Metaddict Postad 17 April , 2017 Rapport Postad 17 April , 2017 På 4/14/2017 på 15:01, devalanteriel säger: Det visar sig att det ställer användaren in själv. För mig ändras det tillbaka varje gång jag öppnar sidan på nytt. Citera
devalanteriel Postad 17 April , 2017 Författare Rapport Postad 17 April , 2017 Det låter jävla korkat men det verkar inte vara något vi kan ändra själva. Ska undersöka det iaf. Citera
devalanteriel Postad 18 April , 2017 Författare Rapport Postad 18 April , 2017 Alright, jag har fått ett negativt besked av företaget som sköter supporten till mjukvaran. Undersöker vad vi kan göra för att migrera den själva. Det rör sig tyvärr om några veckors poster så det är lite bök involverat. Citera
jaroiten Postad 18 April , 2017 Rapport Postad 18 April , 2017 4 timmar sedan, devalanteriel säger: Det rör sig tyvärr om några veckors poster så det är lite bök involverat. Då är det i alla fall något positivt med att det inte postas så mycket längre. Citera
devalanteriel Postad 18 April , 2017 Författare Rapport Postad 18 April , 2017 Tror det är ungefär lika mycket jobb oavsett, tbh. Ska försöka reda ut det i morgon redan. Citera
WannaSeeMyPig Postad 18 April , 2017 Rapport Postad 18 April , 2017 Efter ett par dagar så måste jag hålla med de tidigare som nämnt att gamla förstasidan verkligen är något jag saknar. Eller går det att ändra så att aktivitetsflödet visar senaste trådar och inte senaste inlägg? 1 Citera
devalanteriel Postad 19 April , 2017 Författare Rapport Postad 19 April , 2017 Migreringen är nu klar, sorry att det tog så mycket längre tid än planerat. Nu är i princip allt migrerat, det rör sig om väldigt enstaka poster som tyvärr inte gick att få över. Drygt tusen inlägg som saknades är nu på plats, däribland alla (?) dagboksinlägg samt rubbet i wells. Några saker som återstår: 1. Sökindex håller på att byggas om igen, tills det är klart kommer sökfunktioner, aktivitetstab osv vara lite knas i några timmar. 2. All BB-kod pajade, vilket innebär att länkar etc. i de migrerade posterna blir felaktiga. 3. Senaste post-funktionen i trådar är troligen paj, så även om dagboksinläggen är på plats dyker trådarna just nu inte upp på rätt plats i listan. Detta bör rättas till automatiskt med lite aktivitet. Vi (jag) beklagar verkligen att det här hände. Tyckte allt hade gått för enkelt med migrationen... Citera
devalanteriel Postad 19 April , 2017 Författare Rapport Postad 19 April , 2017 21 timmar sedan, säger WannaSeeMyPig : Efter ett par dagar så måste jag hålla med de tidigare som nämnt att gamla förstasidan verkligen är något jag saknar. Eller går det att ändra så att aktivitetsflödet visar senaste trådar och inte senaste inlägg? Eventuellt! Frågan är lyft internt iaf. Citera
Ola Brandborn Postad 19 April , 2017 Rapport Postad 19 April , 2017 Quotetaggarna i de migrerade inläggen verkar paj, men det är något vi kan leva med Citera
devalanteriel Postad 19 April , 2017 Författare Rapport Postad 19 April , 2017 35 minuter sedan, säger Ola Brandborn : Quotetaggarna i de migrerade inläggen verkar paj, men det är något vi kan leva med Yes, tyvärr, se punkt två ovan. Citera
Nstradamus Postad 8 Maj , 2017 Rapport Postad 8 Maj , 2017 Jag kan inte logga in som NipSlip utan jag måste logga in som Nstradamus. I Starbreezetråden står det även att jag skrivit kommentar som Nstradamus men det är ett konto som inte har använts på 10 år eller något liknande utan jag har alltid varit inloggad som nipslip. Citera
Nstradamus Postad 9 Maj , 2017 Rapport Postad 9 Maj , 2017 Det är visst ingen som sköter denna sidan längre. Kan passa på att påpeka att den nya sidan är helt värdelös. R.I.P Pokerforum Citera
