BlackGerbil1 Postad 14 November , 2016 Rapport Postad 14 November , 2016 Hej, kommer vara utomlands den 27e, går det ändån att lira SM med VPN på Svenska Spel klienten? Citera
BlackGerbil1 Postad 14 November , 2016 Författare Rapport Postad 14 November , 2016 ja Ok, tackar Citera
BlackGerbil1 Postad 14 November , 2016 Författare Rapport Postad 14 November , 2016 Asien eller? yes Citera
4queens Postad 14 November , 2016 Rapport Postad 14 November , 2016 Några tips på bra VPN-tjänster att använda? Citera
BlackGerbil1 Postad 15 November , 2016 Författare Rapport Postad 15 November , 2016 Några tips på bra VPN-tjänster att använda? Jag har läst expressvpn.com ska vara bra Citera
mpee Postad 15 November , 2016 Rapport Postad 15 November , 2016 Jag har läst expressvpn.com ska vara bra Funkar bra för mig. Har inget at jämföra med dock. Citera
XarsioN Postad 20 November , 2016 Rapport Postad 20 November , 2016 Jag vill lira sm och kommer befinna mej i Mexico just då, hur gör man? jag har hajat att man kan gömma sitt ursprungsIP med VPN, men i samband med att jag gömmer mitt mexicoip kan man då välja på något sätt vad man ska reppa för ip - jag antar att man vill reppa ett svenskt IP för att inte ha några problem med att logga in på svs, korrekt? Citera
corgi Postad 20 November , 2016 Rapport Postad 20 November , 2016 Jag vill lira sm och kommer befinna mej i Mexico just då, hur gör man? jag har hajat att man kan gömma sitt ursprungsIP med VPN, men i samband med att jag gömmer mitt mexicoip kan man då välja på något sätt vad man ska reppa för ip - jag antar att man vill reppa ett svenskt IP för att inte ha några problem med att logga in på svs, korrekt? Använd en svensk vpn eller en vpn som har servrar i flera olika länder så kan du välja vilken du vill ansluta via. Citera
Recommended Posts