Katt3n Postad 18 November , 2016 Rapport Postad 18 November , 2016 Det här med julöl...http://www.dn.se/mat-dryck/dryck/alla-julol-testade-har-ar-alf-tumbles-18-favoriter/ Faktiskt imponerande urval de testat. Och det säger jag inte för att ett par öl från trakten toppar listan Citera
Ola Brandborn Postad 19 November , 2016 Författare Rapport Postad 19 November , 2016 Faktiskt imponerande urval de testat. Och det säger jag inte för att ett par öl från trakten toppar listan Samt fått in av Stallhagens julöl där... Citera
Katt3n Postad 19 November , 2016 Rapport Postad 19 November , 2016 Nu jävlar gamle man blir det åka av. Ditt favoritflygbolag och allt! Citera
freddex1989 Postad 19 November , 2016 Rapport Postad 19 November , 2016 Det här med julöl...http://www.dn.se/mat-dryck/dryck/alla-julol-testade-har-ar-alf-tumbles-18-favoriter/ Bloggtips för er som gillar öl, vin och andra godsaker: http://erikgrodahl.blogg.se/ Citera
Ola Brandborn Postad 19 November , 2016 Författare Rapport Postad 19 November , 2016 Bloggtips för er som gillar öl, vin och andra godsaker: http://erikgrodahl.blogg.se/ Den var läsvärd, till skillnad från många andra ölbloggare. Citera
freddex1989 Postad 19 November , 2016 Rapport Postad 19 November , 2016 Den var läsvärd, till skillnad från många andra ölbloggare. Han reser omkring i hela Sverige och världen och föreläser, håller vinprovningar, ölprovning, whisky choklad osv. Han är med i Munskänkarna och har de senaste åren bl a varit coach för svenska landslaget i olika provningar, t ex vinprovning och champagneprovning. Den där mannen kan det mesta som finns att veta om öl, vin och champagne osv. Hans absoluta favoritställe i Stockholm är Belgobaren. Citera
BOGiS Postad 19 November , 2016 Rapport Postad 19 November , 2016 En härlig The apprentice touh Citera
Ola Brandborn Postad 20 November , 2016 Författare Rapport Postad 20 November , 2016 Så här arga har Demokraterna inte varit sedan Republikanerna tog slavarna ifrån dom. Citera
Ola Brandborn Postad 20 November , 2016 Författare Rapport Postad 20 November , 2016 Typiskt vänster-Katt3n att attackera obekväma åsikter med personangrepp i stället för att diskutera själva åsikterna. http://www.expressen.se/ledare/anna-dahlberg/vansterns-vralande-sabbar-debatten/ Och en sådan vill ni ha som årets forumit? Nej, in och rösta på någon som står för konservativa ideal... Citera
Katt3n Postad 20 November , 2016 Rapport Postad 20 November , 2016 Typiskt vänster-Katt3n att attackera obekväma åsikter med personangrepp i stället för att diskutera själva åsikterna. http://www.expressen.se/ledare/anna-dahlberg/vansterns-vralande-sabbar-debatten/ Och en sådan vill ni ha som årets forumit? Nej, in och rösta på någon som står för konservativa ideal... Hörrö. Sist jag kollade var jag mer höger än högerregeln. För övrigt anser jag att fritt företagande är en dygd. Sitter här med två stycken en iljondollars SteveAokisedlar. Nu poker på Binons. Citera
Ola Brandborn Postad 20 November , 2016 Författare Rapport Postad 20 November , 2016 Hörrö. Sist jag kollade var jag mer höger än högerregeln.För övrigt anser jag att fritt företagande är en dygd. Sitter här med två stycken en iljondollars SteveAokisedlar. Nu poker på Binons. [X] Bilder från Vegas utlovade [ ] Bilder levererade Mannen går helt enkelt inte att lita på. Citera
Katt3n Postad 20 November , 2016 Rapport Postad 20 November , 2016 [X] Bilder från Vegas utlovade[ ] Bilder levererade Mannen går helt enkelt inte att lita på. Det är ju helt uppenbart att farbror Brandborn inte är bekant med Instagram.... Katt_i_vegas Citera
