danne3 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Den brukar vara stängd över helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pr0ppen Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Måste säga att jag är väldigt nöjd med deras support. Registrerade ett konto igår kväll och skickade ett mail där jag bad om att få CC-limiten höjd. Då jag vaknade imorse var det gjort. Skulle sätta in en slant nyss men möttes av "The CC Number you are using has previously been used by another username. Please use another credit card or contact our support!" då jag nyligen använt kortet hos 24h. Skickade ett mail till supporten, och de fixade allt... på tre minuter! vad skrev du för att få höjd CC limit ? har nämligen spammat dom med att jag vill ha högre men dom vägrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Jag skrev helt enkelt och bad om höjd limit så att jag kunde få full bonus. Notera denna konversation: Jag fick ett blankt nej som sagt ( vid frågan om bestpoker.com kunde höja deposit limit -*skrev på engelska*) Kanske vissa spelare prioriteras? Det enda de har att gå på är namnet man har, för sajten är ju ny. espinola, tydligen så tittar dom på tidigare historik inom B2B när dom gör bedömningen. Är man ny kund så rekommenderas Neteller eller Banköverföring, B2B har ett vanlig svenskt konto på SEB så det kostar inget extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ingen som fått bonusen utbetald? Bara undra, supporten hör inte av sig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvint Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ingen som fått bonusen utbetald? Bara undra, supporten hör inte av sig heller Nej, samma sak för mig. Blev klar med bonuskraven i lördags så ännu har det inte gått så lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ingen som fått bonusen utbetald? Bara undra, supporten hör inte av sig heller Nej, samma sak för mig. Blev klar med bonuskraven i lördags så ännu har det inte gått så lång tid. Men nåt tecken från supporten idag borde man kunna få! Sen är det ingen som skriver om de fått pengarna än så man börjar undra Skillnad om någon skrev det dröjde en vecka innan mina kom osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 jag fick mina pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Dear ????????????????????? Kindly note that we have instructed our bank to process your cc refund of EUR ?????? to the bank account of the credit card you deposited with. If you have any questions, please do not hesitate to contact us and we will be more than happy to assist you. Kind regards, Payments Department Bestpoker Vad menas med det. Nu är jag säkert dum men ni kan säkert svaret så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Det menas att de har skickat iväg pengarna till ditt bankkonto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dark2 Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 och tack. Ibland är man bra dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Har precis fått svar av BestPoker när det gäller höjningen av CC-gränsen. Det är tydligen B2B som gör bedömmningen kring det hela, och av säkerhets skäl är det standard att nya kunder tyvärr inte får den höjd. Istället rekommenderar dom nya kund så rekommenderas Neteller eller Banköverföring, B2B har ett vanlig svenskt konto på SEB så det kostar inget extra. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 satte just in €400 för att cleara lite bonus. vad händer? jo, när jag skall föra pengarna mellan cashier - poker account FÖRSVINNER pengarna, spårlöst. För närvarande står account balance som €0 med andra ord. Har mailat support och hoppas på svar snarast. det här håller inte!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nhily Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Hände mig också. Men supporten fixade felet hoppas jag i alla fall. Men jag kan fortfarande inte logga in på klienten och spela poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slovakien Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 satte just in €400 för att cleara lite bonus. vad händer? jo, när jag skall föra pengarna mellan cashier - poker account FÖRSVINNER pengarna, spårlöst. För närvarande står account balance som €0 med andra ord. Har mailat support och hoppas på svar snarast. det här håller inte!! Sjukt! Hoppas det ordnar sig, skriv gärna om hur det gick sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danne3 Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 nu funkare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
käkably Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Hände mig också. Men supporten fixade felet hoppas jag i alla fall.Men jag kan fortfarande inte logga in på klienten och spela poker. jag kan inte heller logga in. 'bout to lose it any second now! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supertod Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 nu funkare Funkar det fortfarande dör dig danne3? mina pengar försvann oxå och kan inte heller logga in.... supporten verkar ha mycklet att göra då de inte hinner svara på mina mail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Fick just mejl om att alla bonusar ska betalas ut imorgon, de har haft strul..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pr0ppen Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ni som har fått höjd CC limit , har ni ochså vart tvugna att skicka in kopior på ID handlingar och kort eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ni som har fått höjd CC limit , har ni ochså vart tvugna att skicka in kopior på ID handlingar och kort eller? Dom som får höjt är vanligtvis tidigare kunder inom B2B. Se även http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=182237#182237 - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pr0ppen Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Ni som har fått höjd CC limit , har ni ochså vart tvugna att skicka in kopior på ID handlingar och kort eller? Dom som får höjt är vanligtvis tidigare kunder inom B2B. Se även http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=182237#182237 - QoS Allså dom som de har försunnit pengar oss är allså nya kunder som inte har skickat in ID handlingarna, men satt in på den höjda limiten eller ? och en sak till har varken scanner eller fax. Tror du de går att filma med en DV kamera och skicka filmer på ID grejerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2005 Hmm, mina 400 Euro försvann också och man ombeds kontakta supporten. Dock får man max skriva åtta ord när man fyller i rutan för att kontakta supporten. Lite svårt att förklara problemet på 40 tecken... Kan inte heller logga in för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torna Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Ge honom en blandskiva med lite vettig musik istället. Eller du kanske redan har försökt? Har försökt med Tindersticks och 16 hp, men det är tydligen inte tillräckligt mainstream Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Ge honom en blandskiva med lite vettig musik istället. Eller du kanske redan har försökt? Har försökt med Tindersticks och 16 hp, men det är tydligen inte tillräckligt mainstream WTF Är Tindersticks mainstream? jesus im getting old Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
supertod Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Hmm, mina 400 Euro försvann också och man ombeds kontakta supporten. Dock får man max skriva åtta ord när man fyller i rutan för att kontakta supporten. Lite svårt att förklara problemet på 40 tecken... Kan inte heller logga in för övrigt. har du provat att maila till support@bestpoker.com Fick svar att de hade lite(?!?) strul igår... mina pengar kom tillbaka men nåtspelade blev det inte igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts