Damp Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 En snabb fråga bara, ska man inte ha ett uttag gratis i månaden? Om inte mitt solur visar rätt så är det ny månad idag vilket borde innebära ett gratis uttag! Men när jag ska ta ut pengar säger bestpoker att dom kommer dra 10 € Citera
busen Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 En snabb fråga bara, ska man inte ha ett uttag gratis i månaden?Om inte mitt solur visar rätt så är det ny månad idag vilket borde innebära ett gratis uttag! Men när jag ska ta ut pengar säger bestpoker att dom kommer dra 10 € Är ganska säker på att dem räknar från uttaget och ~30 dgr framåt. Citera
Damp Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 En snabb fråga bara, ska man inte ha ett uttag gratis i månaden?Om inte mitt solur visar rätt så är det ny månad idag vilket borde innebära ett gratis uttag! Men när jag ska ta ut pengar säger bestpoker att dom kommer dra 10 € Är ganska säker på att dem räknar från uttaget och ~30 dgr framåt. TACKAR, då är det bara att invänta några dagar till Citera
-arki- Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Några fråger angående denna bonus på bestpoker, Hur lång tid har man på sig att greja 300VIP? Hur stor måste potten bli för att för att erhålla 1VIP? Kan inte hitta info om detta på deras sida, någon som vet? Citera
pata Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Signade upp pa bestpoker for typ en vecka sedan med pokerforumkoden som skulle ge 30% bonus. Tankte satta in pengar sa fort jag spelat klart reloadbonusen pa expekt vilket drog ut lite pa tiden och plotsligt insag jag att det ar september (ar for tillfallet i usa sa kan iaf delvis skylla pa den nio timmar langa tidsskillnade) och fragan ar darfor ar det for sent att satta in pengar och fa bonus pa dem? MVH - Pata Citera
striker Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Någon som vet ifall man kan använda sina VIP poäng till något annat än vid buy in på någon turnering? Har man någon nytta av sina poäng på något sätt? Fick för övrigt en biobiljett hemskickad härromdagen MVH Citera
Doc Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Några fråger angående denna bonus på bestpoker, Hur lång tid har man på sig att greja 300VIP? Hur stor måste potten bli för att för att erhålla 1VIP? Kan inte hitta info om detta på deras sida, någon som vet? Som jag förstod det finns det ingen tidsgräns för att cleara bonusen (iallafall om man använt PFs bonuskod). 1 VIP <=> >= 9 Euro Raketabell på Poker School sidan. Citera
cheunce Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Ska man maila någon stans när man har kommit upp i sina 300 VIP? Citera
busen Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Ska man maila någon stans när man har kommit upp i sina 300 VIP? Jag behövde inte göra det, men varför inte om Du inte fått bonusen? support@bestpoker.com Citera
cheunce Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Kommer bonusen i en klump eller kommer den efterhand? Var ser man info om bonusen i klienten? Citera
busen Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Kommer bonusen i en klump eller kommer den efterhand? Var ser man info om bonusen i klienten? Den kommer i en summa= klump? Jag skulle tro att den står under cashier -> transactions -> "deposit bonus" Citera
cheunce Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Då var det fixat. Bestpoker har verkligen en snabb och bra support. Tack för hjälpen busen. Nu är det bara ett SM-guld i fotboll som jag vill att du ska fixa Citera
striker Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Jag upprepar min fråga; Vad har jag för nytta av mina VIP poäng? Har ingen koll på det där.. MVH Citera
Skanke Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Jag upprepar min fråga; Vad har jag för nytta av mina VIP poäng? Har ingen koll på det där.. MVH Just för tillfället är det inköp i turneringar och man kan betala med vip poäng om man gör fler uttag en ett i månaden.... Citera
Papa Kubo Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Jag upprepar min fråga; Vad har jag för nytta av mina VIP poäng? Har ingen koll på det där.. I princip ingen alls. Om du spelar in väldigt mycket VIP-poäng borde du titta på Heypoker som har en VIP-shop. Citera
striker Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Jag upprepar min fråga; Vad har jag för nytta av mina VIP poäng? Har ingen koll på det där.. I princip ingen alls. Om du spelar in väldigt mycket VIP-poäng borde du titta på Heypoker som har en VIP-shop. Okay tack för svaret.. Har spelat in ungefär 5000 VIP poäng på en vecka nu så jag skulle ju gärna vilja kunna använda dem.. Heypoker låter ju bra.. Kanske ska byta dit istället då. Citera
Papa Kubo Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Ja, håller du den takten blir det en iPod photo på en månad. Citera
danne3 Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 borde PF moderatorer favoritisera vissa samarbetspartners över andra? huh Kubo? Citera
QoS Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 borde PF moderatorer favoritisera vissa samarbetspartners över andra? Det tycker jag, själv jagar jag iPoden stenhårt. Nog om andra sajter, här fortsätter vi med snack om BestPoker! - QoS Citera
ades_va Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Hur gjorde alla för att få dessa biljetter etc? Skrev de till er mail eller? Citera
hovnarr Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 jag bara spelade mycket just då. Tror jag drog ihop ca 1000 vip på två dagar... Citera
Papa Kubo Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 borde PF moderatorer favoritisera vissa samarbetspartners över andra? huh Kubo? Forumet är till för er användare, inte för våra sponsorer. Spelar man mycket och/eller högt så är HeyP för nuvarande klart mer attraktivt än BestP. Citera
striker Postad 5 September , 2005 Rapport Postad 5 September , 2005 Jag upprepar min fråga; Vad har jag för nytta av mina VIP poäng? Har ingen koll på det där.. I princip ingen alls. Om du spelar in väldigt mycket VIP-poäng borde du titta på Heypoker som har en VIP-shop. Man har ju visst användning för sina VIP poäng, lika mycket som du har på Heypoker. Jag har kommit i kontakt med dem nu och det verkar ju vara minst lika bra som Heypoker. Citera
Recommended Posts