Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna


drc

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vet inte om detta redan finns på denna tråd tidigare med två som alltid är i toppen på B2Bs lista är "NhTyWp" och "Nohend", någon som har koll på vilka dessa är?

 

Nohend är okänd, Tony Karademir heter han. 19 år. Han har sagt det i chatten flera gånger och han blir astiltad på alla railbirds som fortsätter gissa fastän han gång på gång säger det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite väl mycket skavller från mig på senaste men jag undrar vem H@££INGGOL på stars är? Och slutligen vem är Helgul? :)

 

Lol nu driver du bara med oss.

 

vad heter jag på nätet då ramzi, du som har sån KOLL!!!1111111

 

Oheads fisken lixom

 

neh Oheadz heter han med z! iaf på party

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite väl mycket skavller från mig på senaste men jag undrar vem H@££INGGOL på stars är? Och slutligen vem är Helgul? :)

 

Lol nu driver du bara med oss.

 

vad heter jag på nätet då ramzi, du som har sån KOLL!!!1111111

 

Oheads fisken lixom

 

neh Oheadz heter han med z! iaf på party

 

hette oheads på party när eurobet var en del av nätverket.. men sen klippte dom ju navelsträngen så då fick man lova o skapa nytt ;S

 

 

Zyr heter Pokergreken, akta er för den turapan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet vem ggbman på partypoker är ?

Spelade mot han igår då han satte sig ner i ca 40 minuter på ett 1/2 FL med 100.000$

Lyckades norpa några dollars ;) så slutade han och sa att även här får man stordäng typ fast på engelska.

 

Fick mig i alla fall ett gott skratt då han köpte in sig och det stod 100.000$ under namnet, det fick mig faktiskt att kolla så jag inte råkat flumma in på ett Play money bord :)

 

Det satt en annan person vid bordet, en typiskt " Förlorar jag en hand så smäller jag in hela rullen för att skrämmas" typ. Han/Hon satt och käbblade med en annan om stack m.m, några minuter senare så kom ggbman och då blev den diskussionen snabbt avslutad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ggbman är 2+2are och kör typ 30/60 på party. Han är inte speciellt bra

 

När jag läser en sån här kommentar så undrar jag: Är han dålig på så sätt att han är en sponsor på den nivån? Eller är han en vinnande spelare, men inte lika bra som andra?

 

Närmare ditt andra förslag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är kenocalle?

 

Är tydligen Ken Lenaard.

 

pskins> honestly ken im a psychatrist i kinda know what im talking about you derive pleasure from others misfortunes hence u r sadistic and fundamentally not a nice peson

 

pskins är Lagerborg enligt kenocalle. Det har uppståt en liten fight mellan dem. Mycket roande så här på morgonkvisten :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är kenocalle?

 

Är tydligen Ken Lenaard.

 

pskins> honestly ken im a psychatrist i kinda know what im talking about you derive pleasure from others misfortunes hence u r sadistic and fundamentally not a nice peson

 

pskins är Lagerborg enligt kenocalle. Det har uppståt en liten fight mellan dem. Mycket roande så här på morgonkvisten :)

 

Du såg nog lite fel... tunaeatr är Lagerborg. Roande är det iaf :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...