massive Postad Onsdag kl 10:58 Författare Rapport Postad Onsdag kl 10:58 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : det jag gillar mest med dina hh från unibet är att man ser deras nick haha Hmm. Det e väl fel egentligen, men det känns mer ok att outa random Unibet-lirerz som kan byta mellan 5 olika nicks närsomhelst än å outa SVS-reg man har 20K händer på, alla spelar emot hela tiden, och som haft samma screen-name sen 2007 Sen i ärlighetens namn är ju dagboken rätt full av outade SVS-lirare åxå när jag screenshootar replayern Citera
ShipThat$$ Postad Onsdag kl 11:13 Rapport Postad Onsdag kl 11:13 Spelar man spelet så vem bryr sig om man outas i mån av hh, postar du stat reviews på särskilda spelare gör du däremot ett övertramp enligt mig 1 Citera
massive Postad igår kl 11:10 Författare Rapport Postad igår kl 11:10 Unibet-äventyret fortsätter, och för varje dag som går blir suget att återvända till SVS mindre och mindre. Va inne och svingade lite Svenska Spel nån timme i mitten av veckan, och fyfan va grinig och irriterad jag blev nästan omgående. Skämtåsido. Rekordvecka och 10x:at rullen på 10 dar från bottennotering upp till ATH. Fortsätter plussa på PLO10, och fortsatt med 1 bord Omaha rullandes under grinden, om inte för annat gör det underverk för min för tillfället utmattade motivation. Det är kul,nytt,outforskat. Spelat väldigt mkt och väldigt intensivt på senaste. Jag fortsätter tugga på. Enda egentliga skillnaden är att jag sen nån dag tillbaks växlat ut alla NL10 bord, och nu enbart kör NL25. Med fortsatt gott resultat. Vamos! 2 Citera
Pokergod1 Postad igår kl 11:40 Rapport Postad igår kl 11:40 28 minuter sedan, säger massive : Unibet-äventyret fortsätter, och för varje dag som går blir suget att återvända till SVS mindre och mindre. Va inne och svingade lite Svenska Spel nån timme i mitten av veckan, och fyfan va grinig och irriterad jag blev nästan omgående. Skämtåsido. Rekordvecka och 10x:at rullen på 10 dar från bottennotering upp till ATH. Fortsätter plussa på PLO10, och fortsatt med 1 bord Omaha rullandes under grinden, om inte för annat gör det underverk för min för tillfället utmattade motivation. Det är kul,nytt,outforskat. Spelat väldigt mkt och väldigt intensivt på senaste. Jag fortsätter tugga på. Enda egentliga skillnaden är att jag sen nån dag tillbaks växlat ut alla NL10 bord, och nu enbart kör NL25. Med fortsatt gott resultat. Vamos! Snyggt! Jag själv känner att unibets klient är så B att jag inte orkar spela där. Keep grind my friend! Vamos, fridens! 1 Citera
ShipThat$$ Postad igår kl 12:20 Rapport Postad igår kl 12:20 1 timme sedan, säger massive : Rekordvecka och 10x:at rullen på 10 dar från bottennotering upp till ATH. då kan du börja shotta 50nl =D görgött med bra spring, synd unibets mjukvara trigger kräkreflexen så himla hårt bara 2 Citera
massive Postad igår kl 13:22 Författare Rapport Postad igår kl 13:22 1 timme sedan, säger Pokergod1 : ag själv känner att unibets klient är så B 55 minuter sedan, säger ShipThat$$ : synd unibets mjukvara trigger kräkreflexen så himla hårt Asså jag hade sinnessvårt i början med förändringen, men nu tycker jag den e nice'are än SVS. Framför allt när jag plockat bort alla animationer och jobbiga ljud. Klippt alla varningar,rubbet, och har bara ett litet klickljud. Och kör den här svarta/blå lugna lay-outen. Man kan ju gå ett steg längre å plocka bort avatarerna, men jag tycker dom hjälper en att hålla reda på vem som e vem. 58 minuter sedan, säger ShipThat$$ : då kan du börja shotta 50nl = Det är exakt det jag inte ska göra haha 58 minuter sedan, säger ShipThat$$ : görgött med bra spring Asså så jävla skönt. Det är såklart bara varians och stollerier. Men det har varit så befriande skönt att springa normalt/bra. Nu på Uni är det verkligen ge och ta, give some, take some i nått jag uppfattar som normalfrekvens, istället för den här fisrunkande jävla motriggade SVS-skiten jag jobbat mot länge. Citera
Recommended Posts