Gå till innehåll

Aktier, öl, och i viss mån poker


Ola Brandborn

Recommended Posts

97,7 kilo i morse, stabilt (trodde på större uppgång). Jag ska nån gång göra en graf på min viktminskning och be någon göra en TA-analys över den

 

WeightFit. Jag skriver in där varje dag. Krävs rätt stort sample för att grafen ska se någorlunda vettig ut bara.

 

Myweight använder jag, bra översikt.

 

LÄNKTEXT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utvisa alla som inte vet skillnaden på de och dem vore ett bra första test. Det sammanfaller ganska väl med svenska skolans förfall för 90-talisterna.
Jag har länge förfäktat att vi borde ha ett kunskapstest för att få rösta. Först nu slår det mig att det hade räckt med de/dem-testet, klarar du av det så räknas din röst, annas ogitligförklaras den.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

961936.jpg

 

Provade den här i går, vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Tydlig kaffesmak, inte så konstigt med "tillsatt kaffe", men vafan det finns ju andra öl som smakar likadant utan tillsatt kaffe :ola:

 

Vad tycker ni?

 

Funkar i krig men ställer jag den mot då helsingborgs kaffestout så är den mest... kladdig tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...