Jag och mina mig Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2018 Den va rätt jävla skarp faktiskt. Hfhf. Jaja. Spelat en till session. Gick segt, men lira bra å malde på. Hitta väl 1½ bajs in eller så till slut. Imorrn får jag ett eget plejs methinks btw! :):):):):) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2018 Tar ciggpaus nu, sen ska jag fan lira mer. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2018 Omg, I effing killed it i den där sessionen. Första skapliga (def > 2 bajs in) plösset för dagen. Börjar bli nervös för min twitchdebut. Vill man se le fejs lr bara borden? :3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2018 Kunde inte låta bli å checka resultat nu lel, denna månad ser ut å kunna bli rätt fin. *jinx* Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2018 Ciggpaus. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2018 Äh, lägger ner för dagen. Bra jobbat idag fan. Mkt å gö imorrn, ska till le arbetsförmedling å kissa kopp + träffa snubbe i lund vars lägga jag ska få nycklarna till. Ska fan chilla me cryptoshoppande ett tag nu (trots såå bra priser), vill kunna gå upp i stakes ngn gg (även om jag får typ månadslön så jag klarar mig på /1). Natti natt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 30 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2018 Tar gärna emot rekommendationer om krig eller mord/seriemördare/massmördare btw. Tror jag sett typ allt som finns, men man vet ju aldrig. #uddaintresse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 31 Maj , 2018 Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 Hardcore History med Dan Carlin, hans podcast om WW1 är magiskt bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 7 timmar sedan, säger GTOBåten : Hardcore History med Dan Carlin, hans podcast om WW1 är magiskt bra! Fett, aldrig hört talas om - ska kolla upp! Älskar ww1, eller ja, är pacifist men tkr ww1 ä intressant. :3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 (redigerade) Redigerad 31 Maj , 2018 av Jag och mina mig 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 Bra spelat, pumans, du flattar en 5b med 86s på knappen och sen synar du ner med ett par i 6or. Kmr gå bra för dig. Hur fan hittar man handhistoriker nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 Löjligt vilka spel de så kallade regsen gör mot mig konstant. Hade kunna bluffat med en hand som slog par i 6or lol. Sån jävla luckbox. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 hej jag heter pumans, jag bara blundar å synar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 aja, genom att spela sådär blöder du iaf inte ut långsamt som du gör annars veka fanskap Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 tror säkert du är duktig också för att du heroade med en total runkhand, tom dålig hand att 4b bluffa med, gör sådär mot alla mina 5b gl nu ska jag fokusera på borden igen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 fattar inte va fan folk tror om mitt gejm, jag är inte ens i närheten av att vara så out of line som alla regs tror Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 jag är så jävla spot on med min read också, sen att han inte förmår vika par i 6or i en 5b pot hade jag väl inte tagit in i beräkningen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 sry för tilt lol, haft kukdag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 klart han ska gå tbk till sitt vanliga nitjag nu lol så jävla obalanserad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 mod får gärna ta bort elakheter igen lol, vill inte avskräcka folk från å lira Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 Lol degar in top set på 689fd såklart får jag in det mot 75, så slaskiga fis så kunde lätt fått in det bra. Aja, tror bara jag sätter punkt för idag. Fett trött. Tillbringat sjukt mkt tid med att åka skånetrafiken idag, säkert > 5h. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 Eller näe fan, kan inte bara spela en session idag, har fan tom energidryck kvar. Det får bli ciggpaus helt enkelt. Tror jag gick b/e i första sessionen, spelade nog helt okej egentligen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 Undra om jag kan ta upp mina tiltproblem med vitrockarna lol? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 31 Maj , 2018 Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 41 minuter sedan, säger Jag och mina mig : mod får gärna ta bort elakheter igen lol, vill inte avskräcka folk från å lira Det är bättre att du arbetar med det själv, än att vi ska behöva agera personal Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 31 Maj , 2018 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2018 1 minut sedan, säger valterego : Det är bättre att du arbetar med det själv, än att vi ska behöva agera personal Ja, ofc lol. Måste lära mig att tänka efter lite innan jag uppdaterar ibland heh. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts