Steffeboy Postad 19 Juli , 2020 Rapport Share Postad 19 Juli , 2020 11 timmar sedan, säger brusig1 : När jag läser den här sortens poster och inser att du blev årets forumit över mig får det mig att vilja att aldrig posta en post här igen och eventuellt polisanmäla dig, no offense. Ska ta det i beaktning och skippa poster om mitt liv enbart för att markera. Om du skalat ner på den pretentiösa tonen i dina inlägg med 50% och samtidigt ökat ödmjukheten med typ 20% så hade du definitivt kunnat bli årets forumit, no offense men lite offense. 5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 19 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2020 12 timmar sedan, säger PIMM95 : När jag läste det första gången skrattade jag mest åt att autister inte är mycket för det där med kallprat. Men visst, är kollegan mer handikappad än Jag och mina mig och bara ville ha roligt på jobbet är det ju föraktfullt. iofs möjligt att det bara va hypotetiska frågor, men min rädsla för att ett "vill du gå på nya james bond med mig sen?" lr dyl skulle dyka upp va likväl enorm. har inget emot hnm som person, tristessen kan väl eg få vem som helst å säga konstiga saker ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GTOBåten Postad 19 Juli , 2020 Rapport Share Postad 19 Juli , 2020 Level 4: Alla som svarat senaste sidan 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 19 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 19 Juli , 2020 ptja, jag, för min del, känner så som jag alltid känner när jag initierar kommuniké med sk irls, att jag inte är helt säker på va det hela betyder men att det nog är ett hot mot min fridfulla tillvaro. men brusig skämta asså? jag måste kanske sluta prata med internet åsså. de enda som inte luras är råttorna. idag öppnar vi portvinet med hammare å skruvmejsel. på så sätt va ju prosseccon bättre mer lättöpplig sas, men det är ju kul med lite utmaning å att få lite kork i käften är halva charmen. skål å puss på särten ❤️ 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2020 jaja, idag har jag en john cale-dag Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PIMM95 Postad 20 Juli , 2020 Rapport Share Postad 20 Juli , 2020 Kollegor kan vara svårt. Tänker man på det spenderar du många timmar av sitt ditt liv med dem, men samtidigt är jag mest på arbetsplatsen för att jobba av mina timmar. Och hade jag slutat jobba hade inte jag haft nån kontakt med de flesta där ändå. Sen är det ju rätt nedslående att folk formar sitt liv så mkt efter sitt arbete, då vill det ju till att du faktiskt jobbar med din hobby om du ska investera alla känslor i jobbet, samt mentalt ta med dig jobbet hem sen. Problemet är att många av de här typerna är samma personer som klagar på sitt jobb utan att göra något åt sin situation. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2020 fuck i afton har jag så sjukt smarta tankar. typ kommit på en rec å tre dikter under tråkkneget. ibland är det fan inte så dåligt å va sjukt uttråkad. va dock tvungen å springa på toa stup i kvarten för å anteckna på telen. nu försöker jag göra mina anteckningar lite mindre komprimerade (och sjukt felstavade å autocorrectade). sen får jag skriva ner skiten, det tråkigaste å eg roligaste lr iaf bekvämaste, en annan dag. obs nykter ? men fan vilken jävla grej hörni, egentligen, att man kan gå, röka en cigg och tänka tankar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2020 ok NU ska jag bli full. jag hoppas/tror jag kmr förstå iaf 75% av dagens insikter även imorrn. ikväll dricker vi sherry! fan vilken jävla befrielse att ha övergett prosseccon, som att dissa ett litet för voluminöst kk för en hetare, eller som att läsa nietzsche när man är 17 - jaha, det GÅR att tänka och agera såhär. insiktsfulla skålar å kyssar på särten ❤️ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 20 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2020 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2020 öh ibland är jag fan skum ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 24 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2020 samt sån jävla pepp inför perseverance tror det blir å sjuka sig den dagen för å rejla Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 24 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2020 kmr nog aldrig slå min kärlek för curiosity dock, den ä ju så gullig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 visst måste man vika här på floppen? jag antar jag ska folda ... får väl bara in det mot set. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 vilket jävla skämt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 det va ju tur att jag inte blev set över setad i ngn stor pott iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 KAN JAG SNÄLLA FÅ BLI MER KNULLAD i stjärthålet?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 va plöss ett tag iaf. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 om jag bara kunde ha vikt den där jävla 55-handen så hade jag haft fint plöss ... men glömde bort att mellanset aldrig är bra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ölkaka Postad 26 Juli , 2020 Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 (redigerade) Såklart ul men jag fattar inte vrf du skottar HU på /20 mot kalvpojken som är en duktig /200 reg. Du har väl knappt 20 inköp för /20 vilket är löst Redigerad 26 Juli , 2020 av ölkaka 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 26 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 för jag vill ha tbk all deg jag nyss hade. men det verkar bara bli motsatt resultat lol ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tiburtius Postad 26 Juli , 2020 Rapport Share Postad 26 Juli , 2020 6 timmar sedan, säger Jag och mina mig : för jag vill ha tbk all deg jag nyss hade. men det verkar bara bli motsatt resultat lol ... Det finns väldigt få positiva berättelser om folk som jagat förluster. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 27 Juli , 2020 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2020 janä mitt spelande de senaste månaderna har inte vart särskilt genomtänkt heh Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 5 Augusti , 2020 Författare Rapport Share Postad 5 Augusti , 2020 okej detta är tamejfan sista gången jag spelar skoad. br nere på 9k lol orka. aja får bara skylla mig själv. får se till å lira 2-3h/dag nyktert nu som jag gjorde förr å så blire väl en jefla seg grind tbk. nu ska jag göra det jag som jag tänkte göra för 24ish h sen lol. 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 6 Augusti , 2020 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2020 så jefla irriterande men ah detta modus operandi funkade fint ett tag. icke längre. hade iofs bara typ 17ish k i rullen pga blit tvungen å casha ut så mkt. jag skrev i princip klart min text som jag jobbat med i 2 mån å researchat i prbly det dubbla. får va gla över de ist trots den tillfälliga fattigdomen. nu ska jag ut å jogga å sen i helgen får jag försöka äga lite /2-sär. aldrig mer någe /10 förrän jag har typ 40bis för det. nu ska jag ut å jogga och efter knegfanskapet blir det till å sitta med alla idéer jag hade för nån vecka sen. lr prbly först finslipming av den amdra texten såhär dagarna före dödlina. borde kanske ägna lite tid åt å finna ett kneg som ger en lön jag skulle kunna klara mig på ... jaja förra mån vände jag -18k efter en vecka. ska väl gå nu med. puss på särten 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 6 Augusti , 2020 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2020 dagens visa: https://open.spotify.com/track/2g0MXEnwXUcOJOboL4as8r?si=1HblHd-HQmGC8Rhwj-1uew (fann den ej på tuben) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts