Ola Brandborn Postad 25 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2016 Lyckoost Btw köp inte Grythyttans 117, jag vet inte vad som gick fel när de bryggde men fel blev det Har jag inga planer på heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 26 Januari , 2016 Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 97,7 kilo i morse, stabilt (trodde på större uppgång). Jag ska nån gång göra en graf på min viktminskning och be någon göra en TA-analys över den WeightFit. Jag skriver in där varje dag. Krävs rätt stort sample för att grafen ska se någorlunda vettig ut bara. Myweight använder jag, bra översikt. LÄNKTEXT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 Tack för ännu en länk. 97,2 i morse, nytt rekord. Men då åt jag väldigt lite i går, så förklarigen är enkel, men den långsiktiga trenden verkar vara åt rätt håll... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 Sprang på den här på vägen hem, ska bli intressant... Fullers serie Past Masters, där de går tillbaka i sina loggböcker och inspireras av historiska recept. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 26 Januari , 2016 Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 Den är kul. En klassisk nötig stout Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 Den är kul. En klassisk nötig stoutÄr på kylning nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 http://www.fokus.se/2016/01/lonlos-losning/ Sveriges enda riktiga tidning med riktig journalistik, imho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 Och lite på ett angränsande tema: http://www.svd.se/dick-harrison-hogre-utbildning-ar-ett-haveri Gissar att det är ännu värre på Södertörn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Januari , 2016 Rapport Share Postad 26 Januari , 2016 Och lite på ett angränsande tema: http://www.svd.se/dick-harrison-hogre-utbildning-ar-ett-haveri Gissar att det är ännu värre på Södertörn? Exakt samma problem har jag upplevt på LiU och GU iaf, trots att jag där bara varit student. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 27 Januari , 2016 Rapport Share Postad 27 Januari , 2016 Kan vi inte bara byta ut alla våra 90-talister mot något annat lands... jag vet inte, flamingos? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2016 Kan vi inte bara byta ut alla våra 90-talister mot något annat lands... jag vet inte, flamingos?Utvisa alla som inte vet skillnaden på de och dem vore ett bra första test. Det sammanfaller ganska väl med svenska skolans förfall för 90-talisterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2016 Utvisa alla som inte vet skillnaden på de och dem vore ett bra första test. Det sammanfaller ganska väl med svenska skolans förfall för 90-talisterna.Jag har länge förfäktat att vi borde ha ett kunskapstest för att få rösta. Först nu slår det mig att det hade räckt med de/dem-testet, klarar du av det så räknas din röst, annas ogitligförklaras den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2016 Provade den här i går, vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Tydlig kaffesmak, inte så konstigt med "tillsatt kaffe", men vafan det finns ju andra öl som smakar likadant utan tillsatt kaffe Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2016 Evolution Gaming tillbaks på där vi började året (well, 299 kr jämfört med 300 kr). Jag tillbaka på 97,6 kg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 27 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2016 Svårbestämd smak av Laktris och lite choklad. Tror jag kan gilla den, men lite mjäkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 98.1 kg i morse. Tur arbetsveckan är slut så att jag kan gå ner igen under helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViktorH Postad 29 Januari , 2016 Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 Provade den här i går, vet inte riktigt vad jag tyckte om den. Tydlig kaffesmak, inte så konstigt med "tillsatt kaffe", men vafan det finns ju andra öl som smakar likadant utan tillsatt kaffe Vad tycker ni? Funkar i krig men ställer jag den mot då helsingborgs kaffestout så är den mest... kladdig tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 29 Januari , 2016 Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 Funkar i krig men ställer jag den mot då helsingborgs kaffestout så är den mest... kladdig tycker jag. Du är kladdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 29 Januari , 2016 Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 Du är kladdig. Och det vet du för att du kladdade ner honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 Den här var relativt god, men lite "tunn" kanske. Är en sucker för "organiskt blablabla" som kanske påverkar mig i positiv riktning. Lättdrucken i alla fall, en bra öl för de som ska börja lära sig dricka porters och stouts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 29 Januari , 2016 Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 Provat Moo-Hoo än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2016 Provat Moo-Hoo än? Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 30 Januari , 2016 Rapport Share Postad 30 Januari , 2016 Blir det två startdagar i PPC? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 30 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2016 Blir det två startdagar i PPC? Nej 97,0 i morse. Jag undrar varför jag sätter nya lågrekord varje helg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 31 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2016 (Fast 33 cl i stället för halvliter) Plus: Torr smak, ekologisk, okej eftersmak Minus: Well, smakar inte så mycket som jag vill en porter ska göra. Den här har fått mycket bra betyg i tester men jag är skeptikerkatt... Däremot vill jag gärna testa deras Slottskällans rökporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts