massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 6 minuter sedan, säger soldado9 : Det rullar! Tagit en liten pokerbreak då irl-livet krävt sin del sista tiden, har börjat läsa matematik och det mesta av hjärnkapacitet läggs på det just nu Nice! Va roligt. Kör hårt! 7 minuter sedan, säger soldado9 : Dock varit in och vevat lite /2 kr på svs senaste dagarna. Jag har sett det! 7 minuter sedan, säger soldado9 : Antingen är jag en crusher eller hittat Jesu-spring med 40bb winrate Jag röstar på crusher! Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 1 minut sedan, säger wiro0005 : Fan saldot är fortfarande fel för mig! Diffar typ 1k. Hur går det för dig/er? Jag kan inte ens logga in Citera
wiro0005 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 9 minuter sedan, säger massive : Jag kan inte ens logga in Jag loggade in på hemsidan och kollade. Har fått tillbaka en del, men inte allt. Citera
Recommended Posts