ShipThat$$ Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan folk har förlorat såna overkliga summor på en så enkel sak som att spela för många bord, table select likaså. så bra där, gogogo 2 Citera
massive Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan 2 timmar sedan, säger ShipThat$$ : folk har förlorat såna overkliga summor på en så enkel sak som att spela för många bord Många BI förlorade här Jag har gått ner från 8 till 6 main. Men har 1-2 till uppe på andra skärmen konstant för table selecten Cirkulera mera. 2 timmar sedan, säger ShipThat$$ : table select likaså. En av mina styrkor skulle jag vilja påstå. Framför allt i en liten pool så är det nöten att ha flera stakes å välja bland. Jag kan sitta med en salig röra av 0.5,/1 och /2 blandat. Framför allt på förmiddagarna. Citera
massive Postad 12 timmar sedan Författare Rapport Postad 12 timmar sedan Tråkigt avslut på dagen. Backa rakt ut första timmen, och låg ba å puttra sista 2 med smaskig fisk man inte fick plocka. Men 3 +dagar i rad nu! Tacksam för det! 1 Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Jedic är dålig på poker. Yes. Jag sa det. För det är han. Jedic är på /2 vad jag är på 0.5. Bara bra för att motståndet är så jävla kasst. Vem som helst i hela världen skulle ha en positiv winrate om man hade hans konto. Jag tycker att jag för det mesta är en sansad person, något dålig impulskontroll kan erkännas, men som inte nedlåter mig till fult tal speciellt ofta, eller använder svordomar mer än folk gör mest. Men kan den här horungen bara dra åt helvette. Citera
wiro0005 Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan Laggar svs som fan för någon annan ATM? Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 7 minuter sedan, säger wiro0005 : Laggar svs som fan för någon annan ATM? Yes. ingen rebuy, saldot stämmer inte. reagerar att jag e inne på bord fastän jag inte är det. andra vid mina bord kunde inte heller göra rebuy heller 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 8 minuter sedan, säger wiro0005 : Laggar svs som fan för någon annan ATM? Får jag fråga vad du nickar wiro? Citera
wiro0005 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 1 minut sedan, säger massive : Får jag fråga vad du nickar wiro? Är största fiskreggen på /2 - låt höra gissningarna! 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 5 minuter sedan, säger wiro0005 : Är största fiskreggen på /2 - låt höra gissningarna! Antagligen är du Jedic. Lagom precis när jag vart omogen som en 13-åring och kallat honom för en horunge 2 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 9 minuter sedan, säger wiro0005 : Är största fiskreggen på /2 - låt höra gissningarna! Nädå. Jag har förstaplatsen när jag väl spelar /2. Ja, den korta stunden jag kan spela innan Jedic skadeskjuter min rulle ner på 0.5 igen 1 Citera
wiro0005 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Just nu, säger massive : Nädå. Jag har förstaplatsen när jag väl spelar /2. Ja, den korta stunden jag kan spela innan Jedic turar till sig mina pengar. Jag är större fisk än så, tyvärr... 1 Citera
wiro0005 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 14 minuter sedan, säger massive : Yes. ingen rebuy, saldot stämmer inte. reagerar att jag e inne på bord fastän jag inte är det. andra vid mina bord kunde inte heller göra rebuy heller Mitt saldo är också helt fel... Är det nu staten gör sig en liten vinst? Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Just nu, säger wiro0005 : Mitt saldo är också helt fel... Är det nu staten gör sig en liten vinst? blixtbeslut. skatt på pokervinster. start. nu 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Jaha. Först bli badbeatad av Jedic en kvart, å sen inget förmiddagspass. Vafan, då e man ju tvungen att göra nått vettigt fram till lunch istället. 1 Citera
wiro0005 Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 11 minuter sedan, säger massive : Jaha. Först bli badbeatad av Jedic en kvart, å sen inget förmiddagspass. Vafan, då e man ju tvungen att göra nått vettigt fram till lunch istället. Fan fortfarande problem? Samma här... Tydligen ett "känt fel", lol. Citera
ShipThat$$ Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan 38 minuter sedan, säger wiro0005 : Är största fiskreggen på /2 - låt höra gissningarna! Rebeccagoat Citera
wiro0005 Postad 59 minuter sedan Rapport Postad 59 minuter sedan 14 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Rebeccagoat Fel igen Citera
massive Postad 44 minuter sedan Författare Rapport Postad 44 minuter sedan Fråga: 29 minuter sedan, säger ShipThat$$ : största fiskreggen på /2 Ship behöver inte fundera länge. Så jävla snabbt kommer svaret 1 Citera
massive Postad 43 minuter sedan Författare Rapport Postad 43 minuter sedan 1 timme sedan, säger wiro0005 : Är största fiskreggen på /2 - låt höra gissningarna! Slår du sönder väggar regelbundet? Citera
Lobo Postad 5 minuter sedan Rapport Postad 5 minuter sedan Jag gillar synen med 66, men jag vet inte om den är bra. Citera
Recommended Posts