BOGiS Postad 23 December , 2016 Rapport Postad 23 December , 2016 Får ni nånsin skamsköljningar? På tal om nåt annat konstaterade jag just att jag spenderat ca. 350 000 på nöjen och liknande i år. Ska försöka minska den posten nästa år. I tried sniffing coke once, but the ice cubes got stuck in my nose. Citera
Katt3n Postad 23 December , 2016 Författare Rapport Postad 23 December , 2016 Inte billigt med herrklubbar och vitt guld. Bra jobbat ändå! God jul Haha, Vegas står för ungefär 6% av totalen. God Jul själv! Citera
Hjort Postad 23 December , 2016 Rapport Postad 23 December , 2016 Får ni nånsin skamsköljningar? Inte oftare än 10-20 gånger om dagen. Citera
Katt3n Postad 23 December , 2016 Författare Rapport Postad 23 December , 2016 Inte oftare än 10-20 gånger om dagen. Va bra, då är jag inte ensam Citera
hubbahubba Postad 30 December , 2016 Rapport Postad 30 December , 2016 Hoppeligen ska du inte gifta dig varje år? Annars är väl standardsvaret om man tvingas avböja en bröllopsinbjudan: "Tyvärr, men jag kommer garanterat nästa gång!" Citera
Katt3n Postad 30 December , 2016 Författare Rapport Postad 30 December , 2016 Har gift mig ett lagom antal gånger nu så jag tror jag avstår framöver. 2017 ska jag lägga grunden för min pensionering. Citera
Katt3n Postad 31 December , 2016 Författare Rapport Postad 31 December , 2016 Gottt nytt år då förfan! Citera
Katt3n Postad 4 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2017 Vad tycker vi om headhunters? Känns som att de omgärdas av dåliga vibbar. Blev uppringd häromdan. Smickrande såklart. Citera
hubbahubba Postad 4 Januari , 2017 Rapport Postad 4 Januari , 2017 IMO är det inte samma sak nu som för 20 eller ens 10 år sedan. Dagens rekryterare kan ju datamina linkedin eller andra sociala nätverk. Sen är det väl väldigt stor skillnad när det gäller vilken typ av tjänst det rör sig om. Söker de en VD eller en projektledare? Men visst, klart att det är egomassage när de hör av sig. Extra roligt har det varit när de varit tvugna att ringa till firmans växelnummer för att få tag i mig:lol: God fortsättning btw. Citera
Katt3n Postad 4 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2017 IMO är det inte samma sak nu som för 20 eller ens 10 år sedan.Dagens rekryterare kan ju datamina linkedin eller andra sociala nätverk. Sen är det väl väldigt stor skillnad när det gäller vilken typ av tjänst det rör sig om. Söker de en VD eller en projektledare? Men visst, klart att det är egomassage när de hör av sig. Extra roligt har det varit när de varit tvugna att ringa till firmans växelnummer för att få tag i mig:lol: God fortsättning btw. Tack desamma. Hyffsat kvalificerad tjänst faktiskt. Ska prata mer med dom på måndag. Citera
hubbahubba Postad 4 Januari , 2017 Rapport Postad 4 Januari , 2017 [ ] Minst tio dagar och nätter överlevnadsträning i skogen Tio dagar i sträck? Citera
Katt3n Postad 4 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2017 Tio dagar i sträck? Önskar jag hade utrymme för det i livet just nu. Kanske när junior är några år äldre. Fick en yxa i julklapp, that's something Citera
Katt3n Postad 7 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2017 Är samhället sjukt när man känner sig som stålmannen efter att ha gjort det mest naturliga som finns en dag? Citera
Ola Brandborn Postad 7 Januari , 2017 Rapport Postad 7 Januari , 2017 Är samhället sjukt när man känner sig som stålmannen efter att ha gjort det mest naturliga som finns en dag?Bajsat? Citera
Katt3n Postad 7 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2017 (redigerade) Bajsat? Jävla nollåtta. Varit ute i naturen såkleart. Try it, you like it! Redigerad 8 Januari , 2017 av Katt3n Citera
Ola Brandborn Postad 8 Januari , 2017 Rapport Postad 8 Januari , 2017 Bajsat i naturen, som vilket djur som helst? Citera
hubbahubba Postad 8 Januari , 2017 Rapport Postad 8 Januari , 2017 Är samhället sjukt när man känner sig som stålmannen efter att ha gjort det mest naturliga som finns en dag? Svårt är att leva Svårt är att dö Svårt är att skita i meterdjup snö Klart man känner sig som stålmannen efter en session i "fortress of solitude". Citera
johaneee Postad 9 Januari , 2017 Rapport Postad 9 Januari , 2017 Är samhället sjukt när man känner sig som stålmannen efter att ha gjort det mest naturliga som finns en dag? Japp, samhället är sjukt. Ångrar inte för en sekund att vi köpte en kåk utanför stan. 3-4km till stan, 15m till skogen. Optimalt enligt mig. Citera
johaneee Postad 9 Januari , 2017 Rapport Postad 9 Januari , 2017 Apropå sjuka samhällen, jag har fått frågan när vi skall åka till Vegas igen!? Citera
Katt3n Postad 9 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2017 Apropå sjuka samhällen, jag har fått frågan när vi skall åka till Vegas igen!? Finns returbiljetter för 2100 i mars som låter jävligt lockande just nu Citera
johaneee Postad 9 Januari , 2017 Rapport Postad 9 Januari , 2017 Finns returbiljetter för 2100 i mars som låter jävligt lockande just nu Ja det kan jag lätt hålla med om! Kom precis tillbaka till verkligheten (AKA Jobbet) efter två veckors föräldraledighet. Det sög. Citera
Katt3n Postad 10 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2017 Ja det kan jag lätt hålla med om! Kom precis tillbaka till verkligheten (AKA Jobbet) efter två veckors föräldraledighet. Det sög. Fan va jag hatar människor. Citera
Metaddict Postad 10 Januari , 2017 Rapport Postad 10 Januari , 2017 Finns returbiljetter för 2100 i mars som låter jävligt lockande just nu Men vad kostar turbiljetten? Citera
johaneee Postad 11 Januari , 2017 Rapport Postad 11 Januari , 2017 Fan va jag hatar människor. Word! Lämnade knappt huset på 2 veckor. Rätt skönt faktiskt, och fick spelat en hel del poker. Spelar du nåt nu? Citera
Recommended Posts