soldado9 Postad Fredag kl 20:32 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 20:32 2 timmar sedan, säger Johan_Beta : Yxel inversar sb-rangen och mördar regs Och här sitter man dag ut och dag in och betalar. Enda undantaget jag aldrig skulle betala en stack till är väl GOATEN. Där är det rangefold Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Fredag kl 22:56 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 22:56 Paus ikväll från pokern. Må försöka ha något slags liv vid sidan av hetsgrinden. Firar lägenhetsförsäljning och flytt med cavs på café operan. Någon torsk som är i krokarna och vill skåla? Ping @Johan_Beta @sistabussen @JedicETH Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad Lördag kl 01:33 Rapport Share Postad Lördag kl 01:33 2 timmar sedan, säger soldado9 : Paus ikväll från pokern. Må försöka ha något slags liv vid sidan av hetsgrinden. Firar lägenhetsförsäljning och flytt med cavs på café operan. Någon torsk som är i krokarna och vill skåla? Ping @Johan_Beta @sistabussen @JedicETH Kommer inte till Caféet och dricker cava, in med lite Bolle nu Solle! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Färgadstege Postad Lördag kl 07:02 Rapport Share Postad Lördag kl 07:02 (redigerade) Dags att gå tillbaka till kneget, din tupp? Mvh Redigerad Lördag kl 07:07 av Färgadstege Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad Lördag kl 09:27 Rapport Share Postad Lördag kl 09:27 2 timmar sedan, säger Färgadstege : Dags att gå tillbaka till kneget, din tupp? Mvh Spelades detta inatt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Lördag kl 09:39 Författare Rapport Share Postad Lördag kl 09:39 11 minuter sedan, säger Rhetoric : Spelades detta inatt? Yes. Jag blev fullständigt demoliserad av Mohammad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad Lördag kl 10:01 Rapport Share Postad Lördag kl 10:01 19 minuter sedan, säger soldado9 : Yes. Jag blev fullständigt demoliserad av Mohammad. Gör du som @slasknitatt du vill vara pigg och utvilad när du sätter dig vid borden för att maximera ev? 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad Lördag kl 10:38 Rapport Share Postad Lördag kl 10:38 mohammad in da house. får vi igång postandet från trippel, storabollar och hewhomustbenamed har vi bra svs-täckning 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Färgadstege Postad Lördag kl 10:58 Rapport Share Postad Lördag kl 10:58 (redigerade) 1 timme sedan, säger Johan_Beta : Gör du som @slasknitatt du vill vara pigg och utvilad när du sätter dig vid borden för att maximera ev? Mr BigD har varit ganska uppkäftig i PM här på PF mot mig, så ganska skönt att få gula honom hela vägen till solen. Redigerad Lördag kl 11:18 av Färgadstege Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Lördag kl 11:19 Författare Rapport Share Postad Lördag kl 11:19 18 minuter sedan, säger Färgadstege : Mr BigD har varit ganska uppkäftig i PM här på PF mot mig, så ganska skönt att få gula honom hela vägen till solen. Besviken på en rulle under 30k när man kör på heltid bara... Har jag verkligen inte varit. Trist om du tycker så. Gz till slakten Kanske var bra för mitt ego att få en riktig jävla käftsmäll. Tar smällen och kommer tillbaka starkare. Over and out kan @Lundin89 låsa forumet. må bäst, SAAALONGs 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad Lördag kl 11:29 Rapport Share Postad Lördag kl 11:29 9 minuter sedan, säger soldado9 : Kanske var bra för mitt ego att få en riktig jävla käftsmäll. Tar smällen och kommer tillbaka starkare. Over and out Medium D aura är nog det bästa trots allt. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babushka1 Postad Lördag kl 12:28 Rapport Share Postad Lördag kl 12:28 1 timme sedan, säger Färgadstege : Mr BigD har varit ganska uppkäftig i PM här på PF mot mig, så ganska skönt att få gula honom hela vägen till solen. Riktigt oskönt inlägg, även efter din redigering. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Färgadstege Postad Lördag kl 12:45 Rapport Share Postad Lördag kl 12:45 16 minuter sedan, säger Babushka1 : Riktigt oskönt inlägg, även efter din redigering. Livet blir enklare om man inte har åsikter utan kunskap om vad som har hänt. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Esactun Postad Lördag kl 12:59 Rapport Share Postad Lördag kl 12:59 Förmodligen bara jag som tänkte nicket fel men alltid läst det som Big Daura, men antar det står för Big Dick Aura? 😂 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad Lördag kl 13:34 Rapport Share Postad Lördag kl 13:34 34 minuter sedan, säger Esactun : Förmodligen bara jag som tänkte nicket fel men alltid läst det som Big Daura, men antar det står för Big Dick Aura? 😂 Precis. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad Lördag kl 13:38 Rapport Share Postad Lördag kl 13:38 jag läste det på samma sätt tills någon skrev bigd här på forumet 😅 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad Lördag kl 13:45 Rapport Share Postad Lördag kl 13:45 Trevlig läsning att vakna upp till, tack Mohammad! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HampusGabriel Postad Lördag kl 14:14 Rapport Share Postad Lördag kl 14:14 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad Lördag kl 14:27 Rapport Share Postad Lördag kl 14:27 Stängd och in i arkivet på TS begäran. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts