massive Postad Måndag kl 15:34 Författare Rapport Postad Måndag kl 15:34 15 minuter sedan, säger ShipThat$$ : en av alla fördelar med turneringspoker, du kan inte bara pissa iväg stacks hur som helst Jorå, det går alldeles utmärkt. 1 1 Citera
ShipThat$$ Postad Måndag kl 16:00 Rapport Postad Måndag kl 16:00 Haha tänkte mer på rebuy alternativet Ofta lite snällare i turrar men visst händer det att man sprätter iväg åtta rebuys 1 Citera
massive Postad Måndag kl 16:18 Författare Rapport Postad Måndag kl 16:18 Eftermiddagspasset räddade upp dagen något. Tur att man kan jobba Redline allafall. 1 Citera
massive Postad Måndag kl 21:29 Författare Rapport Postad Måndag kl 21:29 He va som helt tokkört å få nått spring här på kvällen, kände tilten komma och stängde ner direkt. Det är ändå intressant det här med skillnaden i hur det känns, och hur det är. Känslan nu e ju bara skit å helvette med 7 "bortkastade" timmar idag, när sanningen är att jag ska va glad och tacksam över att trots att jag springer som ett rövhål, ändå avslutar dagen mini-back. Nya tag imorgon! Citera
ShipThat$$ Postad igår kl 07:36 Rapport Postad igår kl 07:36 Haha du satte orden jävligt bra där bra beskrivning 1 Citera
massive Postad igår kl 08:11 Författare Rapport Postad igår kl 08:11 31 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Haha du satte orden jävligt bra där bra beskrivning Det är det genomgående temat den här gången. Vad är det, utanför borden, alla beslut vi har kontroll över, som vi kan förändra. Citera
sackke Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan fruktansvärt nittiga och tråkiga bord på senaste tiden, bumling, bear glove plus 10 andra nits som spelar 24/7 Citera
ShipThat$$ Postad 20 timmar sedan Rapport Postad 20 timmar sedan synd inte redline är stålarna in gick du bet bet bet och ostatatatat88 "soulreada" dubbla gator och blev belönad med klonk? Citera
massive Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan 1 timme sedan, säger sackke : fruktansvärt nittiga och tråkiga bord på senaste tiden, bumling, bear glove plus 10 andra nits som spelar 24/7 Håller med. 1 värde och resten reg-battle per bord typ. Jag ser inget annat än att blanda stakes och kolla kronor/100 istället. Finns en anledning att alla 2kr's regs åxå sitter på 1kr's och häckar. Citera
massive Postad 18 timmar sedan Författare Rapport Postad 18 timmar sedan 1 timme sedan, säger ShipThat$$ : synd inte redline är stålarna in gick du bet bet bet och ostatatatat88 "soulreada" dubbla gator och blev belönad med klonk? X/C - small bet - jam. Det kommer väl experterna här inne tycka e skit antar jag Det e lugnt för mig. Vi har bra mkt history för det första, han bombar flop för ofta, och han släpper inte 88 här mot mig även om han missar river när dragen blankar ut. Och jag vill ta en linje där allt synar och SPR är så låg på river att han inte viker nått. Ja, så mkt mer avancerat tänker jag inte om denna. 2 Citera
massive Postad 15 timmar sedan Författare Rapport Postad 15 timmar sedan Det är nått konstigt med den här grafen. Citera
massive Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Det är helt enkelt bara här vi är för tillfället. 1 Citera
