Katt3n Postad 11 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2017 Word! Lämnade knappt huset på 2 veckor. Rätt skönt faktiskt, och fick spelat en hel del poker. Spelar du nåt nu? Jobbar 60 timmar i veckan så näe. Föredrar att umgås med familjen resterande tid. Blivit rätt många dagar det senaste där jag varit på jobbet fem det senaste. Två månader till bara, sen ska jag kollapsa i en liten blöt fläck och börja nytt jobb. Citera
Katt3n Postad 11 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2017 men vad kostar turbiljetten? hö. Hö. Hö. Citera
johaneee Postad 12 Januari , 2017 Rapport Postad 12 Januari , 2017 Jobbar 60 timmar i veckan så näe. Föredrar att umgås med familjen resterande tid. Blivit rätt många dagar det senaste där jag varit på jobbet fem det senaste. Två månader till bara, sen ska jag kollapsa i en liten blöt fläck och börja nytt jobb. Fyfan, Går väl an om man älskar sitt jobb men annars, urk. Jasså, det blir byte alltså? Citera
Katt3n Postad 12 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2017 Fyfan, Går väl an om man älskar sitt jobb men annars, urk. Jasså, det blir byte alltså? Tror det om jag inte går in i väggen först. Är i dK nu med nya arbetsuppgifterna, men väntar på titeln Citera
johaneee Postad 12 Januari , 2017 Rapport Postad 12 Januari , 2017 Tror det om jag inte går in i väggen först.Är i dK nu med nya arbetsuppgifterna, men väntar på titeln Ja det är ju lite dumt såklart... *fingers x:ed* Citera
Katt3n Postad 25 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2017 Fan grabbar. Verkar som att headhuntern fattat tycke för mig. Ska träffa CFO på måndag. Ledtråd: 40000 anställda, omsättning 85 miljarder. Citera
Metaddict Postad 25 Januari , 2017 Rapport Postad 25 Januari , 2017 Fan grabbar. Verkar som att headhuntern fattat tycke för mig. Ska träffa CFO på måndag.Ledtråd: 40000 anställda, omsättning 85 miljarder Lön: MILJONER Imponerande! Låter rätt så klart. Also, fyp Citera
Hjort Postad 26 Januari , 2017 Rapport Postad 26 Januari , 2017 Fan grabbar. Verkar som att headhuntern fattat tycke för mig. Ska träffa CFO på måndag.Ledtråd: 40000 anställda, omsättning 85 miljarder. Glöm inte att smyga upp beskedet för maximal tur. Är det verbalt får du säga åt dem att ta det en stavelse i taget. Citera
Katt3n Postad 26 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2017 Vilken bil är bäst värde för pengarna och kvalitet för 7.5 respektive 8.2 basbelopp? Om vi pratar de stora tjänstebilsmärkena Volvo, VAG och BMW Fyrhjulskrafs och någorlunda markfrigång ett krav. Har en XC70 automat med 185hästarsmotorn idag, så den typen av bilmodell. Citera
Ola Brandborn Postad 26 Januari , 2017 Rapport Postad 26 Januari , 2017 Den enda bil jag vill köpa är en (begagnad) Lotus Elise? Passar det? Citera
Katt3n Postad 26 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2017 Den enda bil jag vill köpa är en (begagnad) Lotus Elise? Passar det? Good choice.. Men nu pratar vi sån där bil man får av företaget för att man är så snäll. Citera
Katt3n Postad 27 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2017 Om ni inte hör av mig mer efter helgen så har ni förklaringen nedan: tuff-uffe Citera
Katt3n Postad 28 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2017 Kolhydratladdning påbörjad: Pure Ubu Citera
hubbahubba Postad 29 Januari , 2017 Rapport Postad 29 Januari , 2017 Vad är det för mes-lopp du springer? Vid Cooper's Hill skiljer man pojkarna från männen. Citera
Ola Brandborn Postad 29 Januari , 2017 Rapport Postad 29 Januari , 2017 Något måste man ju hitta på i ett land utan snö - förstår varför Eddie the Eagle blev stor i det landet... Citera
Katt3n Postad 30 Januari , 2017 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2017 Fuuuck. Helt slut. Jag har sett seriösa mängder lera. Tur det var sista gången loppet går så jag inte får idén att springa igen.. Citera
Katt3n Postad 3 Februari , 2017 Författare Rapport Postad 3 Februari , 2017 Inga bilrekar? Fick jobberbjudandet från nuvarande jobbet idag. Onsdag ska jag träffa cfo för andra jobbet. Med övertid och traktamente denna månaden når jag 6siffrigt. Pension vid 50? Citera
Metaddict Postad 3 Februari , 2017 Rapport Postad 3 Februari , 2017 Pension vid 50? Snart där väl? Citera
hubbahubba Postad 4 Februari , 2017 Rapport Postad 4 Februari , 2017 Min XC70 var nog bland de sista som tillverkades. Jag kommer att titta närmare på V90 Cross Country när det är dags att byta. Citera
Nstradamus Postad 4 Februari , 2017 Rapport Postad 4 Februari , 2017 Inga bilrekar? Fick jobberbjudandet från nuvarande jobbet idag. Onsdag ska jag träffa cfo för andra jobbet. Med övertid och traktamente denna månaden når jag 6siffrigt. Pension vid 50? Jag beställde nyligen en merca c-klass med fyrhjulsdrift och den nya 9-stegade automaten. Absolut bästa körupplevelsen av de jag provkörde (BMW,merca och Volvo xc60) Citera
Sladdafan Postad 4 Februari , 2017 Rapport Postad 4 Februari , 2017 Inga bilrekar? Fick jobberbjudandet från nuvarande jobbet idag. Onsdag ska jag träffa cfo för andra jobbet. Med övertid och traktamente denna månaden når jag 6siffrigt. Pension vid 50? Du tappar ju nära på 60% i skatt. Med de summorna kan det ju vara aktuellt med löneväxling mot pension? Om du inte redan kollat på det så kan det ju vara en ide att göra det och kolla med din arbetsgivare. Så länge det är kostnadsneutralt för dem brukar de inte vara omöjliga. Ska man då gå i pension vid 50 bör man ju ha en pensionslösning som inte är låst till en viss ålder. En semikänslig fråga för vissa och för vissa är det inte aktuellt för man tycker de gör ett bra jobb osv. Men medlemskapet i svenska kyrkan kostar dig ca 1% av din inkomst/år. Köper att man är med för att de går till en bra sak men är man bara medlem på rent slentrian och inte bryr som om svenska kyrkan så kan man lika gärna gå ur och spara de tusenlapparna. I så fall är det innan 1/11 man ska gå ur för att slippa betala nästkommande år. MVH PensionstipsarN Citera
Recommended Posts