Katt3n Postad 12 Januari , 2016 Rapport Share Postad 12 Januari , 2016 Nio gottingar från min topplista: Sotholmen Extra Stout - Nynäshamn Bible Belt - Prarie Artisan Yellow Belly - Omnipollo Moo-Hoo Chocolate Milk Stout - Terrapin Ethiopia Gedeo - Dugges Fade to black vol. 1 - Left Hand Stout - Partizan Brewing Rökstout - Charlis brygghus Hypnopompa - Omnipollo Och sen Snowcat Coffee Stout som en vardagsbubblare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Januari , 2016 Rapport Share Postad 12 Januari , 2016 97,7 kilo i morse, stabilt (trodde på större uppgång). Jag ska nån gång göra en graf på min viktminskning WeightFit. Jag skriver in där varje dag. Krävs rätt stort sample för att grafen ska se någorlunda vettig ut bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 12 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2016 WeightFit. Jag skriver in där varje dag. Krävs rätt stort sample för att grafen ska se någorlunda vettig ut bara.Tackar, ska kollas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 12 Januari , 2016 Rapport Share Postad 12 Januari , 2016 Den där vill jag också prova. Bor du i Stockholmstrakten? Är det någon som vill vara med i en ölklubb i så fall, vi turas om att köpa en låda från beställningsortimentet som man bara får köpa lådvis. Om vi blir sex pers så får varje gubbe 4 öl (eller 4 pers får 6 öl) så har man inte så mycket att dricka upp om man inte gillar köpet . Kul ide, sign me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 12 Januari , 2016 Rapport Share Postad 12 Januari , 2016 Måste slå ett slag för MyFitnessPal Förutom att du kan logga vikt kan du få den att enkelt hålla kolla på hur nånga kalorier du stoppar i dig. Har inte hittat nåt livsmedel som inte finns med och för många kan man scanna streckkoden på förpackningen. Kostar typ en big blind för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 12 Januari , 2016 Rapport Share Postad 12 Januari , 2016 Måste slå ett slag för MyFitnessPalFörutom att du kan logga vikt kan du få den att enkelt hålla kolla på hur nånga kalorier du stoppar i dig. Har inte hittat nåt livsmedel som inte finns med och för många kan man scanna streckkoden på förpackningen. Kostar typ en big blind för dig Japp den är riktigt bra. Jag tankade den gratis men det kanske bara är Android. Streckkodsfunktionen är fett cool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 12 Januari , 2016 Rapport Share Postad 12 Januari , 2016 My bad, det var en annan som kostar pengar. Denna finns nog som fullt användbar gratisthingy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 13 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2016 98,3 kg i morse Ja, jag vet att det lätt kan svänga ett kilo från dag till dag, men hade jag inte haft den här dagboken så hade jag tänkt "skit också, jag kan lika gärna dricka en CC, det är ju ändå kört... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
issen Postad 13 Januari , 2016 Rapport Share Postad 13 Januari , 2016 hang in there! ruskigt bra jobb hittills tbh. om du slutar med cc så kmr det märkas på vikten ska du se =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyklop Postad 13 Januari , 2016 Rapport Share Postad 13 Januari , 2016 Hej Ola, Kul att du blivit mer aktiv på forumet igen. Tidigare har du gett en hel del bra råd både här i forumet och även på andra siter som i alla fall jag har haft nytta av. Anser att du är en bra representant för Svensk poker och det är en mindre skandal att du inte kom med på svensktoppen-2015-plats-10-1. Hoppas du försöker ta över staffettpinnen från Dan Glimne under 2016. Ola for President! Ola for King! Ola for Prince! Ola for head of government! Ola for Pope! Ola! Ola! Ola! Ola! Ola! och.........OLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 hang in there! ruskigt bra jobb hittills tbh. om du slutar med cc så kmr det märkas på vikten ska du se =) 98,8 kg i morse, går åt fel håll nu. Hej Ola,Ola for President! Ola for King! Ola for Prince! Ola for head of government! Ola for Pope! Ola! Ola! Ola! Ola! Ola! och.........OLA! Har jag fått mig en egen fanboy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 När får man dra igång PPC-peppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 När får man dra igång PPC-peppen?Nu, såklart. Resan är ju redan bokad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Nu, såklart. Resan är ju redan bokad. Woohoo! ALLA TILL MALTA!! Eh, jag menar ÅLAND!!! Räknar kallt med att hela forumet dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Kan man flyga till Åland? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Kan man flyga till Åland? Ogillar båt? Vet ej svaret på din fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 När får man dra igång PPC-peppen? Nu, såklart. Resan är ju redan bokad. vilka datum går ppc? verkade inte stå några datum på hemsidan? gl ola:ola::ola: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 vilka datum går ppc? verkade inte stå några datum på hemsidan? gl ola:ola::ola: Ola har sagt att jag ska boka båt som lämnar Stockholm ons 4e maj 1800. Ska enligt Ola vara på Åland den 5e runt 0800. Sen vet jag inte mer, får väl vandra runt i hamnen till någon tar hand om mig Även blivit lovad sviten cg, eg därför jag åker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Ogillar båt? Vet ej svaret på din fråga Ogillar lång restid och bor ingenstans nära där det går båt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddex1989 Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 (redigerade) Länkar till PPC? Redigerad 14 Januari , 2016 av freddex1989 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
issen Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Ola, det går väl åt rätt håll sålänge du avstår från din tyngsta last. Är det verkligen värt det att sweata små svängningar dagligen förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Kan man flyga till Åland? Ja, dyrt, med nextjet.com från Arlanda eller Åbo, och Finnair från Helsingfors Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 vilka datum går ppc? verkade inte stå några datum på hemsidan? gl ola:ola::ola: Jodå, https://www.paf.com/poker/competitions/?id=PafPokerChallenge Det är med stor glädje vi presenterar det tolfte Paf Poker Challenge, som i år går av stapeln den 5-7 maj i Mariehamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 14 Januari , 2016 Författare Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Ola, det går väl åt rätt håll sålänge du avstår från din tyngsta last. Är det verkligen värt det att sweata små svängningar dagligen förresten? Japp, man blir mer glad när det går ner än man blir ledsen när det går upp, så viktigt, annars ger man upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 14 Januari , 2016 Rapport Share Postad 14 Januari , 2016 Ja, dyrt, med nextjet.com från Arlanda eller Åbo, och Finnair från Helsingfors Uj. Lär ju inte bli billigt att flyga till sthlm och ta båten heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts