jack_the_dipper Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 RaMz: Då kan ju du vara så vänlig och rätta till de människor som inte vet men gissar ändå? Citera
jozezas Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 gnasher på crypto, går också under namnet dentist? Vem? Kan nån skaka fram lite fakta? Citera
Bobby_Chacon Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Någon som vet hago på Prima är? Någon som vet var man kan hitta Mladen Micic (killen från pokermiljonen) ? Citera
Hunden_Leif Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Någon som vet hago på Prima är? Någon som vet var man kan hitta Mladen Micic (killen från pokermiljonen) ? Hago ska tydligen vara Fuat Can och Dared. Mladen finns på forumet. Kolla igenom tråden om pokermiljonen så hittar du han. Citera
hansih Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 Vem är kenocalle? Är tydligen Ken Lenaard. pskins> honestly ken im a psychatrist i kinda know what im talking about you derive pleasure from others misfortunes hence u r sadistic and fundamentally not a nice peson pskins är Lagerborg enligt kenocalle. Det har uppståt en liten fight mellan dem. Mycket roande så här på morgonkvisten Kan ju säga att kenocalle blev måttligt upprörd när någon trodde att han var Ken. Han sa nåt i stil med, "Ken hardly plays 5/10, this is 100/200". Citera
rai Postad 13 December , 2005 Rapport Postad 13 December , 2005 hago kontot ska tydligen inte användas längre enligt werner. de gick från 50k till en miljon på det under 4v. rätt ok Citera
JojjeL Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 anneville> kenocalle danneville> u friend of moha? kenocalle> I am moha danneville> berit!? kenocalle> but dont tell any1 =) kenocalle> m danneville> omg lol danneville> who else besides u play on that account kenocalle? kenocalle> 2 other =) berit.. moha? någon som vet vem det är? Citera
JojjeL Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 En av killarna som lirar på kenocalle är en Mohamad från gbg. Mohamade på ladbrokes. Han sa som ssagt att han delar accet med 2 andra.. Någon som vet vilka dessa kan vara? Ayhan? Citera
RaMz Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 En av killarna som lirar på kenocalle är en Mohamad från gbg. Mohamade på ladbrokes. Han sa som ssagt att han delar accet med 2 andra.. Någon som vet vilka dessa kan vara? Ayhan? Inte Ayhan i alla fall. Nån fråga mig häromdagen vad han Christian i pokerdokumentären (svt)heter på nätet. Han heter GMTM och Backstabber bland annat. Citera
JojjeL Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 I_Grind_On_U på Prima är väl iaf Fuats nya konto Citera
Palle2 Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 hehe, pw och fuat spelar en liten freezeout mot varann på 100/200 nu. riktigt roligt och iakta =) Citera
hansih Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 hehe, pw och fuat spelar en liten freezeout mot varann på 100/200 nu. riktigt roligt och iakta =) pw torskade första... Och alldeles nyss spelade de en till, pw torska den också... fuat - pw = 2-0 Citera
jack_the_dipper Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Vem är Kamasutra på Ladbrokes som just nu lirar 300/600 FL mot Lagerborg och TheSalmon? Någon speciell? Han lirar ofta på dom stora borden. Citera
EgonSade Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Vem är Kamasutra på Ladbrokes som just nu lirar 300/600 FL mot Lagerborg och TheSalmon? Någon speciell? Han lirar ofta på dom stora borden. Ilari Sahamies (stavning) A.k.a. Standingwave och Sutrakama (prima) Citera
JohnH Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Ett förslag till förbättring av denna tråd!! Ramzi's Lilla Internetnickhörna: Första posten fylls på med namn och nick vad som vi kommer fram till i själva tråden. Många orkar inte gå igenom alla sidor o frågar samma sak som finns på sidan 4,8,12,14,17 = detta tar bort gnäll om att det redan finns isf o svara på frågan! (el kanske inte )= Alla blir nöjda och glada! Citera
jack_the_dipper Postad 14 December , 2005 Rapport Postad 14 December , 2005 Aha, så det är StandingWave Då vet jag, hehe, han har man ju sett några gånger. Spännande. Citera
inteillaalls Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Känner nån till Dreamclown på eurobet? Sitter och hökar på storborden... Citera
alias Postad 16 December , 2005 Rapport Postad 16 December , 2005 Vem är falunerik på b2b? Frågade honom i chatten och han frågade om jag känner en "Johan Heden" Finns ingen sådan i Falun att finna på eniro hursomhelst, men han kanske bor hemma hos mamma och pappa. Hann aldrig fråga om det var han som var Johan Heden innan Lejon1 började fråga om jag hade "russian name" sen sa han att han tyckte att jag hade ett "gay name" och sen föll falunerik snabbt i glömska. Citera
NiVetVem Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Någon som vet vem Illuminee är på b2b? Verkar verkligen krossa allt motstånd på de högsta borden dag efter dag. Och rykten säger att karln huserade på typ 1/2 för bara ett drygt år sedan? Så vem är det?! Citera
rilleg Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Någon som vet vem Illuminee är på b2b? Verkar verkligen krossa allt motstånd på de högsta borden dag efter dag. Och rykten säger att karln huserade på typ 1/2 för bara ett drygt år sedan? Så vem är det?! jag har en vild chansning men låter den va osagd.. .ryktena säger att han ska ha blivit upplärd av en viss "CHE" här på forumet men efter detta gått om och nu lär ut "CHE" i hur man fixar bord och damer till rätt pris! Citera
Che Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 skulle aldrig betala för mina tjejer. Gu har nog missat ngt rille. Är så att man häromdagen blev upringd av en strippa som hller bra mycket högre klass än mig. Hon ville äta mat me mig.. väl på restaurangen super hon ner för att kunna utnyttja mig. Allt detta bevittnat av Illuminee sant att han spelade 1 2 ngt år sedan Citera
juttis Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 väl på restaurangen super hon ner för att kunna utnyttja mig. Jag hatar när det händer Citera
Che Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 väl på restaurangen super hon ner för att kunna utnyttja mig. Jag hatar när det händer jo sjukt jobbigt då hon är äckligt snygg... En fråga ang Ill .. vbarför hatar alla railbirds honom trots han krossar allt? Citera
jokern Postad 17 December , 2005 Rapport Postad 17 December , 2005 Någon som vet vem Illuminee är på b2b? Verkar verkligen krossa allt motstånd på de högsta borden dag efter dag. Och rykten säger att karln huserade på typ 1/2 för bara ett drygt år sedan? Så vem är det?! Bjorn från borlänge, men bor numera i vegas staffhüs Citera
Recommended Posts