valterego Postad 9 Maj , 2017 Rapport Postad 9 Maj , 2017 12 timmar sedan, säger Nstradamus : Det är visst ingen som sköter denna sidan längre. Kan passa på att påpeka att den nya sidan är helt värdelös. R.I.P Pokerforum Sorry sent svar. Jodå, vi är flera stycken som sköter denna sida. Vi har en misstanke om vad problemet är och ska kolla på det. Jag återkommer till dig under morgondagen. Citera
freddex1989 Postad 9 Augusti , 2017 Rapport Postad 9 Augusti , 2017 Menyn högst upp till vänster. Bläddra Aktivitet Poker.se 1x2.se Trav.se Så syns bara Bläddra för mig. Men drar jag muspekaren där Aktivitet Poker.se 1x2.se och Trav.se är så syns dom. Citera
Ola Brandborn Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Postad 10 Augusti , 2017 16 timmar sedan, säger freddex1989 : Menyn högst upp till vänster. Bläddra Aktivitet Poker.se 1x2.se Trav.se Så syns bara Bläddra för mig. Men drar jag muspekaren där Aktivitet Poker.se 1x2.se och Trav.se är så syns dom. Samma för mig (och jag har svurit i ett par dagar över att man plockat bort aktivitetsknappen som var riktigt bra)... Citera
freddex1989 Postad 10 Augusti , 2017 Rapport Postad 10 Augusti , 2017 Jag använder Chrome. Men nu ser jag att det är samma i FF. Citera
freddex1989 Postad 12 Augusti , 2017 Rapport Postad 12 Augusti , 2017 Nu fungerar det. Snyggt! Citera
devalanteriel Postad 14 Augusti , 2017 Författare Rapport Postad 14 Augusti , 2017 Hehe, sorry - jag missade helt att kolla i den här tråden men jag fixade det i fredags iaf. Tydligen nollställs delar av temat ibland när forumet uppdateras. Får hålla koll på det framöver. Citera
hubbahubba Postad 7 Oktober , 2017 Rapport Postad 7 Oktober , 2017 Kan man inte skriva BB-kod längre? Eller redigera BB-koden i inlägg man quotar? Citera
Folke Rosvall Postad 17 December , 2019 Rapport Postad 17 December , 2019 "Bitcoin ämne svarade på GTOBåtens Folke Rosvall i Aktier och annat börsrelaterat" Så här har rubrikerna sett ut väldigt länge. Är jag den enda som har lagt märke till det? Kommer det att rättas till? Citera
Lundin89 Postad 18 December , 2019 Rapport Postad 18 December , 2019 17 timmar sedan, säger Folke Rosvall : "Bitcoin ämne svarade på GTOBåtens Folke Rosvall i Aktier och annat börsrelaterat" Så här har rubrikerna sett ut väldigt länge. Är jag den enda som har lagt märke till det? Kommer det att rättas till? Jag tror inte att du är ensam om att ha lagt märke till det, men jag tror inte det är något som det kommer läggas någon energi på att åtgärda. Citera
Folke Rosvall Postad 18 December , 2019 Rapport Postad 18 December , 2019 5 timmar sedan, säger Lundin89 : Jag tror inte att du är ensam om att ha lagt märke till det, men jag tror inte det är något som det kommer läggas någon energi på att åtgärda. Jag är förvånad över ditt svar. Det borde väl gå att kontakta det företag som har levererat forummjukvaran och be om hjälp. Jag föreställer mej att felet är enkelt att åtgärda. Citera
Lundin89 Postad 18 December , 2019 Rapport Postad 18 December , 2019 12 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Jag är förvånad över ditt svar. Det borde väl gå att kontakta det företag som har levererat forummjukvaran och be om hjälp. Jag föreställer mej att felet är enkelt att åtgärda. Jag är också förvånad över att jag svarade, eftersom känslan sa mig att du inte skulle nöja dig med mitt svar vad det än var. Jag är inte administratör eller tekniker. Så för att göra det hela så kort som möjligt så har du fått det svar jag har att ge. Tack för mig i denna fråga. 1 Citera
Folke Rosvall Postad 19 December , 2019 Rapport Postad 19 December , 2019 (redigerade) Kanske valtrerego har synpunkter? Redigerad 19 December , 2019 av Folke Rosvall Citera
Recommended Posts