powerkingen Postad 19 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2015 Det går inte att skicka pm, står att jag inte har behörighet eller att det måste aktiveras.. Citera
minibiff Postad 19 Januari , 2015 Rapport Postad 19 Januari , 2015 Det går inte att skicka pm, står att jag inte har behörighet eller att det måste aktiveras.. polisanmäl pf för att de diskriminerar dig så du inte får pma! Citera
yolo2013 Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 polisanmäl pf för att de diskriminerar dig så du inte får pma! och stäm karl för att han har ett så jäkla städat namn. provocerade städat. Citera
PokerStars_Karl Postad 20 Januari , 2015 Rapport Postad 20 Januari , 2015 Hej, Ok, antar att du då tyvärr inte har möjligheten att skicka pm då ditt forumkonto är nytt. Tyvärr kan vi inte göra något åt det. Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
powerkingen Postad 20 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2015 Mitt konto öppnades idag. Ursäkten från pokerstars va en "oförutsägbar tillfällig ökning av mail".. Inte ok, man ska kunna besvara och sköta en support snabbt om det är en seriös sida. Bet365 kräver kontoverifikation. Man kan spela under tiden men inte plocka ut några pengar. 3 timmar efter att jag skickade in dokument så va kontot verifierat, detta skedde i helgen! Det kallar jag seriöst och bra support! Citera
Bombapott Postad 21 Januari , 2015 Rapport Postad 21 Januari , 2015 Mitt konto öppnades idag. Ursäkten från pokerstars va en "oförutsägbar tillfällig ökning av mail".. Inte ok, man ska kunna besvara och sköta en support snabbt om det är en seriös sida.Bet365 kräver kontoverifikation. Man kan spela under tiden men inte plocka ut några pengar. 3 timmar efter att jag skickade in dokument så va kontot verifierat, detta skedde i helgen! Det kallar jag seriöst och bra support! JA men dom har inga konton som ska taggas...en vanlig verifikation går fort på ps med.. Citera
powerkingen Postad 22 Januari , 2015 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2015 JA men dom har inga konton som ska taggas...en vanlig verifikation går fort på ps med.. Det va en vanlig verifikation på pokerstars! Citera
PokerStars_Karl Postad 22 Januari , 2015 Rapport Postad 22 Januari , 2015 Hej, Jag kan inte svara på hur andra sidor hanterar sin säkerhet men... På PokerStars kan det ta olika lång tid att verifiera sitt konto och i vissa fall kan man fortsätta spela/använda kontot medan man i andra fall inte kan det. Oftast går verifikationen relativt snabbt men ibland tar det tyvärr längre tid (beroende på olika faktorer som tex extra verifikation/översättning osv). När det tar "lång" tid är det inte bra för helhetsupplevelsen, men vi ber om överseende då vi gör vårt bästa för att kontinuerligt förbättra processen. Är man missnöjd, har synpunkter om något, ideer osv uppskattar vi om man hör av sig till oss (positiv feedback går också bra). Mvh, Karl PokerStars Sec Citera
Recommended Posts