Gå till innehåll

Ramzis Lilla Internetnickhörna


drc

Recommended Posts

  • Svars 1,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fijiwater på B2B?

 

nån som vet vem det är.. tappade iaf runt 40K€ till thuritz som tackade och tog emot och sa att han var 100K$ ner på UB dagen innan.. :-o

 

Förmodligen Greger som var med i Pokermiljonen för ett tag sedan. Nån skrev typ "heja Greger" i chatten när jag råkade raila och Skellefteå kanske inte har så många Greger som spelar på höga nivåer ?

 

Jag fick känslan av att det kunde vara Ingemar Backman. Han är väl Skellefteåbo, eller har åtminstone bott där under och efter gymnasietiden.

 

 

Jag är ganska säker på att ingo bor här fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem e han eeken123? har hört att han röjer 0,25 / 0,5 på prima som fan. Länsar tydligen de flesta bord han besöker.

 

Hmmm...jo det stämmer nog. Såg han dominera 4-5 bord igår kväll. Riktigt tung, lös-aggressiv röjj-poker. Där har ni en grabb som inom en snar framtid kommer rocka den internationella scenen...Watch out!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar roligt att spekulera lite, jag har aldrig sett "fijiwater" spela men jag kan ge er följande info:

 

Erik123 är så förtjust i detta mineralvatten som främst säljs i USA att han hade planer på att importera några flak. Kniven är även han en hängiven Fijidrickare :)

 

Ja, verkar som att Kniven har ett nytt nick och "lurades" lite med Skellefteå som ort... *s*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang hago

Tagit detta från Swedish Santas forum

 

> hago posted small blind ($200)

> 410 posted big blind ($400)

> Game # 594,056,088 starting.

> Dealing Hole Cards

hago> de fuat som spelar nu jonni

 

 

 

eftersom fuat skriver att det är han som spelar just nu så verkar det som han inte är den som normalt spelar på kontot, och vi vet ju att fuat och dared delar konto sedan tidigare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...