Lundin89 Postad 18 Februari , 2017 Rapport Postad 18 Februari , 2017 Du tror inte alla de här upploppen och Paris-kaosen gynnar Le Pen för mycket för att lasta? Oddsen börjar bli fina. Citera
Ola Brandborn Postad 18 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2017 Du tror inte alla de här upploppen och Paris-kaosen gynnar Le Pen för mycket för att lasta? Oddsen börjar bli fina.Måhända, det är ju lite av en "Black Swan" för min analys... Citera
Ola Brandborn Postad 18 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2017 Jag har i alla fall spelat 5000 kr på Macron till i snitt 3 ggr pengarna. Hittade 409 kr på Unibet som låg och slaskade på de spelar jag på Le Pen till 3 ggr. Vet inte varifrån den 400-lappen kommer så känns som en frirulle. Citera
Ola Brandborn Postad 18 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2017 Frugan läser som ni kanske vet SFI... Vilken jävla propagande det är för vänsterideologi det är illa dolt i frågorna på testen hon gör. Hon märker det nog inte, men jag gör det... "Det är bra att vi betalar hög skatt, tycker Kalle" Citera
Metaddict Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 Frugan läser som ni kanske vet SFI...Vilken jävla propagande det är för vänsterideologi det är illa dolt i frågorna på testen hon gör. Hon märker det nog inte, men jag gör det... "Det är bra att vi betalar hög skatt, tycker Kalle" Vilken enorm skräll Givet att man får 4 alternativ på kön också när man ska fylla i enkät från SCB Citera
Katt3n Postad 19 Februari , 2017 Rapport Postad 19 Februari , 2017 Det är coolt at betala skatt. Jag är förbannat cool. Citera
Ola Brandborn Postad 21 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2017 Själv ska jag åka båt och köpa öl.- Man är dedikerad om man tar sig en 23-timmarsresa för att köpa två lådor fin-öl, eller hur? Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Själv ska jag åka båt och köpa öl.- Man är dedikerad om man tar sig en 23-timmarsresa för att köpa två lådor fin-öl, eller hur? Eller bara jävligt törstig? Citera
freddex1989 Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Frugan läser som ni kanske vet SFI...Vilken jävla propagande det är för vänsterideologi det är illa dolt i frågorna på testen hon gör. Hon märker det nog inte, men jag gör det... "Det är bra att vi betalar hög skatt, tycker Kalle" Först höjde jag på ögonbrynen och tänkte tyst, "WTF". Men sen kom jag på att jag borde inte vara förvånad alls. Vilken båt ska du/ni åka med? Citera
Ola Brandborn Postad 21 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2017 Cinderella plus Eckerö Citera
Katt3n Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Själv ska jag åka båt och köpa öl.- Man är dedikerad om man tar sig en 23-timmarsresa för att köpa två lådor fin-öl, eller hur? Jag tycker det låter manligt. Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Jag tycker det låter manligt. ala Homer då eller? Stereotypen av en riktig kar, eller inte Citera
Ola Brandborn Postad 21 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2017 Cinderella är en positioneringsresa till mariehamn. Sedan jobb. Sedan buss till Eckerö. Sedan Eckerölinjen till Grisslehamn. Slutligen buss till sthlm. 44 kr tot. Mycket mil per krona... Citera
Katt3n Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 ala Homer då eller? Stereotypen av en riktig kar, eller inte Pfff, manligt att ta ut en riktning och sen fullfölja linjen oavsett vilka motgångar man möter. Erkänn, du vill också ha någom som ser på dig på samma sätt som Pence ser på Trump! Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Pfff, manligt att ta ut en riktning och sen fullfölja linjen oavsett vilka motgångar man möter. Erkänn, du vill också ha någom som ser på dig på samma sätt som Pence ser på Trump! Nu pratar du om tjurskallig envishet, där talar vi om en stor man, eller kanske inte Nu får du nog berätta mer om Pences föreställningar om Trump, enligt din enastående analys Citera
Katt3n Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Nu får du nog berätta mer om Pences föreställningar om Trump, enligt din enastående analys Bad Lip Reading på youtube/insta Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Bad Lip Reading på youtube/insta Say what! Säg inte A utan att säga IK. Berätta mer. Citera
Katt3n Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Say what! Säg inte A utan att säga IK. Berätta mer. Here goes, s.k. humor: Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Det var inte min kopp te som britterna säger. Lika tråkigt som monty python. Det är väl tur att alla inte är lika dock Citera
Katt3n Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Det var inte min kopp te som britterna säger. Lika tråkigt som monty python Quel surprise! Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 Quel surprise! Kom igen, det e roligare att se färg torka Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 https://www.svd.se/v-vill-ha-progressiv-skatt-pa-kapitalvinster/om/naringsliv <-- Klickbar När kom VPK senast med något vettigt. Citera
Ola Brandborn Postad 21 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2017 För kapital kan inte lätt flyttas över landsgränser... Citera
BOGiS Postad 21 Februari , 2017 Rapport Postad 21 Februari , 2017 (redigerade) om man håller sig utanför lagens råmärke så har man helt klart större rörselsefrihet Redigerad 21 Februari , 2017 av BOGiS Citera
Recommended Posts