Gå till innehåll

Fortfarande har inte syndaren vaknat. Eller blivit bättre på poker.

Recommended Posts

Postad (redigerade)
27 minuter sedan, säger massive :

hade det vart en sån snubbe som har det spelet i arsenalen hade jag inte synat.

Poäng.

image.png.762d2801a779373a3506631dd1dbfadf.png

På flopp plockade jag bort alla missar, och sparade bara par/ överpar,färgdrag och

kombodrag å AK.

Jag måste ha den rangen han bettar pott på floppen och vilka händer han synar din push med

Redigerad av Lobo
Postad
1 timme sedan, säger massive :

Och antingen bara undvika såna här spots, eller få svar någon annanstans ifrån.

jag tog ALLTID såna här spots och blev så jävla rekt over and over för vem vill ens spela tillbaka för flera hundra biebers om en snubbar med bättre flush oftare än inte? 

varför jag ens svarar är av ren och skär välvilja, egentligen borde jag inte och bara hoppas få dunka in 500bb a high flush vs din 5 high flush typ haha. hade en one on one med ingen mindre än Jack Sinclair (kom 8e wsop main 2017 och vann sen wsope main 2018 lol) och han sa till mig att han noterat att jag försatte mig i så sjukt många multiway spots med låg suited connectors och de största potterna var alltid en "cooler" vs högre flush. tog till mig det och har inte hamnat i såna spots sen 2023. från mig till dig; fyfaan vad skönt det är att slippa åka på röven för många big blinds multiway

om du tar till dig rådet eller lägger samtliga ord ovan i din mapp över "killgissningar" och "det där är inte gto"-tips avgör du själv haha

Postad
1 timme sedan, säger Lobo :

Jag måste ha den rangen han bettar pott på floppen och vilka händer han synar din push med

rangen har du, vad han synar med ve tjag inte, men alla toppträff+överpar och kanske nått komboskit? jag vet inte

Postad
35 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

jag tog ALLTID såna här spots och blev så jävla rekt over and over

Ah det är väl det här som är lärdomen då :) 

35 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

varför jag ens svarar är av ren och skär välvilja, egentligen borde jag inte och bara hoppas få dunka in 500bb a high flush vs din 5 high flush typ haha

Du tror jag spelar likadant mot dig som en sprutis? ;) 

37 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

. tog till mig det och har inte hamnat i såna spots sen 2023

fyfan va skönt!

37 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

om du tar till dig rådet eller lägger samtliga ord ovan i din mapp över "killgissningar" och "det där är inte gto"-tips avgör du själv haha

Ähh, jag har en mapp som heter "kärlek" också.