Feedback Postad 27 Februari , 2004 Rapport Postad 27 Februari , 2004 Ska se den idag. Här har ni trailers mm http://www.imdb.com/title/tt0323939/ (7.6 hittils = bra). Citera
Hjort Postad 27 Februari , 2004 Rapport Postad 27 Februari , 2004 Var det tvunget att den skulle handla om ett gäng fuskare? Jag ser helst att den skiten inte blir mer legitimerad än vad den redan är bland de breda massorna. Något säger mig att Russ Georgiev kommer gilla den här filmen. Tack för tipset dock. Självfallet kommer jag se filmen trots mina moraliska invändningar. Citera
Feedback Postad 27 Februari , 2004 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2004 Var det tvunget att den skulle handla om ett gäng fuskare? Jag ser helst att den skiten inte blir mer legitimerad än vad den redan är bland de breda massorna. Något säger mig att Russ Georgiev kommer gilla den här filmen. Tack för tipset dock. Självfallet kommer jag se filmen trots mina moraliska invändningar. Nu har jag sett den och jag tyckte den var bra. Fusk är ju även ganska häftigt. Citera
Hjort Postad 27 Februari , 2004 Rapport Postad 27 Februari , 2004 Fusk är ju även ganska häftigt. FY! Dålig Feedback! *Letar efter tidning att slå Feedback på nosen med* Citera
Feedback Postad 27 Februari , 2004 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2004 Fusk är ju även ganska häftigt. FY! Dålig Feedback! *Letar efter tidning att slå Feedback på nosen med* Nä... Det är hur snyggt som helst. Slight of hand. Kolla http://www.houdi.se/ där finns en del häftiga korttrix. Citera
Cain Postad 1 Mars , 2004 Rapport Postad 1 Mars , 2004 Jag har också sett denna. Bra film. Jag skulle dock inte vilja påstå att den har särskilt mycket med poker att göra. Absolut inte med Texas iaf. Det är en hustler-film och en ganska ok sådan. Citera
Bigsmooth Postad 2 Mars , 2004 Rapport Postad 2 Mars , 2004 Var har du sett den? har inte någon dvd utgåva eller liknande? Citera
Filip Postad 2 Mars , 2004 Rapport Postad 2 Mars , 2004 Fy fan vilken skitfilm................... trodde man skulle få se något bra. Men man förstod typ efter första scenen vad som skulle komma när han fick 4-tal. Den får 1 badbeat av 5 möjliga. Citera
Feedback Postad 3 Mars , 2004 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2004 Var har du sett den? har inte någon dvd utgåva eller liknande? Se NFOCE.NL, ute på dvd-r, svcd och xvid. Jag såg xvid dvdrip rippen. Citera
Matteprof Postad 25 Mars , 2004 Rapport Postad 25 Mars , 2004 Jag tyckte filmen var bra. Som en blandning av Rounders och De misstänkta. Ger den kanske en 7:a av 10. Ska man se filmen för att se pokerfilm och lära sig nått utav det ska man givetvis se WPT eller WSOP istället. Svårt att förstå att Stallone varit Rambo när man ser filmen dock... han börjar ju se ut som en gubbe! Citera
Cain Postad 25 Mars , 2004 Rapport Postad 25 Mars , 2004 Svårt att förstå att Stallone varit Rambo när man ser filmen dock... han börjar ju se ut som en gubbe! Han är fan cool Helt underskattad numera. Citera
Sunbird Postad 1 April , 2004 Rapport Postad 1 April , 2004 SF släpper den på DVD i Sverige under juli. Då nedladdning också är lite som att fuska så kan jag inte direkt propagera för det. Måste helt enkelt säga att jag nog kommer att köpa filmen eftersom den är ett trevligt tillskott i hyllan Citera
Matteprof Postad 1 April , 2004 Rapport Postad 1 April , 2004 SF släpper den på DVD i Sverige under juli. Då nedladdning också är lite som att fuska så kan jag inte direkt propagera för det. Måste helt enkelt säga att jag nog kommer att köpa filmen eftersom den är ett trevligt tillskott i hyllan Vadå nedladdning? Den har ju släppts på DVD i Polen så vi har ju alla varit dit och köpt den förstår du väl Citera
Sunbird Postad 1 April , 2004 Rapport Postad 1 April , 2004 Jamen rackarns, det har du ju rätt i. Ber tusen gånger om ursäkt för min illa dolda fördomsfullhet :wink: Citera
ICA_KasseN Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Filmen har ingentin med riktig poker att göra. Den svartmålar poker. Jag tycker det var en MYCKET dålig film ur pokersynpunkt men kanske en okej film ur ren underhållningssynpunkt, alltså dvs. min syrra kanske hade tyckt den var ball. Se den gärna en gång, men du kommer ej vilja se den igen... tjena Citera
Matteprof Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Men ååå. Man måste ju se en film ur nöjessynpunkt och inte för att analysera själva pokerspelet. Det är ju inte en instruktionsfilm för poker. Jag klarade av att koppla bort hur rätt eller fel de spelade ur teknisk synpunkt och därför tyckte jag filmen var rätt bra. Vill man se lärande pokerfilmer kan man kika på exempelvis Mike Caros Pro Poker Tells eller nått. Citera
ICA_KasseN Postad 15 April , 2004 Rapport Postad 15 April , 2004 Men ååå. Man måste ju se en film ur nöjessynpunkt och inte för att analysera själva pokerspelet. Det är ju inte en instruktionsfilm för poker. Jag klarade av att koppla bort hur rätt eller fel de spelade ur teknisk synpunkt och därför tyckte jag filmen var rätt bra. Vill man se lärande pokerfilmer kan man kika på exempelvis Mike Caros Pro Poker Tells eller nått. Du har rätt. Citera
Måns Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Kanske den sämsta film med kortspel i som jag sett. Melaine Griffiths har en helt meningslös roll. Skräp, 1/10. Citera
Frege Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Som trollkarl blir det en given titt på hela filmen efter att ha sett de åtta första minutrarna på http://www.rottentomatoes.com/m/shade/trailers.php Citera
Frege Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Kanske den sämsta film med kortspel i som jag sett. Melaine Griffiths har en helt meningslös roll. Skräp, 1/10. Så det fanns alltså inget som var bra med filmen? Lyssna på Matteprof och gör sen ett nytt försök. Citera
heybike Postad 10 Juli , 2005 Rapport Postad 10 Juli , 2005 Filmen är kass ur alla synvinklar. Citera
Big Less Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Men ååå. Man måste ju se en film ur nöjessynpunkt och inte för att analysera själva pokerspelet. Det är ju inte en instruktionsfilm för poker. Jag klarade av att koppla bort hur rätt eller fel de spelade ur teknisk synpunkt och därför tyckte jag filmen var rätt bra. Tycker det är onödigt att dela upp den i pokersynpunkt och nöjessynpunkt, resultatet blir ju detsamma. En skitfilm ur pokersynpunkt och en skitfilm ur pokersynpunkt. Citera
Frege Postad 16 Juli , 2005 Rapport Postad 16 Juli , 2005 Introt var egentligen det enda som var bra. Resten höll vanlig gammal Hollywood- klass. Citera
Recommended Posts