MrPoker2006 Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 hej vilka olika insättnigs och utbetalningar finns det ? vilka insättning är bra ? och dåliga ? vad kostar minst ? (insättning) (eller gratis) vilka utbetalningar är bra ? och dåliga ? vad kostar minst ? (utbetalning) (eller gratis) dela med av era erfarenheter. så behöver inte vi göra samma misstag. ha en bra poker kväll * RP och flytt till E&J - QoS * Citera
Mikey Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Tjena och välkommen till PF.nu! Jag är inte riktigt helt med på din fråga men ska försöka besvara den i någon variant. Däremot måste jag be dig bekanta dig med Sökfunktionen vi har på sidan, eftersom jag tror du kommer hitta de svar du söker. Insättningsmetoder är ju olika för varje site, men de som du kommer ha mest nytta av är förmodligen vanlig VISA/MasterCard, Neteller, bankinbetalning. Utbetalning är ju samma sak där. Beroende på site. På vissa siter som multipoker, betsson osv så för du över cash till ditt bankkonto utan några avgifter så det är ju ett väldigt bra alternativ. Om det inte finns möjligthet till det så är Neteller ett annat bra alternativ. Där åker du på lite avgifter osv, men ett smidigt system ändå. Och ett snabbt sätt att föra pengar mellan olika pokersidor. Ha det, och gör gärna en sökning i fortsätningen innan du postar basic frågor som denna! Citera
Recommended Posts