BOGiS Postad 20 November , 2016 Rapport Postad 20 November , 2016 Det är ju helt uppenbart att farbror Brandborn inte är bekant med Instagram.... Katt_i_vegas Citera
XeroxFin Postad 20 November , 2016 Rapport Postad 20 November , 2016 Know your audience, var är valspäcket, alternativt -fläsket? Allt åt alla; sänk skatterna, höj lönerna och bidragen? Statsskulden är för låg, låt sedelpressarna rulla när det ändå är våra barnbarn som får betala? Mot vilket land eller landskap ska muren byggas och vem ska betala den? Ska vi krama brottslingar eller låsa in dem och slänga bort nyckeln? Ska Sverige lämna Norden? Enkla svar på invecklade frågor, jag söker dem men ser dem inte. En valfilm är aldrig fel, min riksdags- respektive kommunfullmäktigeledamot Citera
jaroiten Postad 21 November , 2016 Rapport Postad 21 November , 2016 Efter lite funderande så bestämde även jag mig för att hoppa på Stallhagen-tåget. Har du någon koll på hur det går med tecknandet? Var ju bra fart i början men verkar ha saktat ner lite, eftersom att det fortfarande finns plats kvar, men det är ju naturligt att de flesta tecknar så snabbt som möjligt när det är först till kvarn som gäller. Citera
Ola Brandborn Postad 22 November , 2016 Författare Rapport Postad 22 November , 2016 Jag vet hur det går (i fredags) men jag har noll aning om detta är någon information jag har rätt att dela med mig av. Minimikravet är i alla fall uppfyllt. Citera
Ola Brandborn Postad 23 November , 2016 Författare Rapport Postad 23 November , 2016 Jaha, nu ska jag försöka vara Cocacolafri igen, denna gång till efetr Julafton. Det finns endast en CC kvar i kylskåpet, det får bli frukost i morgon för att döva lite av den huvudvärk som kommer i morgon bitti (har druckit noll idag). Jag har en dunderförkylning så tänkte att jag lika gärna kan sluta med CC samtidigt, jag mår ju redan risigt så att säga. Citera
Katt3n Postad 23 November , 2016 Rapport Postad 23 November , 2016 Jaha, nu ska jag försöka vara Cocacolafri igen, denna gång till efetr Julafton. Det finns endast en CC kvar i kylskåpet, det får bli frukost i morgon för att döva lite av den huvudvärk som kommer i morgon bitti (har druckit noll idag). Jag har en dunderförkylning så tänkte att jag lika gärna kan sluta med CC samtidigt, jag mår ju redan risigt så att säga. Bubbeeeeen. Fejkar sjuka för att få sympatiröster. Nästa sekund är du väl ute och kramar barn igen. Så typiskt. Citera
BOGiS Postad 23 November , 2016 Rapport Postad 23 November , 2016 Bubbeeeeen. Fejkar sjuka för att få sympatiröster. Nästa sekund är du väl ute och kramar barn igen. Så typiskt. Du med ditt tryne är inte rätt person att ta sig ton. Tänk på omgivningen när du tar en selfie nästa gång, men tack för att du gömde dig bakom ett par solglajjor - dock utan stil och klass. Ola har det uppenbarligen kämpigt … Citera
Ola Brandborn Postad 23 November , 2016 Författare Rapport Postad 23 November , 2016 Those were the times Citera
Ola Brandborn Postad 23 November , 2016 Författare Rapport Postad 23 November , 2016 Bubbeeeeen. Fejkar sjuka för att få sympatiröster. Nästa sekund är du väl ute och kramar barn igen. Så typiskt. Hade du varit en riktig man så hade du vetat hur illa det är när man har en riktig man-cold. Citera
Katt3n Postad 24 November , 2016 Rapport Postad 24 November , 2016 Hade du varit en riktig man så hade du vetat hur illa det är när man har en riktig man-cold. Att bara ha kromosomerna berättigar dig inte till att kalla sig man Citera
Recommended Posts