massive Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan FI spelar 30/20, bombar R alldeles för ofta, och har en katastrof Call R WSD + RCE. Jag kan som bara inte sätta han på en 8a här, och riktar in mig på set/2par/Ax. Slakta mig konstruktivt tack Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan (redigerade) Om man bortser ifrån stats postflop och bara kollar på hans range preflop som innehåller minst en åtta så har han väl ungefär 68s-A8s, A8o och 88. Alla kombos utom 68, 78 och 88 kommer ofta checka bakom då din range som bb smashar brädan. Låga stegen på river är inte mycket att hänga i granen och jag köper om man vill x/r flop exempelvis för att spela sin bb range samt du unblockar allt var overcards heter. Som spelat hade jag definitivt bara x/c river då ruter missar och han kan ha överspelat exempelvis 66 eller AX. Men vem vet, kanske är det gto att veva här, jag har ingen aning för jag är ingen solverkille Redigerad 2 timmar sedan av ShipThat$$ Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 48 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Om man bortser ifrån stats postflop och bara kollar på hans range preflop som innehåller minst en åtta så har han väl ungefär 68s-A8s, A8o och 88. Är väl jag som e sämst som inte ser några 8:or här ingame, och det du säger makes sense såklart. 48 minuter sedan, säger ShipThat$$ : Alla kombos utom 68, 78 och 88 kommer ofta checka bakom Tror vi det från en snubbe som bettar river 60% av gångerna och som tycker jag är lösaggro? 48 minuter sedan, säger ShipThat$$ : då din range som bb smashar brädan. Och du tror att random halv-fisk ens tänker i ranger, vad BB defendar med osv? Jag vet inte. Jag kan definitivt ha fel, men det är inte min generella uppfattning av poolen, spelaren eller spelartypen. 48 minuter sedan, säger ShipThat$$ : kanske är det gto att veva här, jag har ingen aning för jag är ingen solverkille Inte jag heller Jag vill få värde. Och tror jag får syn av set/2par, och ävenAx sometimes, av en snubbe med hög WTSD, och som synar av river alldeles för light. Vi får se om nån kliver in och sprider lite ljus kring situationen. Citera
KlonkSteve Postad 1 timme sedan Rapport Postad 1 timme sedan Även om du ser en liten andel åttor i hans linje, får vi syn av sämre vid jamm då? Tveksamt. Enda fördelen med jamm är ju att vi tillåts bluffa mer, i guess. Men här hade jag varit NIT och bara synat iaf. 😂 1 Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 5 minuter sedan, säger KlonkSteve : Även om du ser en liten andel åttor i hans linje, får vi syn av sämre vid jamm då? Tveksamt. Enda fördelen med jamm är ju att vi tillåts bluffa mer, i guess. Men här hade jag varit NIT och bara synat iaf. 😂 Du å ship har väl rätt. Ingame ser jag bara hög WTSD, och katastrof Call R WSD och vill gå tunt. Och att jag ser inga/extremalite 8:or i hans range. Citera
massive Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Den här då? FI spelar 35/27. - 29 WTSD - 50 WSD Jag kände mig så jävla sämst och exploaterad ingame Men jag kan inte se nått jag slår. Turn-size känns korv. Citera
HampusGabriel Postad 33 minuter sedan Rapport Postad 33 minuter sedan (redigerade) 2 timmar sedan, säger massive : Slakta mig konstruktivt tack Min tanke är att han inte har supermånga sets/2p som går X flop, syn turn, B90 river. Känns lite mer naturligt iaf av A8 K8 att gå X flop. Dock är det få kombos vi jobbar med. Har han 60 bet river lär syn spela fint. Som ship även säger, om han nu har 2p behöver vi även få syn av dom väldigt ofta 2 timmar sedan, säger massive : Call R WSD + RCE Är nog omöjligt att få sample på det Redigerad 31 minuter sedan av HampusGabriel Citera
HampusGabriel Postad 32 minuter sedan Rapport Postad 32 minuter sedan 59 minuter sedan, säger massive : Den här då? Väldigt spelarbaserat. Möter du en aggro spelare här jammar han nog alltid allt som kan reppa färg, 55,66 etc. AQ med en ruter. Möter du en passiv kan du folda. Men du ser väldigt cappad ut så jag hade hittat syn här om FI är något kapabel att jamma färg blockers. Citera
Recommended Posts