Papa Kubo Postad 19 September , 2005 Rapport Postad 19 September , 2005 Kanske korkad fråga men vad är Neteller email. Var hittar man den på sitt NeTeller konto? Det är den emailadress som du uppgav då du registrerade ditt Netellerkonto. Citera
marcamannen Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 WOW, jag fick en signad Markolio-t-shirt idag! Citera
busen Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Gjorde nyss en wthdrawal, fan va trevligt att man kan välja att använda VIP-poängen istället för att pröjsa €10. Säkert redan någon skrivit detta..men men Citera
marcamannen Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Fick ingen kepa, bara en t-shirt. Citera
price Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Fick ingen kepa, bara en t-shirt. Samma här, bara t-shirt. Citera
Damp Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Fick ingen kepa, bara en t-shirt. Samma här, bara t-shirt. Har inte fått något Kommer väl inom någon dag. Citera
TotalFarsa Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Mailade dem häromdan. Har jag inte fått min tshirt när jag kommer hem idag så skulle jag kontakta dem igen var svaret jag fick! Måhända har de inte 100% koll? Eller så har min brevbärare inte 100% koll! Nåja, är ju bara en tshirt... /TF Citera
Lantash Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Fick ingen kepa, bara en t-shirt. Samma här, bara t-shirt. Samma sak här Citera
cheunce Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Är det bara jag som fick en tröja i storlek small? Är man 1.98 så passar fan inte en small t-shirt över huvudet Iofs så har Marko skrivit på den så den har väll ett litet värde iaf. Fanns det någonstans där man skulle fylla i vilken storlek man ville ha? Citera
cheunce Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Mailade dem häromdan. Har jag inte fått min tshirt när jag kommer hem idag så skulle jag kontakta dem igen var svaret jag fick! Måhända har de inte 100% koll? Eller så har min brevbärare inte 100% koll! Nåja, är ju bara en tshirt... /TF Du kansek får en t-shirt i storlek S som jag fick Synd att jag inte fick den innan jag åkte till Thailand. Kunde gett den till en av servitörerna på Will Wait på Koh Samui Citera
Toffe Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Fick också bara en tröja,mailade bestpoker dom svara att dom ska skicka en keps nu =P Citera
TotalFarsa Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Mailade dem häromdan. Har jag inte fått min tshirt när jag kommer hem idag så skulle jag kontakta dem igen var svaret jag fick! Måhända har de inte 100% koll? Eller så har min brevbärare inte 100% koll! Nåja, är ju bara en tshirt... /TF Du kansek får en t-shirt i storlek S som jag fick Synd att jag inte fick den innan jag åkte till Thailand. Kunde gett den till en av servitörerna på Will Wait på Koh Samui Ah, så du är tebax! Trevligt! Grattis och allt sånt där! Hmmm, får jag en small får jag väl en anledning att droppa 10kg till matchvikten... Eller köpa en tavelram och hänga upp den på väggen... Eller returnera den... /TF - jag är fet, du är ful, jag kan bli ännu fetare men du kommer alltid att vara lika ful! Citera
Lantash Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Är det bara jag som fick en tröja i storlek small? Är man 1.98 så passar fan inte en small t-shirt över huvudet Iofs så har Marko skrivit på den så den har väll ett litet värde iaf. Fanns det någonstans där man skulle fylla i vilken storlek man ville ha? Ingen S här inte. En passande M fick jag Citera
cheunce Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Är det bara jag som fick en tröja i storlek small? Är man 1.98 så passar fan inte en small t-shirt över huvudet Iofs så har Marko skrivit på den så den har väll ett litet värde iaf. Fanns det någonstans där man skulle fylla i vilken storlek man ville ha? Ingen S här inte. En passande M fick jag M? Riktiga män har ju XL Får ta och maila dem och fråga om man kan få en XL när de ändå skickar kepsen. Citera
cheunce Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Mailade dem häromdan. Har jag inte fått min tshirt när jag kommer hem idag så skulle jag kontakta dem igen var svaret jag fick! Måhända har de inte 100% koll? Eller så har min brevbärare inte 100% koll! Nåja, är ju bara en tshirt... /TF Du kansek får en t-shirt i storlek S som jag fick Synd att jag inte fick den innan jag åkte till Thailand. Kunde gett den till en av servitörerna på Will Wait på Koh Samui Ah, så du är tebax! Trevligt! Grattis och allt sånt där! Hmmm, får jag en small får jag väl en anledning att droppa 10kg till matchvikten... Eller köpa en tavelram och hänga upp den på väggen... Eller returnera den... /TF - jag är fet, du är ful, jag kan bli ännu fetare men du kommer alltid att vara lika ful! Man tackar och bugar. /J - Jag är lång och du är ful, jag kan inte bli längre men du kan bli fulare BTW så rockar PSP. Vill passa på att tacka all tomtar som har hjälpt mig att finansiera den Citera
Papa Kubo Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Okej, vad sägs om att ni taggar ner lite på OT-snacket? Citera
cheunce Postad 20 September , 2005 Rapport Postad 20 September , 2005 Kubo e ledsen.. Kubo syfta nog mer på TF och mitt OT snack. Har iaf mailt Bestpoker om min lilla tröja och avsaknaden av kepsen. Återkommer när jag vet mer. Citera
Toffe Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Brebäraren ringde på dörren precis innan jag skulle sticka till jobbet,bestpoker hade skickat ett paket men felstavat och undra om det var mitt,självklart sa jag, i paketet låg kepsen och en bestpoker piké snygg var den också! Citera
Doc Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Brebäraren ringde på dörren precis innan jag skulle sticka till jobbet,bestpoker hade skickat ett paket men felstavat och undra om det var mitt,självklart sa jag, i paketet låg kepsen och en bestpoker piké snygg var den också! Keps och piké!! Vad fan jag fick bara en sketen t-shirt som jag inte skulle bära i mörker på landet. Tur man har barn som inte är så kinkiga. Är du någon slags VIP-spelare eller? Citera
Toffe Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 haha nej faktiskt inte,har inte spelat en enda hand på Bestpoker,men mailade rätt mkt till supporten dom blev väl sura på mig. Sa till dom att jag kommer spela på deras sajt mkt när jag fixat dator hemma och inte på jobbet,kanske därför dom gav mig pikén,som dessutom som sagt var mkt snyggare än t-shirten! Citera
striker Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 Brebäraren ringde på dörren precis innan jag skulle sticka till jobbet,bestpoker hade skickat ett paket men felstavat och undra om det var mitt,självklart sa jag, i paketet låg kepsen och en bestpoker piké snygg var den också! Kan du inte slänga upp en bild på piké tröjan! Även kepsen tack! Citera
Toffe Postad 21 September , 2005 Rapport Postad 21 September , 2005 hehe kan försöka gå hem till en polare och göra det har ingen dator hemma för tillfället Citera
Recommended Posts