer än ett bord, detta förklarar varför det har gått totalt åt helvete för mig senare tid, när jag spelar på mer än ett bord så tappar jag helt fokus och det går illa.

Jag var trött idag pga för lite sömn, har sett innan att jag förlorar pengar då men trodde inte jag gjorde den typen av missar vid trötthet.

Jag hittade däremot inga kostigheter före floppen men jag kollade bara 5 händer.

 

Redigerad av swedish_orca
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bestämde mig för att enbart spela ett bord året ut(cashgames, riktiga pengar).

Fick AQo så öppnade med höjning(2.5BB), blev synad av en person och floppade TPTK, bordet parade sig och det var färgdrag.

Bifogar en hand nedan(+5.46 sek) så får ni säga om ni tycker att jag spelade den rätt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Gick dåligt på SVS, vinsten där är bara 80 sek totalt nu (ej statistiskt signifikant). Överlag så är alltså resultatet från CG patetiskt dåligt (troligtvis minus efter rake). Jag ligger alltså på plus ca 1000 sek nu enbart pga frirullar och bonusar, tur att jag har varit försiktig och spelat lågt.

Har däremot gått bra på paf tratisturneringar sista tiden, hamnade ITM de tre senaste (inklusive en omaha HILO turnering), spelar den senaste fortfarande.

Börjar gilla PLO nu, vann en halv euro senaste turneringen på paf, vågar inte spela cashgames än men kanske senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 minuter sedan, säger swedish_orca :

Gick dåligt på SVS, vinsten där är bara 80 sek totalt nu (ej statistiskt signifikant). Överlag så är alltså resultatet från CG patetiskt dåligt (troligtvis minus efter rake). Jag ligger alltså på plus ca 1000 sek nu enbart pga frirullar och bonusar, tur att jag har varit försiktig och spelat lågt.

Har däremot gått bra på paf tratisturneringar sista tiden, hamnade ITM de tre senaste (inklusive en omaha HILO turnering), spelar den senaste fortfarande.

Börjar gilla PLO nu, vann en halv euro senaste turneringen på paf, vågar inte spela cashgames än men kanske senare.

PLO är den där älskarinnan som man blir blixtförälskad i. Men hon kan vara en riktig j*vla hynda också, och dra ner en i fördärvet. Jag älskar henne men har samtidigt ett oerhört starkt hat gentemot henne. ??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...